1. Kitabın devamı 2. Kitaptadır!
VOTE = 50
YORUM = 50
Keyifli okumalar dilerim..
¦~Bakire~¦
Ayşin
Dehşet içerisinde Asil'e bakakalırken o ise dudaklarını kıvırıp yüzüme sinsi bir bakış attı.
"Sakin ol Kırmızı, yalnızca seni test ediyordum," diyerek silahını indirip masanın üzerine geri koydu.
Bununla beraber derin bir nefes aldım.
"Aklımı başımdan aldın," diye mırıldandıktan sonra sertçe yutkundum.
Bir an gerçekten bana zarar verecek diye çok korkmuştum. Asil bana doğru adımlarken gayri ihtiyari bir şekilde geri geri kaçtım. Hala nabzım normale dönmemişti. Asil, asıl şimdi beni korkutmaya başlıyordu. Niye üzerime üzerime geliyordu ki? Ve benim burada, onun yanında ne işim vardı? Ona çok çabuk kendimi kaptırmıştım. Ayşin Köse bu değildi. O an aklım başıma geldi işte. Ben ne yapıyordum?
Tanımadığım bir adamın peşinden buralara kadar gelmiş ve binlerce aptal şeyler yapmıştım. Hepsi için şuan aşırı pişmandım. Asil tam dibimde dururken başımı kaldırıp ona baktım. Karaları mavilerime kazık çakmıştı. Yine bütün mantığım bir buhar olup saniyeler içinde uçup gitti.
Aşkta zaten mantık aranmazdı.
Ben bu adamın her gözlerine baktıkça aklımı yitiriyordum. Kalbimde onu görünce kanatlanıp uçuyordu sanki.
Bu aşktı değil mi?
28 yaşıma kadar ben hiç bu denli yoğun hisler yaşamamıştım. Galiba..bu aşktı.
Ve bu düşüncesizliğim bu nedenden kaynaklanıyordu. Asil'e olan aşkım yüzünden..
Eli yine boynumdaki morluğun üzerine yerleşti. Parmak uçlarında bu adam sanki kor parçaları taşıyordu. Tenime dokundukça usul usul yakıyordu. İşaret parmağı aşağılara doğru yol aldı. Kalbim gümbür gümbür göğsümü döverken iç gıdıklayıcı bir şekilde göğüs olduğuma kadar kaydırdı. Gözlerini kaldırıp bana baktığında nefesimi anlık tuttum.
"Amacın ne Kırmızı.." diye fısıldadı.
Sertçe yutkundum. "Ne istiyorsun, söyle bana?" diye sordu.
Çok açık değil miydi? Onu istiyordum. Ona çok çabuk aşık olmuştum. Bu benim içinde bir ilkti ama aynen böyle olmuştu. Gözlerimiz birbirinde asılı kalırken öylece durup birbirimizi izledik. Ona herhangi bir cevap veremedim. Asil iyice bana yaklaşırken donup kaldım. Tepki veremedim. Dudakları yine boynumu bulmuştu. Gözlerimi kapatıp iç çektim. Dudaklarının tenimin üzerinde kıvrıldığını hissettim. Elimi kaldırıp pazılarına yerleştirdim. Dudakları tüy kadar dokunuşlarla boynumda gezinirken tırnaklarımı ceketinin sert kumaşına gömdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL TEHLİKE "Kırmızı" [TAMAMLANDI]
Ficção GeralAyşin Köse ve Asil Karatay'ın hikayesi.. Azılı bir mafyanın ve sıradan bir garsonun hikayesi.. Bu onların tutku, şehvet, arzu ve aşk dolu hikayeleri.. Asil bir anda dişlerini sıkarak çenemi sıkıca kavradı ve yukarı kaldırdı. Bordo ruju yedirdiğim...