Глава 21

211 9 0
                                    

-Виж сам..-показах му телефона 

-Поне сме се наспали..-въздъхнахме

-Да, а всъщност как дойдохме в стаята ми?-попитах 

-Ами.. не беше лесно..-гледаше настрани 

Определено мислеше какво точно да каже преди да си отвори устата. 

-Дилън правила ли съм нещо снощи?-зададох следващия си въпрос

-Ами... не.-колебаеше се

-Какво съм направила?-станах стреснато от леглото

Погледнах отново момчето на леглото, а после и себе си. Бяхме си с дрехите от снощи. Добре, не сме го правили.. Трябваше да помня всичко от снощи, а някои неща ми се губеха. 

-Спокойно нищо.. просто се напи малко и за момент беше готова да кажеш на Лиса, че това между нас е лъжа. И, че с Алекс се познавате от доста време..-сърцето ми започна да препуска бързо -Но, аз бях малко по трезвен от теб и ти качих в стаята ти. После ти започна да се държиш като малките деца. И накрая заспахме. 

Отдъхнах си спокойно. Дано Лиса не си спомня за това, иначе не знам какво ще обяснявам. 

-Добре.. ъм.. аз ще вляза в бяната, ако искаш ти използвай тази в другата стая..-казах 

-Не, аз ще тръгвам..-Дилън се изправи от леглото 

-Добре..-казах -Нали можеш и сам да се изпратиш?

-Да.-засмяхме се и двамата -Ще се видим по-късно?

-Да. Ако искаш може да излезем..-казах 

-Ще мина да те взема в осем.-кимнах и влзенах в банята

Пуснах водата да тече и съблякох дрехите от себе си. 

---

Изленах от банята и видях Травис да лежи на леглото ми. 

-Хей..-казах

-Не.-каза Травис 

-Какво не?-попитах 

-Не ми се говори.-отговори

-Тогава защо дойде в стаята ми?-погледнах го объркано 

-За да помълчим заедно.-повдигна рамене 

Повдигнах рамене и везнах в дрешника. Облякох си бельо, а после и една широка тениска. Излезнах от дрешника и седнах пред тоалетката.

---

Един час.. един час си сушех косата.. Ще се подстрижа. Това не се търпи. Още утре ще отида на фризьор. Погледнах си часа на телефона и видях, че имам един час докато дойде Дилън. Въздъхнах и започнах да се гримирам. Малко фон дю тен, малко коректор, малко очна линия, спирала, хайлайтър и червило. 

Together Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora