Günler haftaları, haftalar ayları kovalamış kalmış sınava 76 gün. Tüm öğrenciler isyan ediyor yapma etme eyleme diyor. Ama ÖSYM dinlemiyor yerine iğrenç kahkahalar atıyor.
Evet sınava 76 gün kalmış bir genç kızdan halliceler modundayım. Zaman öyle çabuk geçmişti ki. Okul,özel ders,provalar,Mert ve Yiğit derken. Ders çalışmam gereken yerde sürekli Mert ve Yiğit'in arasında her an çıkabilecek kavgayi önlemeye çalışıyordum.
Geçmişe dönersek çok sevgili kuzenim Arda beni Mertle eşletirmiş ve Pera-Sensiz Ben'i söylememizi istemişti. Ve bu olay Yiğit'i dahada sinirlendirmişti. Kısaca her dakıka Yiğitin yanındaydım yoksa kavga çıkıyordu.Kıskanması güzeldi ama aşırı kıskançlık bir süre sonra canımı sıkmaya başlamıştı. Kaan ise sadece sabretmemi düzeleceğini söylüyordu. Ah tabi geçen bu kadar süre boyunca herkesin bir aşk hayatı oluşmuştu. Gizem ve Doruk ayrılmış daha sonra yeniden barışmıştı. Hatta Doruk ağlamıştı, ondanda bunu hiç beklememiştim. Tuğba ve Enes hala konuşuyorlardı sadece konuşuyorlardı. Kaan ise Aycan'a yürüyordu. Aycansa sözde kendini ağırdan satıyordu, geceleri ise telefonda bana bakarmısın görümce olacağız diyordu.
Ve asıl bomba davullar lütfen. Arda ve Berna çıkıyorlardı. Yanlış duymadınız sayın seyirciler çıkıyorlardı. Arda amacına ulaşmıştı ve çıkıyorlardı.Ve Bugün Noeldi. Evet böyle diyince kendimi yabancı dizilerde zannediyorum. Sabah Arda'nın odama dalmasıyla ne yazıkki o güzel rüyamdan uyandım.
"Kuzen! Bugün yılbaşı ne yapıyoruz?"
"Seni bilmem ama ben gayette ptt yapmayı düşünüyorum."
"PTT?"
"Pijema,terlik ve televizyon."
"Ruhun yaşlı ben diyorum ki evde büyük bir yılbaşı partisi verelim. Bahçeyi süsleriz."
"Bu fikir aklın bugün mü geldi? Ve hadi ama biz Güneşi Beklerken de değiliz. Bunu hatırla."
"Hadi ama çok güzel olacak."
"Bakarız keko, şimdi hazırlanacağım ve Doruğa aldığım hediyeyi vereceğim."
"Şu çekiliş zımpırtısı mı?"
"Evet, sana kim çıktı?"
"Sana ne okulda görürsün. Serbest giyinilcek biliyorsun parti var. Okuldada bombayı söyleriz."
"Arda odamdan çıkar mısın?"
*Arda ve ben okula geldiğimizde çünkü Merve tatil için annesinin yanına gitti, doğruca spor salonuna gittik. Hızlıca Gizem'in yanına gittim.
"Yılbaşı planın ne?"
"Sizdeyim."
"Benim niye haberim yok!"
"Senin ne zaman haberin oldu ki?"
İşte bu konuda haklıydı benım küçük kızım.
"Neyse Arda diyor ki parti yapalım."
"Ondan ilk defa mükemmel bir fikir."
Gizem ağzını açmış bana bakıyordu. Tabi bakar bende olsam bende bakardım. Burda Arda dan bahsediyorduk sonuçta. Sonunda Aycan da gelince eski üçlü tamamlanmış olduk.
"Gunaydın Alara akşam sizdeyim kanka."
"Ya niye benim en son haberim oluyor."
Aycan ve Gizem bana hadi ama dermiş gibi baktı.
"Bu olayı tekrar anlatmama gerek var mı size geleceğimiz zaman izin almıyoruz kanka. En yakın arkadaş olmak bunu gerektirir." Dedi Gizem
Gözlerimi devirdim ve derin bir nefes verdim.
"Neyse zaten Arda arka bahçede parti yapacakmış sorun yok."
"Ciddi misin herkes gelecek mi?"
"Herkesle kastının Kaan olduğunu biliyoruz Aycan. Daha önce plan yapmadılarsa geleceklerdir."
Aycan önce sevinsede sonra suratını astı.
"Nerden çıktı Kaan olduğu canım ya."
"Kekimi ye beni yeme."
Aycan tam konuşmaya başlayacağı sırada Aslı hoca derse girdi.
"Toplar burda. Badminton raketlerinide getirdim eğlenin siz burda ben içerdeyim. Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun."
Aslı hoca gittiğinde elime raketlerlerden bir tane aldım ve karşıma geçmesi için rakip aradım. En sonunda Arda karşıma geçti ve oynamaya başladık.
"Herkese söyledim akşam parti var."
"Ne kadar güzel bahçeyi süsleyip ayarladın mı?"
"Tabikide, benden birşey kaçar mı?"
"Genelde herşey bak bu top gibi."
Dediğimde Arda topu yakalayamamıştı. Güldü ve devam etti.
"Top hariç, neyse akşam çok süper olacak parti herkesi davet ettim."
"Ne güzel."
"Biraz heyecanlan lütfen bu gün yılbaşı."
"Anlamıyorum bugünün diğerlerinden farkı ne? Sanki birşey olacak 2015 te aynı boklukta geçecek ne olacak sanıyorsunuz ki bir peri sihirli değneğini sallayıp herşeyi değiştireceğini mi. Bana kaybettiklerimi geri getireceğini mi?"
Oynamayı bırakmış yan yana gelmiştik.
"Neyi kaybettik ki baksana daha çok şey kazandık."
"Bugünü niye sevmediği mi gayette iyi biliyorsun?" Kafasını salladı ve yavaşça akan göz yaşlarımı sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sınıf
Humor"Bu yıl çok çalışmanız gerekecek çocuklar hepiniz çok çalışkansınız, eminim bu yıl hepiniz için çok farklı olacaktı"dediğinde sevgili müdürümüz gözlerimi devirmekle yetindim. Her yıl ki klasik sözler. Gözlerim bana bakan bir çift mavi gözle birleşti...