Artık değişmiştim. William hayatımdan çıkalı tam tamına 1 yıl oldu. Eskisi gibi değildim, acımasız bir melezin tekiydim. Yaşadıklarım beni hayal kırıklığına uğrattı, ama artık umrumda değildi. Artık mutlu bir yaşamım vardı. Nerde mi yaşıyorum? Ormanın derinliklerinde güzel bir villa yaptım. Orada yaşıyorum. Avlanmam daha kolay. Artık bir üniversiteliydim. Gabriela ve Madison ile aynı üniversitedeydik. Ethan ise buradan uzaklaştı.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Elimi yatağımın yanı başındaki alarmın üzerine basıp sesi kapattım. Yatağımdan doğruldum ve aşağıya indim. Üzerime beyaz bir gömlek ve altıma da mavi bol kot pantolonumu giydim. Vampir hızımla bir geyiği takip ettim. Sessizce yanına yaklaştım ve bir hamlede onu ısırdım; kanını içtim. Sonra da okula gittim. Okulun önünde bir sürü insan vardı ve enfes kan kokuları vardı. Neyse ki, kana karşı eğitimim vardı.
Madison ve Gabriela okulun ilk günü olduğu için, paniktiler. Rehber öğretmen okulu gezdirirken, bir çocuğa gözüm ilişti. Onda farklı bir enerji hissediyordum. Önünü döndüğünde onun Tyler olduğunu gördüm. Onun burda ne işi vardı? Onun yanına gittim.
"Anlaşmayı bozmayı düşünmüyorum."dedi.
"Ben de öyle düşünmüştüm."diyerek rehber öğretmenin yanına gittim. Yanıma bir çocuk gelmişti.
"Selam,ben Lucas."çocuk esmerdi.
"Selam,ben de Allison."diye samimi bir tavır sergilemiştim.Rehber öğretmen sınıflarımızı bulmamız için bir okul haritası verdi, ve ders programlarımızı da. Sınıfımı bulmakta zorluk çekmiştim.
"Nerde lanet olası şu sınıf?"diye kendi kendime söyleniyordum. Arkadan gelen bir ses,
"Yardım ister misin?" Lucas'ın sesine benziyordu. Arkama döndüğümde onu görmüştüm.
"Bir bakıyım."diyerek elimdeki haritayı aldı.
Yeni kurbanım o olabilirdi.
"Benle aynı sınıftasın."diye gülmüştü. Ben de.
Sınıfın önüne geldiğimizde Lucas,kapıyı tıkladı ve içeriye girdik. En arkada boş bir masaya geçtim. Lucas'ta başka bir yere. Erkeklerin gözü üzerimdeydi. Dersin bazı yerlerinde Lucas'ı bana bakarken yakalamıştım. Ama beni gerçekte kim olduğumu bilmiyordu. Öğrense beni deli filan sanırdı heralde.Ders bitiminde kampüsün kafeteryasına gittim. Kızları görünce onlara el salladım ve yanıma geldiler.
"Nasıl geçti?"
"Güzeldi, Lucas'ın beni gözetlemesi ve erkeklerin bana bakması dışında."diye gülmüştüm.
"Hey,ilk günden herkesi tavlamışsın."
"Peki ya melez olduğumu öğrenseler de böyle yaparlar mıydı?"
Baya gülmüştük kızlarla. Onlar benim ailem gibiydi.
"Ben Eric diys birisiyle tanıştım."dedi Madison.
"Ben de Alec diye birisiyle."dedi Gabriela.
Kafeterya da insanları gözlüyordum. Bir kızın bana baktığını gördüm. O Angel idi. Burada ne arıyordu?
Masada kalktım ve onun yanına gittim.
"Allison."
"Angel,burda ne arıyorsun?"
"Tyler,burada okuyor. Sürülerle burda okuyoruz."
"Yanımıza gelmek ister misin?"
Onu kızların yanına götürdüm.Zil çalmıştı. Bir sonraki dersim, spor salonunda idi. Kafeyeryadan çıkarken yanımdan geçen bir kız bana ters bir şekilde bakmış, sonra da önüne dönmüştü. Umursamamaya çalıştım. Okul çıkışı, kızları bekledim. Yanıma Lucas geldi.
"Selam,naber?"
"Selam,iyi senden?"
"Iyi,"
O sırada kızlar gelmişti. Eve gittim ve üzerime kırmızı strablez üstümü,altıma da siyah dar kotumu ve bir üstüme bir ceket taktım. Bara gelmiştim. Kapıyı açtığımda bütün gözler üzerimde idi. Barmene doğru yöneldim ve bir içki istedim.Ickim geldiğinde bir insan yanıma gelmişti.
"Bana ayırıcak vaktin var mı?"
Gülmüştüm. Barın arka tarafına gittiğimizde ona yaklaştım ve boynunu ısırdım, adam çığlık atıyordu. Kanının hepsini içmiştim. Kanının tadı fena değildi. Telefonumun çaldığını farkettiğimde elimi cebime attım. Arayan Gabriela idi.
"Evet?"
"Nerdesin?"
"Insan kanı içiyorum."
"Evim ormanda."
"Hey,bazen insan kanına ihtiyacım oluyor."
"Tamam,evin ordayız."
"Tamam"diyip telefonu kapattım. Adamı,bir kuvvetle kaldırıp barın önünden geçerken nöbetçiler önüne atıp "halledin."dedim ve vampir hızımla eve doğru gittim.Kızları görünce duraksadım ve içeriye girdik. Herkes birer koltuğa oturdu, eline birer aldı.
Bende bir kan.
'"Lucas,onu vampir yapıcak mısın?"dedi Madison.
"Bilmiyorum, belki."
"William'ı düşünüyor musun?"dedi Gabriela.
"Adını bile duymak istemiyorum."
Kızlar birbirlerine şaşmış bir şekilde bakmıştı. Aslında ara sıra aklıma geliyordu, ama bana yaptıkları gelince,
Ondan nefret ediyordum.
"Angel'ın okulda ne işi vardı?"
"Artık burda okuyor."
"Anlaşmayı bozmayacaklarını söylediler."
Bir an durdum ve saate baktım. Saat 00:43' tü.
Kızlar eve gittikten sonra bende yatağıma girerek rahat bir uyku çektim. Rüyamda, William'ı görmüştüm. Ona yardım etmemi istiyordu.
Sence yardım etmeli miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLLERİNDEN DOĞUŞ
VampireEskiden herşey çok normaldi. Şimdi ise bir vampirdim. İnanması güç bir durum ama bir insan değildim. Yaşayan da değil. Bir ölüydüm ben. Peki beni ayakta tutan neydi? Sevdiklerim, değer verdiklerim mi ? Hayatımın bir yalandan ibaret olduğunu öğrendi...