Глава 10

279 11 0
                                    

Слезнахме в подземия етаж и отидохме на шезлонзите. Сложих си хавлиената кърпа и си легнах.

-Хайде ставай.-каза ми Дерек и го погледнах

-По-късно.-казах

-Няма такива.-каза и ме вдигна

-Дереккк чакайй!-казах и той спря

-Какво?-попита

-Пусни ме.-казах

-Няма.-каза

-Пусни ме.-заупорствах

Накрая Дерек ме пусна и влезнах в басейна по стълбичките. Лиса дойде до мен и момчетата скочиха в басейна.

Започнах да плискам вода към Дерек и докато се осъзная той ме беше хванал и прегърнал. 

---

Минаха два часа и се качих в стата ми. Преоблякох се набързо и си легнах на леглото. Бях доста изморена от водата. Затворих очи и се унесох.

---

Събудих се и видях, че навън е тъмно. Станах от леглото и слезнах в кухнята. Сипах си вода и седнах на кухненския остров.

-Какво правиш тук?-чух дрезгавия глас на Алекс

-На теб на какво ти прилича?-попитах и отпих от водата

Алекс се приближи и се настани между краката ми. Лоша поза бяхме заели.

-Какво правиш?-попитах

-Нищо което ти не желаеш.-прошепна и ме целуна

Започнах да отвръщам на всяка една негова целувка. Въпреки че знаех, че това е грешка и ще съжалявам после.

Алекс спря да ме целува и премести на врата ми. Хванах косата му и почнах да я мачкам. Докато се усетя какво става стон от устата ми бе излезнал. Усетих как се усмихва.

След минута отново почна да ме целува. Накрая ме взе от кухенския плот и за секунди ни премести на дивана в хола. Бях в скута му и се целувахме като за последно. Несъзнателно бях и започнала да се отърквам в него докато той мачкаше дупето ми.

Докато се усетя Алекс ме беше притиснал между него и дивана. Но все още не ме интересуваше. Харесваше ми. И исках още.

---

Един час по-късно

 Лежах върху Алекс на дивана и просто мълчахме. Като Алекс ме галеше по гърба. 

Together Forever Where stories live. Discover now