Kapitola 34 - Drongo

46 4 0
                                    

Galaxie Fornax

Soustava Tayo

Planeta Sakaar

A/N: Ahoj, galaxie Fornax! Prodělali jsme časový skok, jako vždy mezi hvězdnými systémy a/nebo galaxiemi :)

ooOoo

„Takže... myslíš, že je čas na záchranu?" zeptal se Tony.

„Jen se trochu opozdili," pokrčila Juyu rameny.

„Jo a tohle malý zpoždění může znamenat velkou spoustu problémů."

„Loki má pravdu, vždycky všechno zakřikneš," vyčetla mu dívka. Tony se chystal odpovědět, když Juyu pokývla hlavou. „Támhle jdou... och."

„Och," zaskuhral Tony.

Viděl Lokiho a viděl i Bee, která rychle kráčela vedle boha. A za nimi pak šel velice-velice vysoký holohlavý chlap s tmavě šedou kůží a půlnočně černýma očima. Musel měřit aspoň přes sedm stop, měl tetování po celém obličeji a na širokých ramenou a byl alespoň dvakrát tak široký jak Loki.

Tony zíral na Lokiho, když dorazili, zatímco Juyu pomrkávala po věži svalů, která vypadala jako chlap.

„Tohle je Drongo," oznámil Loki, jakmile zastavil. „Jde s námi."

Tony se obrátil k Juyu. „Co jsem říkal? Problémy."

ooOoo

O den dříve...

„Jsi pokušitel," obvinil ho Stark v okamžiku, kdy mu Lokiho ruce zezadu sklouzly na boky. „Nejdráždivější pokušitel v historii dráždění vůbec," pokračoval muž. Loki se zasmál a sklonil se, aby ho kousl těsně pod ucho.

„Vychutnávám si dvoření," pronesl Loki s potutelným úsměvem.

„Tohle není... dvoření, to je mučení," odpověděl Stark. „Uvědomuješ si, že jsem neměl sex už... dlouhou dobu."

Loki se musel zasmát jeho tónu, pak sjel jednou rukou Starkovi na břicho a vklouzl mu prsty pod tílko, aby ho líně pohladil na kůži.

„Tohle je víc, než jen svrbění, které chci podrbat," informoval ho Loki hlubokým hlasem. Ne že by nechtěl osvobodit Starka z jeho oblečení, ale všechno mělo svůj správný okamžik. Kdyby chtěl jen dobrou soulož v přikrývkách, postavil by se k tomu jinak. Dokázal být velmi přesvědčivý, pokud vyvstala potřeba. Ne, chtěl něco mnohem uspokojivějšího. „Říkej tomu tedy svádění."

„Prostě chceš, abych byl tebou posedlý," nařkl ho Stark, ale trochu se opřel zády o Lokiho hruď. Svým způsobem měl pravdu, ale zjevně neměl žádný problém s tím nechat se trochu svádět. Lokiho napadlo, jestli se někdy ocitl na přijímacím konci takové pozornosti. Když jednoho obklopovali svolní obdivovatelé, kteří všichni až příliš dychtili ztratit oblečení a skočit do postele, nebylo třeba obratnosti ani skutečného svádění. Někteří muži se chvástali svými úlovky, ale jak by mohly roztažené nohy napůl opilé barové holky být stejně uspokojující, jako někdo, jehož oči hořely opravdovou touhou. Když polibky poháněla opravdová potřeba, ne jen tělesný chtíč, když ruce chtěly zoufale prozkoumávat, ne jen bezmyšlenkovitě hníst. Chvíli trvalo se tam dostat, trvalo jemně prozkoumat rty, trvalo sebejistě putovat prsty, trvalo poznat, jak tělo pod vámi bude reagovat na každé vaše slovo a každý dotek. Ve skutečnosti to trochu připomínalo tanec, nejprve jste se museli naučit kroky. Loki rád objevoval, jak Starkovo tělo šlo dohromady s jeho, zatímco si zvykali na ten pocit vzájemnosti.

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat