SINCER pentru o atmosferă mai plăcută să dați play la melodiile ce vor urma.
Eram în birou și verificam un dosar, când Lilly intră panicată. De obicei este foarte calmă, însă acum era mega agitată. M-am ridicat imediat de pe scaun când i-am văzut tricoul pătat cu sânge. Devin fără să vreau nervos și gândesc tot ce-i mai rău posibil.- Vampirii Luke!! spune frumoasa mea aproape fără suflare. Ne atacă!!
Măresc ochii ce au mai nou o culoare roșiatică și fug țintă spre camera Anei.
- Adună trupele,sună alarma și anunță beta-ul. este tot ce-i mai spun lui Lilly, în timp ce fug la Ana.
Știam că odată și odată ne vor ataca acești sugători de sânge, având în vedere că vârcolacii ocupă din ce în ce mai mult teren și aș putea să mă laud cu faptul că devenim și mai puternici. Am o cabană ascunsă în munți, unde o pot ascunde pe Ana. E umană și nu e în stare să se lupte cu fiarele astea, chiar nu vreau să o pierd. Trebuie să o ascund, pentru acești vampiri sângele ei ar fi aur curat, e om, tânără și are sângele numai bun. Ar face-o pentru sângele ei dulce și s-ar și răzbuna pe mine în același timp.
Alerg... Alerg... Și intru ca un țunami în camera ei. Nimeni. Cred că o iau razna de-a dreptul, sper că măcar acum să fie cu vreun imbecil de vârcolac. Dacă pățește ceva jur că jupoi de viu fiecare vampir ce-mi iese-n cale.
Împing pe toți cei care apar în fața mea, nu mai văd pe nimeni, vreau doar să-mi știu familia în siguranță. Adică Lilly și Ana, ele sunt tot ceea ce contează pentru mine, fără ele eu nu am un rost pe acest pământ.
O văd pe Flavia ce ere pregătită să plece la atac dar o opresc prinzând-o de braț.
- Unde este Ana? întreb cât pot eu de calm.
- Chiar nu știu! Alpha lasă-mă să merg, surioara mea e acolo.Avea o voce îngrijorată, se temea pentru viața surorii ei, așa cum o făceam și eu pentru a mea. Aprob printr-o mișcare a capului și continui să caut făptura ce îmi este ca o soră.
Ajung pe terenul de antrenamente și mă rog în gândul meu ca Ana să fie aici, numai să vadă ea ce am să-i fac dacă nu va umbla cu bodyguarzi. Las că vede ea.
Oftez ușurat când o văd lângă Marco, alerg spre ei și o iau de mână. O bag în casă și le zic gardienilor să o ducă la Hera. Sper ca măcar de data asta să stai cuminte puștoaico.
Urlu cât mă țin plămânii că suntem atacați și în mai puțin de 10 secunde, toți sunt aranjați în spatele meu. Pornesc spre bătălie cu jumătate din ei, iar restul se duc în sat.
Marco se află în dreapta mea, deja transformat în lup și alergăm spre cireada de vampiri. Cadavre erau împrăștiate pe pământul pătat cu sânge, mirosul morții invadându-mi nările. Strâmb din nas când îmi văd scumpul "prieten" de 1000 de ani, cum sfâșie un copilaș, făcându-l bucățele.
CITEȘTI
Oferă-mi protecție
WerewolfAna este o fată de numai 18 ani ce trăiește în haita Alpha-ului Suprem Luke, cu care a locuit de când mama sa s-a stins. Deși a avut rude ce au fost vârcolaci, fata era un om obișnuit, fără vreo putete specială. Viața ei ia o întorsătură de 360 d...