Kapitola 30 - Let fénixe, část II.

6 0 0
                                    

Jedinou pozitivní věc spatřoval Loki v tom, že se Starkovi opravdu podařilo získat ty mapy. Všechno ostatní se zkrátka dostalo mimo kontrolu. Zdálo se to být opakující se téma. Nezáleželo na tom, jak dobře jste plánovali, něco vždycky půjde špatně. V jejich případě věci vždy eskalovaly neuvěřitelnou rychlostí. Měli na to zvláštní talent, Loki si byl jistý. Spočívat ve Starkově náručí jako nějaká zachraňovaná slečinka, zatímco se k nim blížili Yirbekové, bylo rovněž více než trochu nepohodlné. O jejich životy se zatím nebál, ale věci se skutečně mohly vyvíjet lépe. Viděl, jak dívky letí s ne tak velkým náskokem před nimi. Letěly rychle, ale Starkovo brnění bylo rychlejší a jejich pronásledovatelé také. Loki už přemýšlel o způsobech, jakými by se mohli dostat do Drakea a pryč z tohoto místa. Vážně doufal, že Drake tam pořád stál, ale mrví Yirbekové vedle něj snad byli dostatečným varováním pro ostatní, aby se drželi stranou.

„Dobře, takže už jsme docela blízko Drakea, ale s těmi hochy v patách nebudeme moct vzlétnout," konstatoval Stark.

„Nějaké návrhy?" zeptal se Loki. Nejlepší by bylo, kdyby mohli sestřelit ty Yirbeky předtím, než se dostanou k Drakeovi, ale Loki pochyboval, že jeho pistole by jim způsobila nějaké škody. Začne nosit větší zbraň, tohle bylo směšné.

„Jo. Vysadím tě dole. Poběžíš do Drakea a s dívkami vzlétneš, zatímco já je zavedu pryč. Připojím se k vám, jakmile budete dost vysoko."

„To je hloupý plán," informoval ho Loki.

„Nejlepší co mám," odvětil Stark. Loki chtěl znovu nesouhlasit, ale ani on neměl lepší řešení.

„Fajn," svolil. Stark začal téměř okamžitě klesat a Loki vyklouzl z jeho sevření, jakmile se země dostatečně přiblížila. Stark vystřelil do vzduchu a ostře se otočil a Yirbekové ho naštěstí následovali. Loki se rozeběhl. Cestou narazil na další Yirbeky, ale žádný z nich ho nenapadl. Byl si v tu chvíli poměrně jist, že Murrow ve věži organizoval nějaký druh vzpoury proti Skrullům. Loki chtěl znovu proklínat jejich štěstí.

Řítil se přes přistávací plochu letiště, zatímco se cestou vyhýbal velmi překvapeným Yirbekům. Och ano, pořád vypadal jako Skrull. Juyu a Bee přistály vedle Drakea několik okamžiků předtím, než se tam dostal Loki.

„Kde je Stark?" vyhrkla Juyu, zatímco Loki se tlačil kupředu, aby nastartoval motory.

„Připojí se k nám později, nezavírejte dveře," instruoval je Loki, jakmile všechny systémy přišly k životu. Juyu přikývla a vrátila se, aby popadla některé z popruhů na bočních sedadlech vzadu. Bee se také držela vzadu, její paže už netvořila sekeru, ale křídla jí zůstala.

Loki odstartoval od země. Celý stroj se otřásal v turbulenci, ale nevěnoval tomu žádnou pozornost. Jakmile se ocitli ve vzduchu, snažil se vystopovat Starka, ale nikde ho neviděl. Přinejmenším se dostali pryč z letiště, i když ne mimo nebezpečí.

„Vidím Starka!" houkla Juyu po chvíli.

„Kde?"

„Za námi, ale trochu výš... on nezpomaluje," dodala a v příštím okamžiku Loki viděl Starka přehnat se kolem nich, s Yirbeky pořád těsně za ním. Měl perfektní výhled na to, co se dělo. Stark střílel na Yirbeky a Yirbekové stříleli na oplátku na něj. Stark letěl příliš rychle, než aby ho sestřelili, pokaždé se mu velmi rychle podařilo změnit směr, zatímco dopravní prostředek Yirbeků dostal několik zásahů, ovšem to nestačilo, Starkovy paprsky jej příliš nepoškodily. Jeho mysl okamžitě znovu začala zvažovat možnosti. Pak si vzpomněl, že Drake měl také nějaké zbraně. Byl si poměrně jistý, že Stark mu ukazoval, jak je používat. Rychle očima přelétl kontrolní panel a po chvilce našel, co hledal. Ten chytrý stroj dokonce ukázal jak vozidlo Yirbeků, tak Starka jako potencionální cíle. Po chvíli se Lokimu podařilo zaměřit Yirbeky. Tohle bylo více než dobré řešení. Nezbývalo než doufat, že palebná síla splní svůj účel. Zrychlil, aby se k nim dostal na menší vzdálenost a vylétl i o trochu výš, než vypálil.

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat