BÖLÜM -9- Soygun

100 12 1
                                    

Merhaba yeni bir bölümde karşınızdayım şu an biraz geç attım ama olsun;)

30 dakika sonra....

Elif bana planı anlatmıştı. Birlikte kıyafetleri giyip marketin arkasındaki parkta beklemeye başladık. Bu marketten birşey çalma sebebimiz bile vardı. Elifin üvey babasının maketiydi burası ve intikam almak için burayı soyacaktık. Bu kızı her gün daha da çok seviyordum.

Biraz daha bekledikten sonra markette değişim saati geldi. Insanlar orayı boşaltmaya başlarken biz de bir an içeri girdik. Marketin adı SALİH MARKET idi. Büyük ihtimalle bu o adamın ismiydi. Bir an Elifin yüzüne baktığımda arkadaşım Eceye benzediğini gördüm. Belki onları tanıştırırsam biz birer 'Üç silahşörler' olabilirdik.

Içerisi sandığımdan da büyüktü!

Farklı farklı raflar vardı ve raflar adlandırılmıştı.

İçeriye iyice baktıktan sonra Elif ile yan yana gelip silahımı çıkardım. Ve konuşmaya başladım.

"Kimse kıpırdamasın bu bir soygundur!"

.....

Devam edicek.....

___________

Merhaba arkadaşlar bu seferki bölüm biraz aceleye geldiği için kısa kesmek zorunda kaldım. Ve evet bölüm çok heycanlı bittiği için biraz sinirlenmiş olabilirsiniz:)

:)

●●●ÖNEMLİ●●●

Merhabalar!

Size üzücü bir haber vereceğim...

Internetim bitmek üzere olduğu için 2 gün yeni bölüm atamayacağım. Zaten 9 bölüm yayınladığım için sorun etmeyeceğinizi umuyorum...

Yeni bölümlerde görüşürüzz;)

YETIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin