W pokoju rozległ się dźwięk pukania do drzwi. Zaspana Akuma podeszła, aby je otworzyć. Przed nią stała Mina z Yaoyorozu.
- Stało się coś? - spytała zaspanym głosem niebieskowłosa trąc palcem po swędzącej powiece.
- Zaraz będzie kolacje, więc przyszłyśmy po ciebie. Coś długo cię nie było. Ja nawet niezauważyła jak przyszłaś do dormitorium. - przyznała z uśmiechem Mina.
- Okej tylko założę jakieś klapki i możemy iść. - Nokazuko wróciła po wcześniej wspomniane obuwie i razem weszły do windy.
- A no właśnie Uraraka nas już przedstawiała, ale wolę to zrobić osobiście. Jestem Yaoyorozu Momo. Miło mi ciebie poznać. Możesz do mnie mówić po imieniu. - oznajmiła wyciągając dłoń w stronę dziewczyny, która ją od razu uścisnęła.
- Mi również miło. A mam pytanie, czy wiecie kto mógłby mi pomóc z przygotowaniem do egzaminu z ratownictwa? - spytała z lekkim uśmiechem, a winda się zatrzymała.
- Ja ci mogę pomóc. Oczywiście jeśli chcesz. - oznajmiła z uśmiechem Yaoyorozu.
- Okej, dzięki Momo. - odpowiedziała Akuma i spojrzała w stronę salonu, gdzie byli już wszyscy z klasy, a na stole były talerze i jedzenie, które każdy sobie nakładał tyle ile chciał.
- Co powiecie na to, aby potem zagrać w prawda czy wyzwanie? - spytała entuzjastycznie Kaminari, kiedy dziewczyny nakładały sobie kolację.
- Na mnie nie liczcie!! - krzyknął jak zawsze Bakugo. A reszta zgodziła się z Denkim.
- A ty Akuma? Zagrasz? - spytała Tsuyu przyglądając się jej z uśmiechem.
- Czemu nie. Mogę zagrać, ale od razu mówię, że nie na wszystko odpowiem. - przyznała zaspana i zajęła miejsce obok Ashido. Wszyscy spokojnie zjedli swoją kolacje i posprzątali. Bakugo poszedł do swojego pokoju, a wszyscy rozsiedli się wygodnie w salonie.
- W takim razie kto zaczyna? - przewodniczący klasy rozejrzał się po reszcie, bo wszyscy prócz jego, Todorokiego i Akumy mieli podniesione ręce. - W takim razie kogoś wybiorę. Może... Toru?
- Jej! - krzyknęła niewidzialna ciesząc się, że po raz pierwszy mogła zacząć. - A więc Mineta prawda czy wyzwanie?
- Wyzwanie! - krzyknął napalony kulkowłosy.
- Idź obrzyuć Bakugo swoimi kulkami. - krzyknął rozbawiony Denki.
- Co?! Przecież on mnie zabije!! - spanikowany Minoru schował się za fotelem.
- Musisz. Wyzwanie to wyzwanie. - przyznała Hagakure.
- No dobrze idę. - chłopak wsiadł do windy i po niecałej minucie można było słyszeć jego krzyki przerażenia z piętra. Winda otworzyła się, a na jego twarzy były ślady po wybuchu. - Nigdy więcej! - krzyknął i zajął swoje wcześniejsze miejsce. - Czyli teraz moja kolej. Akuma prawda czy wyzwanie?
- Prawda.
- Dlaczego masz tak na imię? W ogóle to do ciebie nie pasuje. Jesteś zbyt spokojna, a twoje imię oznacza Demon. - spytał Mineta zanim ktokolwiek go uprzedził. Powodują śmiech dziewczyny, co zaskoczyło całą klasę.
- Kiedyś się dowiecie, ale nie teraz. Jest za wcześnie. - przyznała z chytrym uśmiechem. - Dobra teraz... Asui? Prawda czy wyzwanie?...
CZYTASZ
Sekret Demona | Boku No Hero Academic
FanfictionNagle dom Jigo Nokazuko stanął w płomieniach. Przerażona biegła między płomieniami w poszukiwaniu córki. Słyszała nawoływanie piętnastolatki. Jednak odgłosy spalania utrudniały jej to, aby mogła zlokalizować położenie Akumy. Rozglądała się wokół sie...