Heiiiii!!! Astăzi facem cunoștință cu un nou personaj. Perspectiva personajului nou este scrisă de GREENWitch2000000000 . Este o a doua autoare ce scrie perspectiva aceatui personaj, ajutându-mă cu idei din când în când. Lectură plăcută!!! 💗💗
~Hera pov. ~
Acum a început să plouă afară și să bată vântul cu putere. Nu poate să nu îmi fie frică. Nu pot suporta zgomotele puternice și mișcarile bruște. Îmi ghemuiesc picioarele la piept, și îmi strang pumnul, știu că vine din nou...
Ușa este deschisa cu putere, iar spre mine vine un corp masiv, îmi închid ochii și îmi întorc capul din reflex. Aud un zgomot puternic și dintr-o dată îmi simt mâinile libere..
X : Fugi!
Eu : M.. Mulțumesc!
X : Fugi! Fugi cât mai repede și nu te uita înapoi!Nici nu stau să mă mai gândesc mult. Am luat-o la fugă cu ultimele puteri care mă mai țineau în picioare.
Încă nu îmi vine să cred că am scă pat din iad.. Din acel loc mai rece decât inima celui care m-a închis acolo și mi-a luat demnitatea cu brutalitate și fara milă pe când eram doar o copilă naivă. Doi ani am stat în temnița aia nenorocită!.... O lacrimă nevinovată mi se prelinge pe obrazul meu palid.. Doar gândul la ce s-ar mai fi putut întâmla dacă acel om nu avea gând bun pentru mine..
Peste 5 minMă pierd pe coridoarele lungi reci și întunecate încă în încercarea de ami găsi micuța dar prețioasa mea pisică, Baghera. Dar între timp ajung pe un coridor la a cărui capăt se vede o lumină destul de slabă dar îndeajuns pentru a ajunge la ea. Merg cu pași mărunți pentru a nu fage zgomot și încet încet ajung în dreptul unei uși mari care era între-deschisă. Îmi vâr capul încet în crapatură și observ un fel de birou destul de dezordonat. Intru cu teama și înăuntru într-o cutie de sticlă se afla brățara mea, sursa mea principală de putere. I-au cutia o arunc cu putere de perete aceasta făcându-se bucățele, care au ajuns în fiecare colț al camerei. I-au brățara și mi-o pun. Zâmbesc slab iar apoi părăsesc camera continuându-mi drumul.. Dintr-o dată văd un geam destul de mare prin care ași putea încăpea cu ușurință. Mă arunc în neștire vântul bătându-mi agresiv în față iar părul meu ajungând în toate direcțiile, până corpul face contanc cu ceva. Aștept să vad ce se întâmplă până când îmi dau seama ca nici măcar nu ating pământul cu picioarele. Îmi deschid ochii și inima îmi tresare de bucurie când o văd pe baghera. O iau în brațe și mă las moale pe blana sa lucioasă și fină care mă liniștește de fiecare dată! Aceasta o ia la fugă, eu ținându-mă de după gâtul ei.
********Ne lovim de un corp solid, iar eu cad de pe baghera la picioarele cuiva, pe când baghera ajunge să se lupte cu un lup destul de mare. Îmi ridic privirea tematoare și acea persoană prinde de păr agresiv și mă ridică, se apleacă la nivelul meu și rânjește ștrengar...
X : Uff.. Câte minunății ascunde această pădure.. Spune cu o voce groasă și parcă vrea să mă înghită din priviri.
Eu : T.. Te.. Te rog. Voi p..pleca.. Acesta doar râte batjocoritor apropiindu-se mult mai mult de corpul meu.. Îmi închid ochii știind ce urmează dar când îi deschid el era pe jos și în fața mea se afla Baghera plină de sânge pe față. Sar și o iau în brațe îni sarut ușor năsucul și o alint.. Aceasta îmi face semn iar eu mă urc în spatele ei.. Începe să fugă, dar de data aceasta mai încet deoarece ara mul prea slabită.
Nu după mult timp în depărtare se pote observa o adunătură de căsuțe.. Din depărtare pare a fii un sătuc dar cu cât ne apropiem mai mult "căsuțele" se transformă în blocuri superbe. Încetul cu încetul ne apropiem din ce în ce mai mult.. Baghera este deja extenuată și simt că se va prăbuși.. O opresc și mă dau jos din spatele kirei, aceasta este o poreclă a ei. O transform înapoi în pisică iar aceasta se adăpostește după al meu gât.
**
Merg ce merg până când deja intu ÎNTR-O HAITĂ! Dau să fug de acolo dar iar mă lovesc de un corp și mai puternic și mare. Cad la pământ și respir sacadat.. Deasupra mea era un băiat înalt bine făcut, avea părul creț ce îi cădea ușor peste ochi, ochii capenii și genele lungi și ondulate. Acesta doar stă și se uită pătrunzător la mine. Doar gândul că m-am întors mă face să tremur din toate încheieturile. Din spatele acestuia apar două fete care dau să sară pe mine însă băiatul le oprește. La fel și inima mea penru o secunda, când am simțit că m-a ridicat de jos m-a apucat de o mână iar cu cealaltă m-a prin de talie și înr-o secundă eram pe umărul său stând ca un sac de cartofi..
X : Stați liniștite fetelor că o rezolv eu....Cam asta a fost. Cum e Hera? Vă place de ea? Ce credeți că îi va face băiatul misterios?
Scuze pentru greșeli dacă sunt, și m-ar motiva foarte mult dacă ați lăsa un vot și un comentariu. Mersiii!! 🤎🤎🤎🤎🤎
CITEȘTI
Oferă-mi protecție
Manusia SerigalaAna este o fată de numai 18 ani ce trăiește în haita Alpha-ului Suprem Luke, cu care a locuit de când mama sa s-a stins. Deși a avut rude ce au fost vârcolaci, fata era un om obișnuit, fără vreo putete specială. Viața ei ia o întorsătură de 360 d...