BÖLÜM -8- Silah

102 15 4
                                    

Eceye söz verdiğim için havuza gittim. Ama yüzmedim. Zaten ayağım da sakattı. Istesem de yüzemezdim yani.

Onun yanından ayrıldıktan sonra Toprak abiye görünmeden otelden çıktım. Yetimhaneye gidecektim. Müdüre gözükmeden Hasan amcanın silahını ÇALACAKTIM!

Otel den çıktıktan sonra otobüs durağına doğru yol aldım. 5 dakika otobüsü bekledikten sonra nihayet otobüse binebildim. Ama bir sorun vardı. Benim param yine yoktu!

Sonra biri benim adıma para uzattı. Kim olduğunu görmek için döndüğümde arkamda Elif 'in olduğunu gördüm.

"Senin burada ne işin var?"

"Seni görmeye geldim."

Ahh harika bir de şu kızla uğraşacaktım.
Kız bir an benim kolumdan çekti ve yanındaki koltuğa oturtturdu.

Yolculuk boyunca hiç konuşmadık. Zaten o kızla ne konuşabilirdim ki?

Otobüsten indikten sonra yetimhaneye doğru giderken durdu.

"Sahii yetimhaneye ne için gidiyordun?"
Hiç tereddüt etmeden....

"Silah çalmak için."

"Vay canına! Peki başaracağını düşünüyor musun?"

"Evet ama 5 tl vermen gerek."
"Ne için?"
"Gidince görürsün."

Planım şu şekildeydi. Ben Hasan amcaya 5 tl yi vermek için gidecektim. O alıcaktı. Sonra boş boş konuşup silahını nasıl kullanacağını soracaktım. O bana gösterecekti. Sonra mola için gidecekti ve ben silahı alacaktım. Nasıl fikir ama? Mükemmel değil mi?

Elif e planı anlatmamıştım. Yani o kim oluyordu da ona anlatacaktım ki yani?

Ona buradan gitmesini aşağıdaki otoparkta beklemesini söyledim.

Ben hiç tereddüt etmeden yetimhanenin içine girdim. Hasan amcayı bulunca da yanına gittim.

"Hasan amca merhabaa!"
"İlgiiin nerelerdeydin sana birşey oldu sandık. Sen bekle ben hemen müdürü çağırayım."

Olamazzz

"Hayırr! Yani şeyyy ...... beni evlatlık edindiler de. Geldiğimi görürse kötü birşey olduğunu sanmasınlar."

"Ehh iyi madem. Eee sen ne için gelmiştin bakalım."

Ona 5 tl yi uzatıp gülümsedim.

"Bunu vermek için."

"Aaaa hiç gerek yoktu. Bunu vermek için bu kadar yol mu geldin sen?"

Yoo aslında silahını çalmak için geldim.

"Evet! Şeyy belki biraz da konuşuruz diye."

10 dakka boyunca konuştuk. En sonunda konuyu silaha getirmeyi başardım.

"Hasan amca sen silah kullanmayı biliyor musun?"

Bana gururlu bir ifadeyle baktı.

"Evet, ben çok güzel silah kullanırım. Istersen sana da öğretebilirim."

YAŞASINNN...

"Olabilir."

"Haydi gel boş araziye gidelim. Orda sana öğretirim."

Hemen Hasan amcanın peşine takıldım. Ne kadar da iyi bir adamdı.

"Bak şimdi şöyle yapıcaksın."

.....

"BRAVOOO!"

.......

20 dakika boyunca o bana silah kullanmayı öğretti. En azından artık nasıl yapacağımı biliyordum. Bu iş sandığımdan da kolay oldu!

Şimdi sıra silahı ondan almakta!

"Hasan amca senin mola zamanın gelmedi mi?"

"Evet ama istersen burda yiyebilirim."

Hayırrr! Gitmen gereekkk!!!!

"Aslında gerek yok ben de şimdi gidiyordum zaten."

"Pekala ben gidiyorum o zaman."

"Git .... Yani yemek yemek için. Bence silahı götürmenize gerek yok buraya koyabilirsiniz size yük olmasın."

"Aslında her yerde yanımda taşırım ama bu seferlik burada kalabilir."

"Haa bu arada silaha dokunmak yok!"

"Ta-mam."

Heheh şimdi silahı alma zamanı. Eeee nasıl olsa bana söz verdirmedi yaaani.

Hemen silahı alıp montumun içine attım.

Iyi de ben bunla ne yapacaktım ki?
Amaaan neyse!

Elifin yanına gittim o silahı görünce gerçekten çok şaşırdı hiç de beklemiyordu sanırım.

"Inanamıyorum İlgiiin!  Sen harika birisin."

Tabii canım ne sandınn.

"Haydi gel benimle sana bununla ne yapabileceğimizi göstericem."

"Ne yapıcaz?"

"Gidince görürsün."

Sanırım bu kız sandığım kadar kötü biri değildi. Hatta sanırım onunla SUÇ ORTAĞI bile olmuştuk!

.....

Birlikte bir makyaj ürünleri satan bir yere geldik. Ne yapıcaktım ki acaba?

"Burda ne yapıcaz Elif?"

"Burda makyaj ürünleri satıldığına göre yemek yiyeceğiz İlgin."

"Ama burda yiyecek yok ki El-"
Derken sözümü kesti.

"Sanırım sana şaka yaptım."

"Aaaa."

İlgin ne yapıyorsun yaa! Iyice bi tuhaflaştın.

Elif bana birşeyler anlatmaya başladı ama ben onu dinleyemedim bile. Çünkü burada çalan şarkı dikkatimi dağıtıyordu.
Şarkıda "yarim yarim" diyordu. Ne kadar da komik!

"Şimdi hadi gel de sana tester ürünlerle makyaj yapıyım."
"Ne!"
"Üfff bak ben gidiyorum ama."
"Tamam tamam kızma." Diye gülmeye başladım.

Elif üstünde far yazan bir şeyi önce göz kapağıma sürdü. Sonra adını siyah ruj diye tahmin ettiğim bi şeyi dudağıma sürdü. Beni canavar mı yapıyordu bu kız!
Sonra benim saçımı açtı ve bir jole sürdü. Aman allahım beni bir rock star yaptı resmen!

Aynısı kendisine de yapıyorduki görevlilerden biri gelip bizi uyardı. Sonra koşarak oradan kaçtım. Bir an Elifin elinde bir poşet gördüm onların ne olduğunu sorduğumda da ben silah mevzusu ile ilgilenirken siyah 2 kıyafet satın almış. Bu kızın parası varsa biz neden soygun yapıyoruz ki?

________

Merhaba arkadaşlar bu gün çok uzun bir bölümle karşınızdayım bu bölüm biraz uzun olduğu için bu gün sadece 2 bölüm atabileceğim. Bu akşam 1 yeni bölümde görüşmek üzere...

:)








YETIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin