Sabah olduğunda baraka da uyandım. Ama Angel yoktu. Gitmiş miydi? Yoksa William mı bir şey yapmıştı?
Barakadan çıktığımda William'ı gördüm ve yanına gittim.
"Angel nerde?!"dedim şiddetle.
"Sakin ol, olması gerektiği yerde."
Ne demek istediğini anlamamıştım.
William,dudağının kenarını kaşıyarak bana baktı.
"Bataklıkta,sürünün yanında."
Içim ferahlamıştı.
"Kamptan ne kadar uzaktayız?"
"400 kilometre kadar."Kamptan baya uzaktık. Ama vampir hızıyla gittik. Kamp yerine geldiğimizde herkes çadırlarında uyuyordu. Ben de çadırımın fermuarını açtım ve kafamı yastığa koyup uyudum. Bir kaç saat sonra herkes kasabaya gitmek için otobüse biniyordu. O sırada William'ı gözlerim arıyordu. Onu bir ağacın altında ben izlerken gördüm.
"Allison."denmesiyle önüme döndüm ve otobüse bindim.Saat 14:30 idi. Üzerime yeşil tişört, altıma da mavi kotumu giyip Lara teyzemin evine gittim.
Kapıyı çaldım,kapının açılmasını beklerken kulağıma gelen fısıltılar,içimde kötü bir his oluşturmuştu. Içeriye girdiğimde Lara teyzemle sessiz,sakin bir odaya geçtik. Önümüze bir harita çıkardı ve bir avuç dolusu toz.
"Onlar ne?"merakıma yenik düşerek.
"Cadı tozları."Lara teyzem,iki elimi de tutarak haritanın etrafında halka oluşturdu. Anlamlarını bilmediğim yabancı dil kelimeler kullanıyordu.
"Söylediklerimi tekrar et."
Lara teyzemin dediklerini yapmaya başladım. Ama bir anda elini benden çekti ve gözleri kocaman bir şekilde yüzüme baktı.
"Bir şey mi oldu teyze?"
Teyzem,derin bir nefes aldı ve tekrar yüzüme baktı.
"Gücün çok güçlü, atalar ve annen sana güç veriyor."
"Annem mi?"
"Evet,"
"Bu gücü nasıl kullanıcam?"
Teyzem,tekrar ellerime dokundu ve geri çekti.
"Atalar,sana yardım etmemi istiyor, Allison."diyip gülümsedi.Evime gittim. Bir vampirdim ve şimdi de bir cadı. Bilgisayarımı açtım ve arama motorunu bulduğumda, cadı yazdım. Aranan sonuçlardan ilk siteye tıkladım.
"Cadı; mitolojide büyücülükle uğraşan doğa üstü güçlere sahip varlıktır."
"Cadıların kullandığı büyüler, yer bulma büyüsü, iyileştirme, kehanet, ruhlardan yardım alma,vb."
Derin bir nefes verdim ve bilgisayarımı kapattım. Yatağımın yanındaki bir torba kandan içtim.
"Deli olduğumu mu düşünüyorsun?"dedim William'ın geldiğini hissetmiştim.
"Hayır,"
Başımı ona çevirdim.
"Nasıl kullanacağımı bile bilmiyorum."
"Kafanı dağıtmak ister misin?"
Dediği şey avlanmaktı. Aslında istediğim şey buydu,biraz insan kanı.Bir araya girdiğimde sevgili olan iki kişi gördüm. Onlara doğru yaklaştığımı gördüklerinde bana şaşkın ifadelerle bakmışlardı.
"Bir şey mi var?"dedi erkek.
"Hayır, sadece lazım olan şey kan."
Kırmızı gözlerim onları korkutmaya yetmişti.
"Telkin?"dedi William yukarıdan atlayarak.
Gözlerinin içine baktım.
"Birazdan burda olanları unutucaksın."
Kafasını sallamıştı. Sivri dişlerimi çıkartıp boynunu ısırıp kanı içtim,William da diğerinin.Ailem ne kadar ilklerden uzak durmamı istese de başaramamıştım. Her yerde karşıma çıkıyorlardı.
Sonra bir evin çatısında oturduk.
"Bir cadı olman için, büyüleri iyi bilmelisin."
"Nereden nereye?"diyip gülümsemiştim.
William,düşüncelerimi okumuştu.
"Normal bir lise kızıyken,ilklerden biri seni vampire dönüştürdü, Tyler' ısırdın, ilk kadim cadıyı gördün. Angel adında bir kurtla tanışıp ona yardım ettin,sonra da bir cadı olduğunu öğrendin. Son olarak da seni vampire dönüştürdüğüm için, bana karşı nefretin dinmiycek."dedi William.Son cümlesinde haklıydı, asla dinmeyecekti.
"Neden Angel'a yardım ettin?"
"Sebebi yok."dedi ciddi bir tavırla.
Başımı bir ona çevirdim, bir de gökyüzündeki yıldızlara.
Birden şimşek çakmasıyla, korkup William'ın kolunu tuttum ve şimşeğin çaktığı yöne baktım.
"Şimşekten korkan ilk melezsin."dedi alaycı bir tavırla William.
Ona baktığımda pis pis sırıtıyordu.
"Heyy!"diyip koluna hafifçe vurdum.Şimşeğin ardından hızlı ve şiddetli bir yağmur yağmaya başladı. Saçlarımız ve üstümüz ıslanmıştı. Yüzümden akan suları sildim ve William'a baktım. Gözlerimin içine her zamankinden farklı bakmıştı ve sonra da aniden vampir hızıyla gitmişti. Ne yapmaya çalışıyordu?
Ben de eve gittim,üzerimi değiştirip yukarı çıktım. Yatağım sıcacıktı,içine girip gözlerimi kapadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLLERİNDEN DOĞUŞ
VampireEskiden herşey çok normaldi. Şimdi ise bir vampirdim. İnanması güç bir durum ama bir insan değildim. Yaşayan da değil. Bir ölüydüm ben. Peki beni ayakta tutan neydi? Sevdiklerim, değer verdiklerim mi ? Hayatımın bir yalandan ibaret olduğunu öğrendi...