-16-Kiremit

8.7K 437 56
                                    

Çağan Şengül Uykusuz geceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan Şengül Uykusuz geceler

Oylar 40-50 arasında olursa bölümler gelir.

Buraya 🌹 bırakın.

Keyifli okumalar dilerim..

¦~Kiremit~¦

Ayşin

Louis'i şimdilik yalanıma inandırabildim. Beni daha fazla sorgulamadı, üzerime gelmedi. Bu işten de az zararla kurtulabildim. Aşağı geri döndüğümde yeni işe alınan barmenle karşılaştım. Göz göze geldiğimizde ona dostane bir tavırla baktım. Bana başıyla selam verdi. Yüksek bar tezgahının önüne geçip dikildim.

"Merhaba, sen yeni barmensin öyle değil mi?" dedim nazik bir sesle.

Başını salladı. "Evet," bana elini uzattı. "Adım Sefa," dediğinde elini kavrayıp,"Memnun oldum Sefa, bende Ayşin," diye cevap verdim.

"O şeref bana ait hanımefendi," deyince gülümsedim.

Çok tatlı birine benziyordu. "Senin akşam başlaman gerekmiyor mu işe?" diye sohbet başlatmak amaçlı sordum.

Elindeki bardağı kurularken,"Evet, öyle fakat ben çalışmayı severim. Ne kadar erken o kadar iyi," deyip güldü.

Bende onunla beraber güldüm. Hemen ona kanım ısınmıştı. Oldukça çalışkan birini de benziyordu. Bu daha iyi işte.

Yeni barmenle yalnızca vardiyam bitene kadar bu diyaloglar geçmişti aramızda.
Vardiyam bitmesine yakın Ref yanıma geldi ve,"Ayşin," diye seslendi.

Ona dönerek,"Evet?" dedim, soru sorarcasına yüzüne baktım.

"Bugün diyorum ki bir şeyler yapalım. Sen, ben ve Fer.."

Bugün Ref izinliydi.

Genişçe gülümsedim. "Çok iyi olur," dedim.

"Hem buarada o Dj'yle de tanışmış olurum," deyince kalakaldım.

Olamaz. Ne?

"Şey, şimdi ne gerek var canım yani hem zaten onun bugün sahnesi var gelemez," diye saçmaladım.

"İyi ya işte oraya gideriz," diye ısrarcı tavrını sürdürdü.

Ben biliyordum ama. Uydurduğum bu yalanlar bir gün gelipte benim ayağıma dolanacağını.. Şimdi ne yapacaktım?

" Tamam, şey.. ben bir Fer'le konuşayım sana haber veririm, "dedim.

Yanağımdan makas aldı.

ASİL TEHLİKE "Kırmızı" [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin