Kapitola 45 - Jedeme dál

31 6 0
                                    

Orbita Mléčné dráhy

Ne že by nikdy předtím necestovali tolik týdnů nebo i měsíců po sobě. Ale to, že přesně věděl, jak pomalu se pohybovali, ho přivádělo k šílenství. A taky omezený prostor, který měli na lodi k dispozici poté, co museli většinu částí uzavřít. Tony měl od svého prvního zajetí velké problémy s uzavřenými prostory, takže ho překvapovalo, že ho pocit, kdy chtěl vyskočit z kůže, nepřepadl už dřív. Teď jakoby neustále cítil svědění v mozku a pod kůží. Zaměřil se na budoucnost a snažil se rozptýlit čímkoli, co ho zaujalo.

Když teď věděl, že Juyu a Bee s nimi klidně půjdou až na Zemi, mohl pracovat ještě na dalších plánech ohledně toho, co bude zapotřebí udělat, jakmile se tam dostanou. Museli toho naplánovat spoustu, i když to nemuseli udělat hned. Ani na vteřinu nevěřil, že nakráčet zpátky do svého starého života bude třešničkou na dortu. Naopak, očekával hodně nepříjemností a problémů. Jistě, byl si absolutně 100% jistý, že Pepper – ta nádherná lidská bytost – mu pomůže dát všechno do pořádku. Byl si také na 85% jistý, že Rhodey taky. Jeho nejlepší přítel ztratil těch 15% dokonalosti v první řadě jen kvůli své pozici v Air Force. Naštěstí měl několik nápadů, jak ho vrátit zpět na 100%.

Co se týkalo ostatních Avengers, neodvažoval se ani hádat. Jednoduše je neznal dost dobře. Banner rozhodně získal nejvyšší procento. Bruce byl brácha ochotný naslouchat a dost chytrý, aby chápal různá hlediska. Kapitán byl sázka do loterie, na jedné straně beznadějný klaďas s hlavou plnou vznešených idejí, ale také morálně neochvějný voják, který musel protestovat proti přítomnosti válečného zločince. A zatímco věděl, že Nataša zváží všechny výhody a nevýhody, Barton bude velké zřetelné 0%, což pravděpodobně ovlivní i praktickou slečnu Romanovovou proti nim. Teď Thor... byl zajímavý. Pořád neznal celý příběh o tom, co se mezi bratry stalo, a dokud neznal všechny proměnné, nemohl předvídat, jak se zachová. Na jednu věc se mohl spolehnout; i když byl na Lokiho naštvaný a připravený s ním bojovat, v jeho očích plála divoká neochvějná naděje. Pořád ho nazýval bratrem a nenechal by ho ve Furyho spárech. Ale stejně, pokud šlo o Thora... záleželo na Lokim, a on se doopravdy netěšil na tuhle konkrétní konfrontaci. Neměl žádné sourozence, ale slyšel dost hrdinských příběhů od svého otce o jednom Steveu Rogersovi, aby pochopil alespoň maličkou část kořenů Lokiho problémů. Pořád potřeboval slyšet celý příběh. V tomto okamžiku měl víc domněnek než faktů a na těch nemohl nic stavět.

A teď, snažit se zeptat Juyu, jestli chtějí jít s nimi nebo neotevírat plechovku červů, o které ani nevěděl, že existuje. I potom, co byla ochotná promluvit a všechno mu povědět, nevěděl, jak postupovat, aby věci napravil. Neměl ani tušení, jak s tím za Lokim jít. Byl tak rád, že na konec nemusel nic dělat. Všiml si, že Loki trénoval dívku v boji zblízka už den po té první hádce. Protože měl svou vlastní zkušenost s Lokiho metodami výuky, vůbec ho nepřekvapil Lokiho nekompromisní chytrolínský přístup. Ale alespoň to Juyu namíchlo dost na to, aby se zapomněla bát toho, co mu říká. Musela se naučit, že nadávat nebo i křičet na Lokiho ji nedostane do potíží, zvláště pokud měla důvod nadávat a/nebo křičet. Nikdy nebude nesouhlasit s tím, že Loki je kretén, a Juyu prospěje, když se naučí, jak se mu postavit. Jakmile byla unavená a vzteklá, přišlo to přirozeně, jak se zdálo. Ten první den Tony jen stál ve dveřích a poslouchal jejich konverzaci s pobavením.

„Myslela jsem, že smysl toho všeho je ten, abych uměla někoho praštit!" štěkla Juyu, opravdu se hádala.

„Potřebuješ se naučit, jak udeřit správně, to ano, ale tohle nikdy nebude nejefektivnější způsob boje, protože jsi žena."

„Co to má znamenat?!"

„To znamená, že nohy jsou tvé nejsilnější končetiny, což by mělo být zřejmé. Musíš vědět, jak zasadit úder, ale z větší části musíš používat ruce k uhýbání, blokování a uchopení. Tvé nohy jsou přinejmenším třikrát silnější než tvé paže a jako žena máš také nižší těžiště, tak se přestaň snažit kopírovat každý můj pohyb a místo toho dělej, co ti říkám. Já mám výhodu výšky a váhy, pokud se budeš snažit bojovat jako muž, určitě prohraješ. Vždycky pamatuj na své fyzické výhody a nevýhody."

Bend Around the Wind - Ohýbat se kolem větruKde žijí příběhy. Začni objevovat