Pov. Kacper
Wracałem ze szkoły aż nagle poczułem że coś mi wypadło. Kiedy się obróciłem zobaczyłem że jakiś chłopak podnosi mojego powerbanka z chodnika.
Coś ci wypadło- Powiedział i podał mi powerbanka.
Dzięks- Odpowiedziałem i lekko się uśmiechnąłemBoże jakie on ma piękne oczy. Mógłbym się patrzeć na nie cały czas.
Coś nie tak?- Powiedział
Eee co? Przepraszam zapatrzyłem się- Odpowiedziałem a on popatrzył się na mnie pytająco.
Na co?- Zapytał
Nie ważne- Odpowiedziałem zmieszanyPov. Piotrek
Szedłem sobie spokojnie aż nagle zobaczyłem że temu chłopakowi wypadło coś z kieszeni. Wziąłem to i podałem mu. Kiedy spojrzałem na niego myślałem że zaraz będe mieć rumieńce. Boże jaki on jest śliczny. A jaki cudny głos ma i uśmiech😍. Chyba sie zakochałem. Ale zauważyłem że dość długo na mnie patrzył i pomyślalem że też się we mnie zakochał więc go zapytałem czy wszystko okej. Ale to pewnie tylko moje wymysły.
A tak z innej bajki. Jestem Piotrek- powiedziałem po chwili tej niezręcznej ciszy.
A ja Kacper- powiedział cicho.
Jeśli można wiedzieć to ile masz lat?- spytałem.
17 a ty- powiedział i znowu się lekko uśmiechnął.
24, pewnie nie będziesz chciał gadać z z kimś w takim wieku- Powiedziałem i automatycznie uśmiech zniknął z mojej twarzy.
Żartujesz? jesteś super!- Powiedział a ja się zarumieniłem.
Dzięki. Ale wiesz że się zarumieniłeś?😅- Powiedziałem a on zrobił przerażoną mine.
Naprawde?!- Powiedział przerażony jakby zobaczył ducha.
No raczej haha- Odpowiedziałem i się lekko zaśmiałemPov. Kacper
Kurde czuje sie jak totalny głupek zarumieniłem się przez jego cudną buźke. A gorsze jest to że on to zobaczył😳. Boże ale wsyd. Dobra spytam go czy chciałby do mnie przyjść.
Ej Piotrek- Powiedziałem lekko przestaraszony i zmieszany.
Słucham?- Odpowiedział ciekawy
Chciałbyś do mnie przyjść do domu?- Spytałem troche ciszej.
Czemu nie- Odpowiedział spokojnie.
To chodź- Podsumowałem300 słów. Sory że takie słabe ale pierwszy raz pisze książke. Starałem się nie robić błędów. Postaram się robić codziennie rozdziały😊
CZYTASZ
Miłość ponoć przetrwa wszystko...//ZAKOŃCZONE//
FanficGwarantuje dużo śmiechu 😵😂🍆😏 czasem 18+ Książka toczy się według własnego czasu😉 Opowiada o 2 chłopakach którzy po 1 spotkaniu zakochali się w sobie i przeżywają potem bardzo dużo przygód.