Capitolul 13

272 17 0
                                    

    Nebunu ăla de Marco ma lăsat cu niște nervi, vaiiii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Nebunu ăla de Marco ma lăsat cu niște nervi, vaiiii... Numai să vadă el ce îl așteaptă. Dacă îl prind aici, îl ucid prin omorâre. Nu va scăpa viu din mâinile mele.
 
   Au trecut cam 9 minute de când așa zisul meu iubit, m-a lăsat în așteptare. Nici nu mai pot gândi limpede căci un zgomot îmi perturbă liniștea interioară. Mă îndrept spre geam și prefer să devin general în armata de zombii a lui Dante, decât să-mi confirm ce tocmai am văzut.

   Un elicopter. Marco coboară dintr-un elicopter. I-aș arunca cu o bombă în cap dacă aș avea una, numai ca să-mi demonstrez că nu visez. Altele în locul meu s-ar bucura, dar eu nu sunt altele. Eu sunt o fată dificilă și trebuie mereu să fac cum zic eu și urăsc să nu am dreptate.

   Îl văd pe Marco cum schimbă două vorbe cu Luke și apoi intră în casă.
    Cobor cu repeziciune scările, deși era să-mi rup gâtul și îi tai calea băiatului.

   - Anaa... Ce mai faci?
  - Nu mă lua pe mine cu Ana. Ce cauți aici? spun răstit și îi arunc o privire furioasă.
  - Am venit să te văd.
  - Și elicopterul ce faci cu el?
- Nu e al meu. îmi răspunde dând din cap și arătându-mi limba.
- Da a cui este? întreb plictisită și plină de sarcasm.
- A lui Alpha Luke. Un mic cadou din partea mea. termină propoziția și se hlizește la mine arătându-și dantura perfectă

Îl iau de mână și îl trag după mine, dar nu știu cum am ajuns eu cea trasă de Marco.
 
   Nu știu exact cum a făcut,dar a nimerit fix camera lui Dante. Deja intru în pământ de rușine când îl văd pe Marco cum intră urlând în dormitor. Stau câteva clipe și apoi intru gata să-l plesnesc, dar el doar stă și se uită la Hera. Cei drept săraca arăta înfiorată,cred și eu, dacă un nebun intră peste ea și mai și urlă ca un criminal în serie.
    - Dar e.. e... este mică!!

    Mă bufnește râsul și îi șoptesc scumpului și iubitului meu Marco:

-Ți-am spus eu! E inofensivă!

  Mă privește mirat și îmi cer eu scuze în locul neghiobului, iar apoi ieșim din încăpere.

Mergem pe holuri până ajungem în camera mea. Intrăm și mă pregătesc să-i țin o predică luuungă acestui frumușel. Îmi deschid gura să zic ceva, dar este astupată de buzele cărnoase și pline de care mi-a fost atât de dor. Sărutul continuă într-o armonie perfectă și oftez în sărut de plăcere. Evident Marco nu așteaptă aprobare și își vâră limba în gura mea. Limbile noastre dansează pe un ritm alert până când desfac sărutul pentru a lua o gură de aer. Nu ne clintim deloc, stăm și ne privim intens în ochi. Simt cum emoțiile mă copleșesc și devin din jeleu. Picioarele mele stau să se desprindă de corp și să  fugă mâncând pământul.

   Las capul în jos și realizez că sunt mai roșie ca un ardei capia. Ce poate provoca el în mine nu poate fi descris în cuvinte. O viață nu mi-ar fii de ajuns să o petrec cu el, totul devine invizibil în preajma lui, toți pălesc în fața acestui specimen. Deși mi-e greu să recunosc, m-am îndrăgostit până peste cap de Marco. Nici nu credeam că este cu putință să iubești așa mult, încât ai putea îndura orice chin, doar pentru a-ți ști persoana dragă în siguranță. Asta simt eu pentru el.

  Îmi cuprinde bărbia în două degete și mi-o ridică pentru al privi în ochii lui superbi. Mă privește blând și parcă îmi scormonește prin suflet, căutând răspunsuri despre mine. Mă rușinez și mai tare când îmi spune două cuvinte. Atât mi-a fost!! BON VOIAGE!!

-Te iubesc!!

       Îmi duc mâinile după gâtul lui și capul mi-l ascund în scobitura gâtului său. Murmur în gâtul lui un "Și eu", însă se pare că nu l-am mulțumit pe Marco. Îmi prinde talia în mâini și plasează săruturi fierbinți pe gâtul meu. Deja mă topesc ca un cub de gheață pe timp de caniculă și mă las moale în brațele lui.

  - Și.. tu ce? spune printre pupici.

Îmi afund mai bine capul prin parfumul lui bărbătesc și scot niște cuvinte pe gură:

-Și eu te iubesc mult de tot!!

  Îi simt rânjetul pe pielea mea opărită și se desparte din îmbrățișare. Îmi sărută năsucul, iar apoi se aruncă în pat. Îmi face semn să mă alătur lui, în schimb eu mă duc la bucătărie după niște popcorn. Mă servesc cu o pugă uriașa și merg înapoi în cameră.

   Mă pun lângă suflețelul meu pereche și ne uităm la o comedie.

****

    Filmul se termină și eu sunt mândră de mine că nu am adormit. Aaaa... Nu v-am spus, pe lângă acea comedie am mai văzut vreo 5 filme și 2 episoade din Stranger Things. Pleoapele mele devin din ce în ce mai grele și decid că ar fi timpul să mă schimb. Iau din dulap o pereche de pijamale pe care sunt desenate mai multe banane și mă duc la baie. Încui ușa după mine, ca nu cumva să-i vină o idee mirobolantă drăguțului de Marco. Mă spăl pe dinți și îmbrac hainele de schimb. Ies ca un somnambul din bae și mă bag în pat.

    Marco îmi sărută protectiv fruntea și mă învelește cu păturica mea pufoasă. Îmi cuprinde talia într-o mână și se ghemuiește lângă mine.
   Respirația lui caldă îmi transmite fiori de plăcere prin tot corpul, oferindu-mi o stare de acasă. Știu că e ciudat, dar în sfârșit mă simt împlinită. Cu ajutorul acestui sentiment am avut cel mai frumos somn de până acum.

  ***
Mă dau leneșă jos din pat și îmi strâng ochii când o mică rază de lumină îmi intră pe fereastră.
    Stau și deschid chiorâș un ochi, apoi și pe al doilea. Mă bosumflu imediat când văd că sunt singură în cameră. Îmbrac niște haine la nimereală și mă îndrept spre... spre... habar nu am da am să merg eu undeva. Îmi las instinctul să acționeze, iar eu rămân plăcut surprinsă când ajung pe terenul de antrenamente. Îl zăresc pe Marco într-o postură nemaiîntâlnită de mine, se luptă cu doi lupi imenși pe care îi doboară imediat . Zâmbesc involuntar la victoria lui, însă zâmbetul îmi dispare într-o clipită când îl văd GOL. Repet GOL. Își continuă antrenamentul fără să știe că mi-a tăiat respirația, nu eram pregătită să văd așa ceva. Se bate de zor cu un bărbat masiv în timp ce eu m-am întors cu spatele. Am să fac cale întoarsă însă îmi aud numele strigat de o voce masculină. Întorc cu frică capul și oftez ușurată când Marco se indreaptă spre mine, cu pantaloni scurți pe el. Ajunge în fața mea și îmi dă un pupic scurt. Se tot uită în stânga și-n dreapta, de parcă ar veni cineva din pădure. Nu îi mai dă importanță și-și oferă toată atenția mie.

   - Ce faci aici?
   - Nu am voie să-mi văd iubitul?
  - Ba cum să nu, dar nu ai voie să vezi alți bărbați dezbrăcați!!
- Nu este prima dată când vin pe un teren de antrenament. Nu sunt eu cine știe ce atletică, dar am mai fost aici.
  - Ți-ar plăcea ca acum să mă duc la fetele ce se antrenează și să mă holbez la ele. Mai ales când sunt goale? întreabă cu un zâmbet mârșav pe fată, dar totuși  avea corpul puțin încordat.

  Mă uit urât la el și îi spun un simplu "nu". Las capul în jos și îmi privesc adidașii, ce dintr-o dată au devenit extrem de interesanți. Îmi apucă bărbia și mă fixează cu privirea, se uita blând, dar intens și fără să îmi dau seama buzele îmi sunt sfâșiate de ale lui. Răspund rapid sărutului și îmi închid ochii de plăcere. Mă desprind cu încetinitorul din pupic la auzul lui Luke. Striga după cei de pe teren și tot ce știu este că sunt trasă de Luke în casă.

  - Suntem atacați!! răsună vocea de Alpha a lui Luke.

    Deci asta este și cu capitolul 13,o                 să  fie mai interesant în  următoarele capitole. Scuze pentru greșeli dacă sunt și m-ar ajuta foarte mult dacă a-ți lăsa un vot și un comentariu. Vă puup!!! Paa!!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Oferă-mi protecție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum