Capitolul 1

702 30 2
                                    

Hei, aceasta este prima mea carte așa că sper să vă placă. Pentru o atmosferă mai plăcută, porniți melodia de la media. Lectură plăcută!!

 Lectură plăcută!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Auuuuuu!!!!.....Hei salut, sunt Ana și tocmai am avut marele ghinion de a mă lovi cu cotul de ușă. De ce? Pentru că ÎNTÂRZIIIIII!!!Am 18 ani și anul ăsta va fi cel mai greu an posibil căci am bacul. Și ca oricum nu eram deja cunoscută în toatăăă școala, ca fiind fata ce întârzie, o fac până si și în prima zi de școală. Deci dacă vrei stăm mai târziu la taclale, acum chiar mă grăbesc.
 

      - Hei Luke, crezi că poți să mă duci cu mașina până la școală te roooooooog, te roooog!! îi spun eu lui Luke despre care am să vă spun mai târziu căci acum chiar sunt în întârziere.

 

                 Nu puteam să refuz ochii ăia negrii ca tăciunele, cu gene lungi ce îți furau orice suflare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

         
        Nu puteam să refuz ochii ăia negrii ca tăciunele, cu gene lungi ce îți furau orice suflare. Aș fi în stare să rup pământul în două pentu îngerașul meu mic.

       Ana este o persoană specială, trăiește printre vârcolaci, deși ea nu este unul, se simte bine și protejată în haită, pe când în oraș simte că se sufocă. Deci ce era să fac decât să amân cafeaua pe mai târziu și să o duc pe micuța mea la școală.

-Bine, te duc. Dar data viitoare când nu mă anunți la  timp, te tund cheală.

Îi puteam vedea fericirea în ochi, deși nu se întâmplase nimic interesant.

-Ieiiiiiiii!!!!! Ești cel mai tare frățior, tătic, bunic, cățel și tot tacâmul, din LUME.

       Aceasta se îndreaptă repede spre mașină, de zici că era un dinozair ce urmărește un iepure.

     Am urcat în mașină mai mult împins de Ana, zici că era sfârșitul lumii și dacă nu ajungea la timp la școală murea. După ce am pornit motorul îndreptându-mă spre liceul fetei, Ana s-a mai relaxat puțin făcându-se comodă în scaun.

   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   

        Mi-a fost foarte greu să-l fac pe Luke să meargă cu o viteză mai mare ca a unui melc spre mașină. Zici că fără cafea nu putea face doi pași.
        Când m-am văzut în mașină m-am mai relaxat puțin, sperând ca măcar azi să nu întârzii.

-Și ți-ai făcut vreun iubit pe la liceu?
întreabă curiosul de Luke, cu o privire  de zici că vrea să mă ucidă.

Noroc că eram în mașină și trebuia să fie atent la drum, că altfel nu mai scăpăm de el.

-Nu. Dar pe bune, dacă s-ar întâmpla ceva, tu ai fi primul care ar afla. Sau poate al doilea, Lilly are prioritate.

Lilly este sufletul pereche al lui Luke și este ce mai minunată ființa de pe Terra. Are parul blond ca aurul și cea mai blândă privire, toți o respectă, și nu numai pentru că este Luna Supremă și doar din simplul fapt că are cel mai frumos comportament. Dar dacă o superi cu siguranță te poate învinge într-o bătălie cu ochii închiși și o mână la spate. Mai mult ca sigur este cea mai puternică femeie din toate timpurile.

  Peste 10 min

         Nici nu am realizat când am ajuns, așa că mi-am luat ghiozdanul,i-am dat un pupic pe obraz lui Luke și am intrat in școală.
       Acolo mă așteptau prietenii mei:        Dante, Cassandra și Flavia, care deși locuiau cu mine în casa haitei, eu mă trezeam muuuuult mai târziu, iar ei plecau fără mine.

-Hei Ana, ce faci?mă întreabă Dante puțin cam încordat.

-Bine... dar voi ce aveți mutrele astea.Dante îmi pare rău să te anunț dar vei face riduri dacă te tot strâmbi.

Fetele se abțineau cu greu să nu râdă, pe când Dante stătea bosumflat cu mâinile încrucișate la piept.

-Ști ceva Ana dacă mai stăteam puțin să te aștept, cred că muream și înviam la loc. spune baiatul crezând ca ma afectat. Ce pot să zic, îmi iubesc prietenii.

-Ai dreptate, da acum lasă asta și hai la ore.

        În  drum spre clasă nu m-am putut abține și am întrebat-o pe Cassandra ce s-a întâmplat cu Dante.
Aceasta a chicotit scurt oferindu-mi un zâmbet, ca mai apoi să ma anunțe că Ilinca s-a despărțit de Dante.
      Atunci mi-am amintit de pariul făcut dintre cei doi, care spunea că Dante nu poate fi cu Ilinca mai mult de o lună. Chiar mâine se împlinea o lună de la pariu, ceea ce înseamnă că Dante a pierdut,fiind obligat ca de acum înainte să-i facă tema la matematica Cassandrei.

****

       Orele au trecut repede, ca mai apoi eu  și Flavia să mergem acasă, în timp ce Dante si Cassi s-au dus la o cafenea.

       În haită era liniște, toată lumea fiind ocupată cu controalele ce le aveau de făcut celorlalte haite. De fiecare dată îmi plăcea partea asta a anului.Luke mă lua cu el prin alte teritorii, eu simțindu-mă superioara tuturor celor care mă priveau, ca protejată a Alpha-ului Suprem.
          Toți acei Alpha îngânfați se uitau la mine ca la porți străine,zici că nu au mai văzut un om în viața lor. Tocmai de aceea mă lua Luke cu el, ca toți să înțeleagă că dacă se ating de mine vor avea de suferit.

       Aveam de vizitat mai multe teritorii dintre care am reținut doar haita Nightmare. Trebuia să fie o haită  destul de puternică, căci am auzit multe despre ea, toate fetele vorbind despre cât de frumos era Alpha-ul acelei haite. PROSTI, degeaba esti frumos dacă ai un caracter infect.
        
          Abia așteptam vizita de mâine, pentru a putea să-mi bat joc de vârcolacii din haita Nightmare. Era absolut apetisant să enervezi un lup ce nu îți poate face nimic căci Alpha-ul Suprem te ucide din priviri.

******

        Dupa o zi obositoare de școala am ajuns acasă , mi-am aruncat ghiozdanul undeva prin camera după care am fost să-mi fac un duș pentru a mă liniști puțin. Îmi fac rutina de seară, după care mă arunc în pătuțul meu moale. Mă mai uit puțin pe telefon, până când adorm cu gândul la ziua de mâine.

Acesta a fost primul capitol, știu că este mai plictisitor dar cu timpul va fi din ce în ce mai multă acțiune. Scuze pentru greșeli dacă sunt și chiar m-ar ajuta dacă ați lasă un vot și un comentariu cu părerea voastră. Mulțumesc mult!!! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Oferă-mi protecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum