Глава 9

257 8 0
                                    

Събудих се и усетих силна хватка около кръста ми. Обърнах се и видях Дерек. Хванах го за ръката за да я отместя и той отвори очи.

-Защо си тук?-попитах го объркано 

-Съжалявам.. просто..-прекъснах го

-Виж все още не знам какво изпитвам точно към теб, за това не прави така.-казах

-Добре.. съжалявам. Ще сляза надолу.-каза Дерек и излезна 

Знам, че бях рязка, но не можах по-друг начин да реагирам. Та аз дори не знам дали го харесвам, а той ми ляга в леглото и ме прегърща. Въздъхнах и излезнах от стаята.

В този момент и Лиса излезе от стаята им с Алекс.

-Хей..-казах и слезнахме надолу

-Много съм гладна..-измрънка Лиса

-И аз..-казах и двете се засмяхме

-Хайде да си направим пица!-каза Лиса щом влезнахме в кухнята

-Хайде! Добре, че си взехме повече продукти и три теста.-казах и взех едно тесто

Поръсих малко на масата брашно и сложих тестото. Започнах да го разточвам с точилката която намерих в един от шкафовете, а Лиса започна да реже салама който щяхме да сложим върху пицата.

След като разточих тестото взех тавата от печката и сложих готварския лист с нея. След това сложих и тестото. Помогнах на Лиса като настъргах кашкавала в една чиния. А после намазах върху тестото лютеница.

Лиса сложи единия салам и маслини, а аз другия салам и царевица. Взех тавата с тестото и я сложих в печката която беше загряла вече. Двете с Лиса седнахме на столовете около острова и момчетата влезнаха.

-Какво приготвяте?-попита Алекс

-Пица.-отговори му Лиса

-Супер.-каза Дерек и уви ръцете си около кръста ми

Две минути по-късно станах и сложих кашкавала на пицата. Бутнах я отново в печката и седнах на стола си. Дерек отново уви ръцете си около тялото ми. Поех си въздух и се загледах на някъде другаде. 

---

В момента седяхме на дивана и гледахме някаква комедия докато ядяхме пица и пиехме коли от кенчета.

-Хайде да танцуваме!-каза Лиса и пусна музика

-Неее! Върни ми филма.-казах

Together Forever Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora