20.

273 60 17
                                    

მეფე ატლანი მმართველობის დროს, ატლანტიდა აყვავებული სახელმწიფო იყო. დიდი განვითარებები მოხდა კუნძულზე ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც მოსახლეობა ახალი დასახლებული იყო. მეფე ატლანი ხალხისთვის მხოლოდ კარგს აკეთებდა, მოსახლეობამ მიიღო ის როგორც მეორე ღმერთი. სინამდვილეში კი ბრალოდ ქურდი იყო, ხალხისთვის მიცემულ ამაგს, ათმაგად და ასმაგად იბრუნებდა უკან, შემდეგ კი მის საიდუმლო ადგილას ინახავდამეფე ატლანი, რაც უფრო მეტ სიმდიდრესა და ქებას იმსახურებდა, მასში უფრო მძაფრდებოდა ის სურვილი რომ მეტი და მეტი ჰქონოდა. ერთ მშვენიერ დღეს კი მანვე დაღუპა ატლანტიდა, მის მხლებლებთან ერთად შექმნა მექანიზმი, რომელიც მისი აზრით გაძლიერებაში დაეხმარებოდა, ერთმა პატარა შეცდომამ კი დაღუპა ატლანი, გაანადგურა ატლანტიდა და ჩაძირა ქალაქი. მეფე ატლანის სახელი ისტორიაში უნდა შევიდეს როგორც მეფე, რომელიც გამოდგა უარგისი და დაღუპა უზარმაზარი სახელმწიფო მისი გაუმაძღრობის გამო.

"ჩანაწერები ჟან ფერისის ავტორობით. 1520 წელი"

თეჰიონი როგორც კი კითხვას ასრულებს, წიგნს ხურავს, რომელსაც დიდი ასოებით აწერია 'ჟან ფერისი'. ტვინში დიდი არეულობა აქვს, ჯერ კიდევ არ სჯერა ის ფაქტი რომ ბაბუა, რომლითაც ამაყობდა, ასე საშინლად მოიქცა. საკუთარი ქვეყანა დაღუპა, გაანადგურა ყველაფერი, რაც თეჰიონისთვის ძვირფასი იყო და უნდა ყოფილიყო. წიგნის ყდას გაბრაზებული უჭერს ხელს.

ატლანტიდა Where stories live. Discover now