Capitolul 2

433 26 0
                                    

     Ziua de azi a trecut repede, orele fiind la fel de plictisitoare ca deobicei. Eram curioasă de cum va decurge întâlnirea din seara asta, dar până diseară mai este.
   Am coborât jos după un pahar cu suc însă Luke îmi taie calea.
     - Facem un concurs de mâncat murături? Te rog eu mult! Nu mai am cu cine să concurez.
Pe cât de matur și serios poate fi omul ăsta pe atât de copilăros este.
     - Nu pot am de învățat pentru un test. îi spun repede tulind-o la mine în cameră.
Îmi plac murăturile, nu mă înțelegeți greșit, dar vă sunt datoare cu o poveste. Să începem cu începutul : mama și tata au murit când eu aveam cam 8 anișori, din nu știu ce motive. Da, ei erau vârcolaci, însă eu nu sunt, dacă eram mă transformam de la 16 ani. Revenind la poveste, stăteam într-o căsuță la marginea orașului având o priveliște deosebita spre lacul albastru ce era împrejmuit de o sumedenie de copaci. Pădurea se întindea până pe teritoriul haitei Sweet Blood, unde mă jucam adesea cu Luke. Deși era cu 6 ani mai mare ca mine ne-am înțeles de minune. Ce tot vorbesc eu aici, mă înțeleg și mă voi înțelege cu el toatăăă viața. După moartea părinților mei am locuit o vreme cu bunica mea în haită, aceasta fiind cel mai priceput vraci din zonă. Avea puteri vindecătoare și putea vorbi cu spiritele vârcolacilor morți.
La scurt timp și ea m-a părăsit, familia lui Luke adoptându-mă. Tatăl lui era un Alpha priceput ce a menținut pacea multă vreme. Un atac neprevăzut a avut loc Alpha-ul sacrificându-se pentru haita sa, în timp ce Luna sa a fost luată ostatică. Și în prezent Luke caută neîncetat locul în care s-ar putea afla propria lui mamă, asta dacă nu e moartă deja.
De la acel incident Luke a devenit Alpha-ul Suprem la vârsta de numai 16 ani. Evident că nu m-a abandonat, a locuit cu mine ținându-mi loc de mamă și de tată. Din acea zi eu am devenit sora lui și el fratele meu. Relația dintre mine și el este specială, suntem cei mai buni prieteni și ne spunem totul unul altuia. Nu aș mai fi trăit acum dacă nu era el, îi datorez viața mea. Acum că v-am povestit, ar cam fi timpul să mă apuc de învățat, luni am un test la geografie și vreau notă mare. De preferat un 10  curat, dar și 9.50 merge.

****
Este trecut de ora 18:00 și eu  nici nu am început cu pregătirile pentru vizita în haita Nightmare. Am alergat cu cea mai mare viteză în camera Flaviei, intrând fără să mai bat la ușă.
Era pe pat cu Cassandra urmărind un serial indian.
  - Dă-te te rog!! urlă disperată Cassandra ce mai avea puțin și-mi dădea cu o revistă în cap.
  - NU POT!! Am mai puțin de o oră la dispoziție să mă pregătesc,pentru scurtul sejur în haita Nightmare. Și fără voi nu mă descurc.
În mai puțin de o secundă fetele se află în fața mea, televizorul fiind oprit.
  - Să mergem, avem multe de făcut. spune pe fugă Flavia, ce scoate din sertar două clămițe cu perle albe ca neaua.
  Am intrat în camera și m-am repezit să fac un duș.  După ce mi-am îmbrăcat lenjeria intimă am ieșit din baie, observându-le pe fete cum țineau o rochie albă superbă, care cred că era pentru mine.

   Am îmbrăcat-o, m-am dat cu parfum  și Cassandra mi-a prins două șuvițe la spate cu clămițele de la Flavia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


   Am îmbrăcat-o, m-am dat cu parfum  și Cassandra mi-a prins două șuvițe la spate cu clămițele de la Flavia. Eram gata.
   Am coborât la parter unde Lilly și Luke mă așteptau. Lilly avea o rochiță crem, iar Luke era îmbrăcat la patru ace.
   
