Kapitola 49 - Neshoda

59 6 1
                                    

Galaxie Mléčná dráha

Soustava Tilnast

Planeta Sarka

„Jaké jsou šance, že důvodem jejich zpoždění je něco triviálního?" dumal Drongo. Bee mu věnovala skeptický pohled, který ho přiměl se uchechtnout.

„Velmi nízké, jsem si vědom," řekl. „Ale snažím se být optimista."

A znovu, Bee nepotřebovala slova, aby vyjádřila, co si o této filozofii myslí.

„Jsi příliš cynická," potřásl hlavou. „Ne že bys neměla své důvody," dodal. „Ale je to škoda."

Bee si jen povzdychla a rukou si podepřela bradu.

„Já jen říkám; pořád máš před sebou spoustu let. Teď máš důvody smýšlet o budoucnosti lépe."

Neříkal jí to poprvé. Nikdy netlačil ani netrval na tom, aby mu věnovala více pozornosti, než sama chtěla, ale byl si jistý, že malé popostrčení neublíží. Zcela jistě byla na cestě k uzdravení, ale stále před sebou měla dlouhou cestu. Doufal, že Starkova domovská planeta bude mírumilovnější, alespoň ne tak nebezpečná jako cestování. Oběma Skrullkám by velice prospělo zůstat chvíli na jednom místě, kde by byl čerstvý nefiltrovaný vzduch a přirozené světlo. Měly by vědět, jaké to je chodit po pevné zemi bez obav z nepřátel z každého směru. Zkrátka trochu žít.

Stark byl ten typ, který se spokojil s tím, že mohl zůstat uvnitř své dílny mezi svými výtvory celé hodiny a dny. Ani Drongovi to příliš nevadilo, ale stále si mnohem více užíval otevřený prostor a ne jen kvůli své velikosti. Rád kráčel po cestách, procházel rozmanité krajiny, plaval v čisté vodě a šplhal na vysoké útesy. Měl podezření, že jistá Lokiho část si tyto věci užívala také. Byl svobodná duše a možná nepotřeboval kráčet po cestách, ale rád viděl svět, který ho obklopoval. Drongo si tím byl jist.

Juyu a Bee si musely ještě uvědomit, jaký byl jejich pravý svět. Zdálo se, že na lodi je jim pohodlně, ale to bylo spíš kvůli tomu, že se cítili v bezpečí než cokoli jiného. Nikdy neměly šanci žít svobodně na nějaké planetě. Měl by se Starka zeptat na jeho svět, chtěl vědět, co čekat.

Jeho myšlenky přerušil opětovně aktivovaný signál z Drakea.

„Už bylo na čase," podotkl a nasadil si DNI obroučku.

Slyšíš mě, Drobku?" zeptal se Stark.

„Samozřejmě, Veliteli," potvrdil. „Je všechno v pořádku? Čekali jsme, že vás uslyšíme dříve."

Něco odvedlo naši pozornost," řekl Stark. „Ale je bezpečné přistát a budeme moct opravit loď."

„To jsou dobré zprávy," poznamenal Drongo. „Chcete, abych hned zamířil vaším směrem?"

Ano, následuj Drakeův signál k naší poloze. Vzdušnou hlídku jsme už informovali, myslím, tak by vás nikdo neměl otravovat, ale kdyby jo, spoj se se mnou. Budu v Drakeovi."

„Rozumím," odpověděl Drongo. „Co odvedlo vaši pozornost, jestli se mohu zeptat?"

Uh, to se dozvíte, až tu budete," odvětil Stark a přerušil spojení.

„Zdá se mi to nebo zněl podrážděně?" Drongo pohlédl na Bee. Trošku se zamračila a přikývla.

ooOoo

Byla to téměř dvě desetiletí, co byl Drongo naposledy v tak velkém městě. Když tehdy navštívil Tarnax IV, Trůnní svět Skrullů, šlo o památnou příležitost. Tohle město bylo jiné, ale vířilo životem stejně tak.

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat