Отмъщението 2

2.1K 96 7
                                    

Бележка: Послучай Нова Година ще кача нова глава като подарък дано ви харесва истоията ми. Весели празници и бъдете живи и здрави!!! :3 :3 :* :*

.*.*.*. В мислите на Джъстин .*.*.*.

Боже наистина защо я питах това. Да не би да започвам да я харесвам?!? Не НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪОБРАЗЯВАМ СИ!! Нали????

Аз: Тааа... защо ми беше оставила тази бележка?? Да не би да си си помислила че има нещо м/у нас?? Хааха опитай пак.
М: Мне споко МИЛИ нищо не съм си помислила ;). Никога ама НИКОГА не бих излязла с тебе повече камоли да тръгнем :/
Аз: И защо така бе ЗЛАТО?? Не ме ли харесваш?? B)
М: Мне мисля така!

След като каза това аз се приближих до нея толкова близо че усещах учестения й пулс. Приближих се още и я целунах толкова страстно, че тя нямаше как да се отдръпне. За бога защо го направих. Докато я целувах сърцето ми биеше със 100 км/ч. Може би наистина си падах по нея.

Аз: А сега харесваш ли ме??  - казах това и тя ми удари шамар - Дообре това пък за какво беше??
М: За това, че ме целуна. Аз не съм от онези момичета, които използваш и после с една целувка ги размекваш и те ти прощават. Запомни го много добре!

След като каза това слезе от колата и продължи напред. Нямах намерение да я спирам, защото знаех, че има право. Тя беше наистина великолепна, нещо в нея ме караше да се променям, към по-добро. Трябва на 100% да намеря начин да й се извиня.

.*.*.*. В мислите на Мади .*.*.*.

За кой се мисли той да ме целува след всичко станало, въпреки че няма да крия - ХАРЕСА МИ :S . След като ме целуна слязох и си продължих по пътя. Стигнах до училище и го видях да говори с Раян. Усетих, че ги зяпам и отместих погледа си. Видях Габи и Стейс и отидох при тях, влязохме и отидохме в стаята ни.

.*.*.*. В мислите на Джъстин .*.*.*.

Стигнах в даскало и видях Раян отидох при него.

Аз: Кво става брато?
Р: Нишо бате! Как си? Кво стана снощи?
Аз: Ем нищо особено!
Р: Е как така бе?
Аз: Ем така спах с нея, но плана ми не стана.
Р: Щоооо?
Аз: Еми що? Щото първо тя се оказа че не е детствена и второ щото май почвам да я харесвам!
Р: Квооо??? Да бе майтапиш са нали???
Аз: Не бе наистина!

Видях, че Мади влезе в двора и се загледа в нас, но бързо отмести погледа си и отиде при приятелките си. Със сигурност трябва да направя нещо, за да ми прости.....

Бележка: Съжелявам, че е къса :'(

One Life (Fan Fiction with Justin Bieber :* )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant