Дж: Хах ама ти се оказа голяма мръсница!-изчервих се като домат, той забеляза-Хей споко само се шегувах.
Аз: Знаеш ли прав си и аз само се шегувах. Дай да играем на нещо друго, а?
Дж: Е не де недей са кво щи кажа с колко съм спал...-прекъснах го.
Аз: Не нед...-прекъсна ме.
Дж: С около 15-20 последните два-три месеца може би не съм сигурен.Не сериозно ли гледах го като втрещена. Как може да е на 19 и да се е чукал последните два-три месеца 15-20 момичета е тва е невъзможно трябва да е спал почти всеки ден с някоя кучка. Няма да крия мнооооого ревнувах. Как друга ще го пипа и вдишва от неговия аромат. Не издържах трябваше да изляза. Не казах нищо, а просто станах от дивана и отидох към закачалкат. Взех ключовета на колата ми (снимката), а зад гърба си чувах как идва.
Дж: Мади чакай къде отиваш?!-крещеше след мен.
Аз: Бегай бе остави ме на мира!!!
Дж: Няма няма такъв...-не чух какво каза, защото затръшнах вратата зад гърба си.Качих се в колата и запалих, малко преди да тръгна забелязах, как вратата се отваря и Джъстин се затича към неговата кола. В огледалото за задно виждане как се качва в неговата кола и потегля.
.*.*.*. В мислите на Джей .*.*.*.
Добре кво й стана на Мади, аз просто й отговорих на въпроса. Кво толко казах? А да не би да ме ревнува?? Хах да бе сам не си повярвах :D. Не знам, но трябва да разбера, но първо трябва да я догоня.***След 20 минути***
Омг бате тва момиче ме уби как може да кара толкова много време и да не мога да я настигна въпреки че карам с 150км/ч. Много е ината леле ама пък за това умирам. До сега всички са ми се давали лесно, но тя не е от тях, за нея бих направил всичко. Добре вече сме на огромен път като магистрала, но не беше магистрала. Добре тука трябва да успея да я спра. Да йес май ще успея. Добре изпреварих я доооооста пред нея вече бях, спрях на страни и се надявах да намали и да спре преди да ме прегази с бързата си скорост. Ииии.... Ох спря благодаря ти Господи!!! Вдигнах ръце към небето. Спря. Излязат от колата и се запътих към колата й. Отворих вратата със скороста на светлината.М: Кво ти става бе ти изобщо ходил ли си на курсове по кормуване?!-изслушах я и я целунах. Устните й бяха като захарен памук-сладки и пухкави. За жалост нашата красавица се отдръпна на секундата естествено без да задълбочи целувката. Но за нейно щастие такъв шамар ми за и че ми стана лошо.- Ама ти какво си мислиш, че правиш бе идиот?!
Аз: Първоо аууууу и второ еми целувам те не виждаш ли?-усмихнах й се мазно.
М: И кой ти дава тва право бе?!-от Иво я целунах въпреки че знаех че следва още по-силен шамар, но не, не беше шамар. Беше си ритник между краката. Леле видяха ми се звездички по сред бял ден. Добре тва момиче е много опасно наистина. Паднах по колене и се превих на две. Явно й стана много гадно и се притесни, защото веднага се надвеси и ме попита как съм.
Аз: Как да съм бе слънце ти ми счупи орехчетата-казах аз с най-тънкия глас на света. Личеше си, че много съжалява.
М: Много съжалявам, ама ти не разбираш от дума-погали ме по гърба.
Аз: Знаеш ли как да ми помогнеш за да ми мине по-бързо?
М: Не, но кажи ще направя каквото поискаш и естествено мога да направя.
Аз: Целуни ме!
М: Къде?!
Аз: Ами принципно на всякъде, но за да не ставам нахален аре по бузата ;)-естествено, че нямаше да е по бузата. Тя тръгна да ме целува по бузата когато аз се завъртях и устните й попаднаха върху моите. Отново усетих пухкавите й устни. Уоу този път получих достъп и дори тя задълбочи целувката. Отделихме се.-Хаха май някой си пада по мен?
М: Май много бързо ти минаха орехчетата?
Аз: Хаха след твоето докосване всичко ми минава. Е не ми отговори на въпроса!
М: Няма и да получиш отговор.
Аз: Е ама защо така бе бонбон?!
М: Заради бонбон хах!
Аз: Добре сладкишче.
М: Сега ми казваш, че съм дебела ли?
Аз: Ама много добре се измъкваш от въпроса ми! Добре поне отговори на другия ми въпрос!
М: А той е?!
Аз: Защо избяга след като чу с колко момичета съм спал последно?!-физиономията й от весела стана намръщена.- Хайде де излей си чувствата!
М:....
KAMU SEDANG MEMBACA
One Life (Fan Fiction with Justin Bieber :* )
Fiksi PenggemarТази история разкрива връзката на едно много инато, чувствително, добро и тихо момиче и едно леко надуто, леко самовлюбено и в началото лошо момче. Ако я прочетете ще разберете срещу какви препядствия ще се изправи тяхната любов. Ще оцелее ли и изоб...