     ***
După un drum de aproximativ o oră, limuzina a oprit în fața unei case imense. Cam ca a noastră,cu geamuri mari, grădini superbe în care cu siguranță ai pierde timpul și o piscină   dreptunghiulară. Am coborât cu grijă, Luke luând-o pe perechea lui de după talie, iar eu evident mergând în fața lor pentru a cerceta locul.
    Din vila superbă iese un tânăr până în 21 de ani îmbrăcat la costum. Din experiența mea cu alte haite era o persoană puternică, dar nu era un Alpha. Nu avea acel aer de superioritate și aroganță pe care îl au lupii șefi.
     - Bună seara!! Sunt Noah, Beta-ul haitei Nightmare. Bine ați venit!!
   Cum am zis nu este Alpha, dar nu este de lepădat frumusețea tipului,chiar arăta bombă. Era înalt, șaten și avea un zâmbet de MILIOANE.Nici că apucă Luke să zică ceva că îi întind mâna lui Noah ce o sărută ușor.
   - Ana, prințesa haitei Supreme Sweet Blood. spun punând accent pe Supreme.
   - Am auzit multe despre tine, te rog simte-te ca acasă. spune șatenul îndreptându-și privirea spre Luke. A făcut o mică plecăciune în semn de respect,Lilly și Luke doar dând din cap aprobator.
    - Urmați-mă spre sala mare, unde ne așteaptă Marco.
Marco, oare ăsta o fi șefu lui,dacă da habar nu am de ce m-a trecut un fior pe șira spinări cănd i-a pronunța Noah numele.
  Am intrat în living unde Marco din câte am înțeles stătea și privea pe fereastră cu un pahar de vin roșu în mână. Și-a întors 180 de grade capul acum putând să-i observ frumoasele trăsături: avea ochii mari ce păreau că se schimbă din albastru în verde,părul puțin ciufulit, un corp de zeu și genele lui lungi m-au cucerit la propriu. M-a țintuit cu privirea venind încet spre mine. Simțeam cum rămân fără respirație și din instinct m-am dat în spatele lui Luke. Văzând gestul meu Alpha-ul își mută privirea spre băiatul după care mă ascundeam.
   - Alpha, Luna, o plăcere ca de fiecare dată. Dacă nu vă deranjează vom sta la masă, iar apoi vă voi prezenta locul, și actele.
   - Este perfect așa. spune Lilly cu o voce blândă.
Puteam observa cât de încordat a devenit Marco când i-am apucat strâns mâna lui Luke. Nu înțeleg de ce mă intimidează bărbatul ăsta, de obicei eram imună la privirile insistente ale Alpha-urilor, dar cu el este diferit. Mă simt bine când mă privește, dar nu-mi pot controla rușinea ce mi-a ajuns până în măduva oaselor.
Vocea groasă a lui Luke mă scoate din transă:
  - Ana, ce ai? Noi rămânem peste noapte in haita Nightmare. Vrei să rămâi sau îi spun șoferului să te ducă acasă?
  - Nu, e ok. Rămân.
Ce a fost în capul meu, cum să rămân în aceiași casă cu tipul ăla, voi ajunge să leșin sigur.
   
-Rămâne și domnișoara... ? aud dintr-o data vocea melodioasă a lui Marco ce ne privea confuz.
- Ana... Și da am să rămân. spun dintr-o suflare pentru a nu mă bâlbâi.
Îi puteam zări rănjetul atrăgător ce i s-a format pe față. Va fi o noapte lungă. 😁

Și ăsta e și capitolul 2,cum vi s-a părut? Ce părere aveți despre Marco, și de ce are această influență asupra Anei? M-aș bucura dacă ați lasă un vot și un comentariu, scuze pentru greșeli dacă sunt și ne vedem la următorul capitol. Paaaa!!! 💓💓💓💓

   

Oferă-mi protecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum