Beğenip yorum yapmayı unutmayın. Kendinize çok iyi bakın.
Keyifli okumalar."Ahu."
"Zehra?"dedim şaşkınlıkla.
Zehra , Ceren ve benim üniversiteden bir arkadaşımızdı. Arkadaşımız dediğime bakmayın Ceren ve ben de çok gıcık oluyoruz ona.
"Ne arıyorsun burda?"deyip bana sarıldı birden.
"Kafa dağıtmaya geldim."dedim Savaş'a bakarak.
Benden ayrılıp Savaş'a döndü.
Zehra ona yaklaşıp elini uzattı.
"Ben sizi tanıyorum. Siz Ceren'in abisisiniz değil mi? Savaş Işıklı?"Dedi flörtöz çıkan sesiyle. Gözlerimi devirip kollarımı birbirine bağladım ve Savaş'ın vereceği cevabı bekledim.Zehra'nın uzattığı eli sıkıp "Doğru." Dedi ve tebessüm ederken bana baktı. Hiçbir şey yapmadan sadece izliyordum.
Zehra da Savaş'a bakıp tebessüm ettikten sonra bana dönüp "Ceren nereye gitti? O da buralarda öyle değil mi Ahu?"dedi gözleri etrafı ararken.
"Hayır yok. Neden olsun ki Zehra?" Dedim tek kaşımı kaldırıp ona bakarken.
"Senin en yakın arkadaşın ya ondan. E Savaş'ın da kardeşi." Deyip Savaş'a döndü. "Size isminizle hitap edebilirim öyle değil mi?"
"Nasıl rahat ediyorsan?"Dedi Savaş Zehra'ya bakarken.
Zehra Savaş'a bakıp gülerken "Savaş iyi o zaman."dedi ardından "Ayakta dikildik kaldık böyle. Hadi geçip oturalım. Hem Ahu seni bayadır görmüyordum. Özledim." Dedi kolumdan tutup koltuğa oturturken.
Savaş'a dönüp "Savaş otursana ayakta kaldın? "Dedi.
Savaş ise başını sallayıp yanıma oturdu. Zehra ise karşımıza.Zehra "Ahu seni görmeyeli çok özlemişim." Dedi. Beni özlediğini söylüyordu ama Savaş'tan gözlerini alamıyordu.
"Ben de , ben de." Dedim yapmacık gülüşlerimden bir tanesini yollarken.
"Ceren nerede kaldı ya?"Dedi etrafa bakarken. Saliseler içinde tekrar konuştu."Neyse ya gelir heralde. E görüşmeyeli neler yaptın? Var mı birileri? "Dedi susmak bilmeyen çenesiyle bana.
"Ceren buraya gelmeyecek." dedikten sonra elimi havaya kaldırıp parmaklarımı oynattım parmağımdaki yüzüğü göstermek için. "Evlendim."Dedim.
"Ahu sen ciddi misin? Senin evlenmeni hiç beklemezdim doğrusu. E peki kiminle evlendin?" Dedi merakla.
Savaş'ın elini tutup Zehra'ya döndüm. "Savaş'la evlendim. "Deyip Savaş'ın yanağına ufak bir öpücük bıraktım.
Zehra'ya baktığımda şaşkınlıkla bize bakıyordu.
Yutkunup "Hayırlı olsun."dedi.
Ardından kendini toparlayıp "Ben Savaş'ın parmağında yüzüğünü görmeyince başkasıyla evlenmişsindir diye düşünmüştüm."dedi.Gözlerim Savaş'ın sol eline takıldığında alyansının olmadığını farkettim. Ardından bakışlarımı Savaş'a çevirdim. O ise viski bardağına uzanıp bir yudum aldı konuşmak istemezcesine.
Zehra'ya dönüp
"Ah , evet. Balayındayken Savaş'ın alyansı kayboldu. Bizde yeni döndüğümüz için balayından almaya fırsat olmadı bir türlü." Dedim tebessüm ederken. Halbuki biz balayına bile gitmemiştik ki.Ben de içkime uzanıp tamamını kafama dikip masaya bıraktım.
Midem yanarken bunu umursamıyordum. Çünkü kafamda Savaş'ın yüzüğünü neden çıkardığı sorusu vardı."Zehra?"Dedi tanıdık gelen bir erkek sesi.
Başımı kaldırdığımda Mehmet'i görmemle şaşkınlık yaşadım.
Onun burada ne işi vardı?
Mehmet ile de aynı üniversitedeydik. Üniversitenin ilk yıllarında Savaş'a olan duygularımı bastırmak için bir kaç kere buluşmuştum. Ama geri bunun mümkün olamayacağını anladığımda konuşmayı kesmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI EVLİLİK
Teen FictionBacaklarımı bacaklarına hapsettiği için hareket ettirme ihtiyacı duyuyordum. Ama kımıldayamıyordum. Sadece çırpınıyormuş gibiydim. "Eğer bir daha beni böyle uyandıracak olursan bir sürahi suyla kurtulamazsın."dedim sinirle. "Sen beni tehdit mi ediyo...