Kapitola 37 - Útěk z Aakaru, část I.

42 5 0
                                    

Galaxie Fornax

Soustava Tayo

Orbita Sakaaru

„Show začíná. Čas převzít otěže, Juyu," zahlásil Stark.

„Já si tím doopravdy nejsem jistá," odpověděla Juyu, ale stejně přistoupila blíž.

„Zvládneš to," odvětil Loki, když přecházel dozadu.

Dívka se zhluboka nadechla, pak se posadila na Starkovo místo a trochu moc pevně uchopila ovládací kotouč.

„Oba vás nenávidím," zabručela.

„Komunikace je otevřená, neustále jeden druhého uslyšíme," začal Stark a Loki vskutku slyšel jeho hlas vycházet i ze sluchátka. „Pokud někdo vypadne, ostatní budou vědět, že je něco špatně, nevyndávejte si ho, ani ho nevypínejte."

Loki byl připraven vyrazit. Měl krystaly, své nože i zbraň. Transportér se už téměř přiblížil na dostatečnou vzdálenost. Bee a Drongo rovněž stáli vzadu, ale pochopitelně si drželi odstup. Loki se soustředil na dýchání. Tohle nebude snadný úkol. Stark teď stál před ním, obočí měl svraštělá starostmi, obrněné paže zkřížené na hrudi. Díval se takhle na Lokiho už od rána. Vypadalo to, jako by chtěl něco říct, ale upustil od toho. Už mluvili o všech rizicích, nedostatcích v plánu, nebylo co dalšího říct.

„Počkej," promluvil pak a přistoupil blíž. Loki vážně doufal, že se znovu nechystal opakovat své obavy. Nakonec, namísto slov, mu muž prostě jen položil ruku zezadu na krk a přitáhl si ho k sobě na krátký tvrdý polibek. Na okamžik se dívali jeden na druhého, jakmile se oddělili a Stark se jen pousmál, když prsty přejel po copu, který si Loki ten den upletl. „Jdi do nich!" Loki mu úsměv oplatil a natáhl se k neustále pulzující energii, která vířila v krystalech a poprvé po dlouhé době jeho magie zahořela životem. Naplnila mu tělo, zaplavila smysly, bylo to vzrušující jako volný pád, ale nebylo třeba se znepokojovat. Teď měl křídla.

Loki?" ozval se Starkův hlas ve sluchátku ještě předtím, než Loki mohl zcela pojmout své nové okolí.

„Jsem uvnitř," odpověděl tiše Loki a vytáhl oba své nože. Jeho alyndorské dýky byly dokonalými dvojčaty, tenká rovná ostří téměř tak dlouhá jako jeho předloktí, rukojeti obtáčela měkká kůže, jeho sevření na nich nemohlo být lepší. Koneckonců je vyrobil, aby byly ideální pro jeho potřebu. Jednalo se o jedny z nejlepších nožů, které kdy vytvořil. Kouzlo, které na ně vložil, způsobovalo, že utržené rány krvácely déle. Ne že by bylo třeba mnoha kouzel, aby byly tyto zbraně velkolepé. Alyndorské čepele byly úžasně lehké a především smrtící.

Nacházel se v malé místnosti v zadní části transportéru. Na chvíli se zaposlouchal, ale když z druhé strany dveří nevyšel žádný zvuk, dal se do pohybu. Najednou si vzpomněl na den, kdy převzali IronMagea, ale tohle bylo jiné. Stark neměl tak úplně pravdu, na důvodech záleželo, ne jen na skutcích. Znovu prolije krev, jako mnohokrát předtím, ale přesto se to nezdálo být totéž a on si to velmi dobře uvědomoval.

ooOoo

Nezabil je všechny, protože se poučil z jejich předešlé chyby. Posádka transportéru se skládala pouze z šesti lidí a on musel zabít jen dva. Zbylé čtyři složil, svázal a zamkl do jedné místnosti. Mohli by mít cenné informace týkající se kosmické lodi nebo něčeho jiného, koneckonců to byli Sakaaranští Imperialisté. Sotva zaslechl nějaký zvuk od Starka a ostatních, takže předpokládal, že zůstávali zticha, aby ho nerozptylovali.

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat