Dışarıda kavurucu bir sıcak vardı. Yolda ilerlerken çok bunalmış, saçımı toplamıştım. Okula gitmek ölümcül bir faciaydı sanki. Kısa süre sonra Black kardeşler yanıma gelmişlerdi.
"Günaydın."dedi William masum bir gülümsemeyle.
"Günaydın."
"Dolunayı sabırsızlıkla bekliyorum."dedi Jason bir anda.
Cevap vermedim.Okula geldiğimizde Madison ve Gabriela yanıma geldi. Jason'ın Madison'ı baştan aşağı süzdügünü farkedip gülmüştüm.
Black kardeşlerin yanından ayrıldığımızda Madison Jason hakkında sorular sordu. Anlaşılan onları korumam zor olucaktı.Zil çalmıştı. Ders başlamıştı. Yere bakarak dalmıştım. Kolumu saçıma götürdüm. Ve küçük bir uykuya daldım.
Gözlerimi açtığımda kendimi bir ormanda gördüm. Orman ıssız,sisli ve korkutucuydu. Korkar adımlarla ilerlemeye başladım. Birkaç adım ötede bir ateş gördüm,ve bir kız. Kız anlamadığım kelimeler kullanıyordu. Gözüme gelen dalı çektim ve onu daha net gördüm.
William ve Jason bir yere asılmış,kanlar içinde, kıza bakıyorlardı. Kız, önündeki tasa bir şeyler koymaya devam etti. Sonra da Tyler, gelmişti,elinde bir ak meşe kazığı vardı. Bir anda bütün gözler bana döndü ve Tyler yüzüme bakarak kazığı kardeşlere sapladı.
"Hayır!!!" diye bağırmıştım.Uyandığımda bunun bir rüya olduğunu unutmuştum,ama gerçekçiydi. Sınıftakiler bana bakmıştı.
"Allison,iyi misin?"
"Ee...evet."
Derin bir iç çektim ve başımı yere eğdim. Ardından zil çaldı. Bir masaya oturdum, gözlerimi birkaç kez kapatıp açtım. Buraya yönelen Black kardeşler, masaya oturmuştu.
"Neler oldu öyle?"endişeli bir şekilde söylemişti William.
Olanları anlattığımda iki kardeş birbirine baktı.
"Vanessa!"
"O da kim?"
"Kadim cadı."
"Yani? Ilk cadı filan mı?"
"Evet."
"Tyler ile ne işi var?"
Jason, derin bir iç çekerek anlatmaya başladı.
"Vanessa,ilk cadıydı. Ailemiz onu yanına almıştı,beraber büyümüştük. Ancak bir gün bize ihanet edene kadar."
"Ihanet mi?"
"Evet,ezeli düşmanımız kurtlarla anlaşma yapmıştı. Yarıdan çok vampir kayıp verdik. Ailemiz de onun ata bağını kırdı. Çünkü gücünü atalardan alıyordu."
"Peki, ya şimdi?"
"Bilmiyoruz, ama Vanessa bizim sonumuz olabilir."dedi korku dolu bir şekilde.
"Ilginç,ya kardeşleriniz?"
"Freya ve Brian. Vanessa onları büyü ile görünmez yaptı ve sadece o tabutları gösterebilir."Konuşmamızı zil bozmuştu. Okul çıkışı eve gittim. Üzerime birşeyler giydim ve şenliğe gittim. Etrafa bakındığımda bir grup bando takımı, bir sürü insan ve yolda yürüyüş yapan kişiler vardı. Bir dükkanın yanındaki duvara yaslanıp William ve Jason' un gelmesini bekledim.
Havaya baktığımda dolunay birkaç saat sonra gökyüzüne çıkıcaktı. Endişeli ve tedirgindim. Yanıma Ethan yaklaştı.
"Allison birşey sorucam?"
"Sor." bunu derken bir yandan William'ları gözlüyordum, bir yandan da Ethan'ın dediklerine kulak veriyordum.
"Bu nedir?"
Kafamı çevirdiğimde şok oldum. Ethan'ın elinde ak meşe kazığı vardı. Onu Ethan'ın elinden aldım ve incelemeye başladım.
"Bunu sana kim verdi Ethan?"
"Bilmiyorum,ama sana bunu kesin vermemi istedi,bir kadındı."Kafam karışmıştı. Kimdi bunu veren kadın? William ve Jason gelmişlerdi sonunda. Kısa süre içinde dolunay gökyüzünde çıktı.
Kalabalığın içinden 2 grup birisi gelmişti. Onlar cadıydı. Bir cadı parmağını kıtlatmasıyla düşmüştüm ve daha sonra da bacaklarımda ki kırılma ağrıları beni bayılmıştı.Uyandığımda sadece bando takımı ve insanlardan başka bir şey yoktu. Hırkama baktığımda ak meşe bendeydi. Derin bir "oh" çektim.
Rüyamda gördüğüm ormana gitmeye karar verdim. Ormana gelmiştim. Tıpkı rüyamdaki gibiydi. Birazcık ilerlediğimde kan kokusu burnumun etrafını sardı. Önümde ağaç dallarını çektim ve ilerlemeye devam ettim. Biraz ötede kulağıma gelen hırlama sesine doğru yöneldim. Bir çalının arkasına saklandım. Cebimden çıkardığım ak meşeyi elimde sıkıca tuttum ve doğru anı kollamak istedim.
Rüyamdaki kadın oydu Vanessa. Tyler gelmişti. Eski halinden eser yoktu. Gözleri daha sarımsı ve gri bir kurt olmuştu. Ayağım kaymış, bir çalıya çarpmıştı. Bütün gözler biraz önce hareket eden çalının üzerindeydi.
Tyler,ilk kardeşlere sonra da çalıya doğru yavaşça ilerlemeye başladı.
"Bir misafirimiz var."bunu derken Vanessa sinsi bir şekilde bakmıştı kardeşlere.Bir başka çalıya geçtim. Bu kıpranışım kafa karıştırıcı olmuştu. Vanessa, yabancı kelimeler kullanıyordu. Tyler'ı biraz olsun oyalamıştım.
Yeni bir vampirdim ve çok hızlı bir şekilde hareket etmeliydim. Derin bir nefes aldım ve çalılıkların arasından çıkmıştım ki ,beynimi sarsan o ses kazığı yere fırlatmama neden oldu. Iki elimle başımın iki yanını da tutuyordum. Bu bana acı veriyordu. Gözümün önünden ailemle senaryolar geçiyordu. Bu beni daha çok öfkelendirmişti. Zar zor olsa da ayağa kalkabilmiştim. Ak meşe kazığını alırken ilk önce burnumdan,sonra da gözümden kanlar geliyordu yavaş yavaş. Ak meşeyi elimle aldığım gibi Vanessa'ya doğru fırlatmıştım.
Tam isabetti. Kalbine gelmişti. Ama dizlerimin üzerine çökmüştüm. Vanessa'nın yaptığı şey, kardeşlere bağlıydı, zincirleri çözülmüştü. O anda kolumda hissettiğim bir ağrı beni daha çok acı vermişti. Gözlerim kayıp yere düşmüştüm. Sonrasını hatırlamıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLLERİNDEN DOĞUŞ
VampireEskiden herşey çok normaldi. Şimdi ise bir vampirdim. İnanması güç bir durum ama bir insan değildim. Yaşayan da değil. Bir ölüydüm ben. Peki beni ayakta tutan neydi? Sevdiklerim, değer verdiklerim mi ? Hayatımın bir yalandan ibaret olduğunu öğrendi...