Șocul mi se poate citi cu ușurință în privire, căci nici pe departe nu mă așteptam ca Ezra să se afle în fața mea. Ar fi putut fi oricine, dar este el. Se pare că tot ce mi s-a întâmplat până acum nu a fost deajuns, trebuia să mai apară și Ezra aici. Nici măcar nu știu cum a reușit să dea de mine, se presupune că sunt într-o ascunzătoare.
El în schimb nu pare șocat, ba chiar se vede din avion cât de sigur era că mă va găsi aici.
- Ce cauți aici? întreb confuză, privind cu interes spre Ezra.
Acesta nu spune nimic, doar se încruntă la casa din spatele meu fără să-mi dea drumul la mână.
Nu încerc să mă eliberez ar fi în zadar, plus nu am de ce, Ezra nu mi-ar face rău. Nu?- Vino cu mine! rostește într-un final băiatul.
E ciudat, dar la auzul vocii sale mi-au apărut în minte diferite imagini cu un bărbat îmbrăcat într-un frac negru și un joben de aceiași culoare pe cap. Are o privire rece, nemiloasă ce seamănă cu un abis fără sfârșit ce m-ar putea acapara în mai puțin de o secundă.
Secvențele apar și dispar cu o viteză nemaivazută și trebuie să fac un efort uriaș pentru a înțelege ce mi se derulează în fața ochilor. Bărbatul în frac își scoate un fel de sceptru din mânecă și îl îndreaptă spre Ezra. Mai apoi îl pot zări cum aruncă o vrajă asupra unei fete ce poartă o brățară asemănătoare cu cea a Herei. Țipătul fetei îmi inundă gândirea în timp ce imagini cu bărbatul misterios continuă să se deruleze. Lucruri oribile, macabre... asta e ceea ce a făcut el. A distrus viețile a multor familii și nu numai.
Nu văd în jurul meu, tot ceea ce pot observa sunt micile imagini cu tipul acela dubios. Nu aud și nu văd nimic din ceea ce mă înconjoară, am rămas de neclintit și fără suflare.
Aș vrea să pot închide ochii și să nu mai văd toate aceste nenorociri. Gata! Nu mai vreau!Încerc, chiar încerc să-mi revin din această stare de visare, însă nu pot. Reușesc totuși să-mi duc mâinile la urechi, în încercarea de a ameliora sunetul făcut de țipătul tinerei fete.
În zadar, căci strigătul de durere și agonie a fetei se intensifică pe zice trece.Bărbatul în frac stă în genunchi și strigă de-asemenea în timp ce esența tinerei se transpune în sceptrul lung ce-i aparține necunoscutului. Fata ce stătea agățată de perete a rămas fără suflare în schimbul puterii ce a căpătat-o bărbatul.
Încă nu vreau să cred că asta chiar s-a întâmplat așa că încep să dau frenetic din cap în speranța că îmi voi reveni.
Simt cum niște palme reci îmi cuprind fața, cel mai probabil ale lui Ezra, căci nimeni nu se mai află prin preajmă. Atingerea s-a mă calmează și deși nu îl pot vedea sau auzi mi se pare că bombăne ceva, însă auzul meu este sub stăpânirea strigătului tinerei fete.Ezra începe să mă zgâlțâie destul de tare crezând că asta mă va readuce la starea mea inițială. Dar nu.
Continui să privesc cu ochii minții diferite scene cu bărbatul a cărui chip îmi va teroriza visele de acum încolo.
CITEȘTI
Oferă-mi protecție
Hombres LoboAna este o fată de numai 18 ani ce trăiește în haita Alpha-ului Suprem Luke, cu care a locuit de când mama sa s-a stins. Deși a avut rude ce au fost vârcolaci, fata era un om obișnuit, fără vreo putete specială. Viața ei ia o întorsătură de 360 d...