BÖLÜM -2- ÇİKOLATA

250 17 2
                                    

Merhaba 2. BÖLÜM ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz...

...

Yemekhaneye gidip kahvaltımı yaptıktan sonra gizlice bahçeye gittim. Bu gün bir planım vardı. Hayatımda 1 kere yediğim o çikolatalardan alıcaktım ama param yoktu. Ben de karar verdim belki istersem bana bedavaya verebilirlerdi. Ya da güvenliğimiz Hasan amcadan isteyebilirdim. Evet evet ondan isteyeceğim.

Koşarak yanına gidip Hasan amcaya selam verdim o da bana karşılık verir gibi kafasını salladı ve dedi ki " Ne oldu ufaklık? Sen kolay kolay yanıma gelmezdin."

"Merhaba şeyy bana para verebilir misiniz?"

Aman tanrım ilgin bu nasıl soru resmen bana para ver bana para ver dedim.

Bana şaşırarak baktı ve "para mı?"
Diye sordu.

Ben de tek çarem olarak yalan söyleyecektim ve evet bu konuda berbatımdır.

"Evet 5 tl lazım. Arkadaşlarımla bir iddaya girdik ve kaybettim. Ve param olmadığı için sizden istedim efendim."

Off kimi kandırıyorum benim arkadaşım bile yok ki!

Lütfen inan lütfen inan lütfennn.

"Pekala" dedi. Olamaz! gerçekten inandı ve yıpranmış deri cüzdanından bana 5 tl uzattı.

"Hasan amca gerçekten çok teşekkür ederim ben de para kazanınca sana borcumu öderim."

Dedim ve çıktım.

Birinci aşama tamamdı şimdi ise 2. Aşamada yetimhaneden kaçmakta.

Benim dikkat çekmemem gerekiyordu ve bir de hızlı olmam. Hızlı adımlarla arka bahçesi olan ve alkol ve sigara kokan yere gittim. AMAN TANRIM!!! ÖLÜ BIR FARE!?!?

Pekala ıyyy burdan geçmek kolay olmıycak belli ki.

Ben de başka plan yaparım o zaman yukarı çıkıp aşağıya atlarım. Hayır hayır bunu yaparsam ve yakalanırsam
El cezası alırım.
Bunu belki bilmemeynleriniz vardır diye söylüyorum el cezasında elimizi açıp tüm hocalar cetvel ile vuruyor. Korkunç bir ceza ben bu cezayı en son bahçede uyuya kaldığım için almıştım.

Ve bir daha da almak istemiyorum. O yüzden başka bir plan yapmam gerekiyordu. Düşün İlgin düşünnn.

Ve evet buldum!

Yemekhanede hastalıktan ölen çocuklar için bir mezar gibi bir yer vardı oranın lanetli olduğunu söylüyorlardı. Hadi ama en kötü ne olabilir ki?

Devam edecek...
____

Ve evet arkadaşlar hikayem şimdilik bitti. Ilk yazdığımda biraz hatalar olabilir ama yavaş yavaş düzelteceğim. Bu benim ilk kitabım o yüzden biraz kusur bulursanız umarım affedersiniz. Görüşmek üzere..

:)

YETIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin