Kapitola 42 - Kontrola poškození

40 6 0
                                    

Místo: neznámé

První věcí na seznamu bylo postarat se o jejich zranění. Přesunuli se do kuchyně, protože tam měli spoustu místa, vodu, jídlo a všechno ostatní, co potřebovali takříkajíc k přeskupení, a také proto, že Loki nechtěl, aby všichni krváceli v jejich pokoji. Poněvadž Stark byl z jejich skupiny zraněný nejméně, byl to on, kdo přitáhl přímo nadměrné množství zdravotnického materiálu.

„Můžu třeba... pro tebe udělat elixír?" zeptal se s pohledem upřeným na Lokiho ruce a se stejně zděšeným výrazem, jaký nasadil, když je uviděl prvně.

„Ne... nikdy předtím jsi to nezkoušel a je to zbytečné," odmítl jeho nabídku Loki. Ruce a paže mu spalovala bolest, ale bez problémů se to uzdraví.

„Potřebuješ, aby se ti paže uzdravily," naléhal Stark.

„Během několika dní se uzdraví samy," odpověděl Loki. „Potřebuji jen, abys mi přinesl mast z horní police, světle zelená baňka."

„Proč bys sakra čekal několik dní..."

„Starku, elixír je na těžké rány."

„Přinutils mě ho vypít, když jsem byl trochu pomlácenej," hádal se Stark. „Ty máš třetí stupeň popálenin na obou pažích!"

„Jsi smrtelný, i menší rány se ti uzdravují týdny. Já budu za pár dní v pořádku. Přestaň se se mnou hádat, jen přines tu zatracenou mast."

Stark na něj chvíli zíral, pak se otočil a beze slova opustil místnost.

„Má jenom strach, víš," ozvala se Juyu.

„Ano, děkuji ti. Jsem si toho vědom," odsekl Loki.

„Musíme srovnat kosti v tvé paži, Juyu," přerušil je Drongo dřív, než mohla otevřít ústa, aby něco řekla.

„Dělal jsi už někdy něco takového?" zeptal se ho Loki.

„Nejsem léčitel," odpověděl. „Ale zvládnu to."

Loki přikývl a nechal ho dát se do práce, koneckonců nešlo o nijak komplikovaný úkol. Mohl by to zkontrolovat za pár dní sám, až se mu uzdraví ruce. Juyu se zdála být v pořádku s tím, že obra nechá ošetřit jí její zranění. Bee seděla tiše na židli vedle své sestry, jen lehce zraněná a naprosto klidná, Drongo s ní odvedl dobrou práci. Drongo představoval celkem užitečný přírůstek do jejich posádky. Když ztratil veškerý kontakt se Starkem a ostatními, byl rozpolcený mezi nutkáním pokračovat ve svém úkolu a prošetřováním problému. Nakonec zůstal u generátoru v naději, že Stark dokáže situaci zvládnout. Měl se neustále na pozoru a velmi dobře si uvědomoval, že nepřítel prolomil jejich obrany. Nezáleželo na tom, že našel vhodný – třebaže bolestivý – způsob, jak se dostat k energii v generátorech, když neznal plný rozsah nebezpečí, ve kterém se nacházeli. Zrovna se chystal opustit místnost s generátory, když se ukázal Drongo. Obr rychle vysvětlil, co ví o jejich situaci a řekl mu o svém střetu s vetřelci. Nebylo těžké vymyslet plán, když už měl někoho, kdo by uskutečnil některé jeho části.

Našli způsob, jak znovu obnovit osvětlení a komunikaci. Poté mohl Drongo odejít, aby našel ostatní, zatímco Loki zamířil zpátky ke generátorům. Jeho plán útěku byl jednoduchý, ale vyžadoval, aby každý na lodi, koho chtěl stáhnout spolu se svým kouzlem, se nedotýkal nikoho nežádoucího. Drongo měl za úkol se o tom ubezpečit. Nebylo snadné zmapovat celou loď a ovinout ji svou mocí, ale bylo překvapivě snadné oddělit ostatní od nepřátelských forem života. V minulosti utržil mnohem vážnější zranění pro méně, takže si na popáleniny vážně nemohl stěžovat. Mysl měl jasnou a necítil se nijak významně oslabený. Mnohem důležitější bylo, že všichni byli naživu a relativně zdraví. Jejich útěk se zdařil.

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat