2

10.7K 198 2
                                    

Miután nagy nehezen meg értettem Noahval hogy a nevem Emily és hogy hadja abba ezt a hercegnős hülyeséget mert a falra mászok tőle, észrevettem
Noah jót szórakozott a beszélgetés közben, mert folyamatosan meg villantotta ezer wattos mosolyát. Én viszont teljesen kikészültem ,így el indultam Katiet megkeresni, hamar meg találtam a legjobb barátnőmet aki egy fiúval csókolózott. Nem akartam meg zavarni őket így el indultam kifele a hátsó ajtón, ami az udvar felé vezetett. Arra lettem figyelmes hogy valamelyik részeg csávó a buliból felém közelít, mire reagálni tudtam volna elkezdett puszilgatni és fogdosni. Csak úgy áradt belőle a tömény alkohol szag.
Sírtam ,alig láttam valamit olyan könnyes volt a szemem.
Már az ájulás szélén voltam a sokk miatt, de egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki ölbe vesz és el kezd fel vinni az emeletre, érdekes menta és egy kis rágó illata volt a pulcsijának, eszembe jutott hogy ilyen illata volt Noahnak is.
Le fektetett az ágyra, és arra eszméltem fel hogy egy csupasz test hozzá ér az oldalamhoz és hogy az ágy mellettem teljesen besüppedt.
Reggel arra keltem hogy valaki össze nyom, ki nyitottam az szememet és az a valaki nem más volt mint Noah aki félig rajtam feküdt. Annyira tetszett ahogy a reggeli nap fény meg világította a hibátlan arcát és a csókolni való ajkait.
Annyira elbambultam Noah arcának nézegetése közben, hogy azt vettem észre hogy a szemei nyitva vannak és hogy rajtam mosolyog.

- Jó reggelt hercegnő, mi tetszik ennyire rajtam?-kérdezte Noah.

- Jó reggelt Noah, igazából semmi csak egy pillanatra elbambultam.-mondtam neki és próbáltam terelni a témát.

Miután Noah leszállt rólam, nagy nehezen felkeltem az ágyból.
Oltári nagy hülyeséget követtem el,ugyan is csak egy derékig érő póló és bugyi volt rajtam, el felejtettem hogy ha le hajolok össze szedni a cuccaimat a földről, Noah teljesen be látást kap a hátsó felemről.

- Anyám hercegnő ne csináld ez mert akkor kénytelen leszek korán reggel megbaszni téged-mondta Noah.

Teljesen kétségben estem a kijelentés hallatán,
paradicsom vörös fejjel villám gyorsan a fürdő felé vettem az irányt. A zuhanyzást választottam, bár kádban fürdeni jobban szeretek, úgy voltam vele minél hamarabb végzek annál hamarabb mehetek haza. Zuhanyzás után a szoba fele vettem az irányt, mikor beléptem Katiék vendég szobájába, Noah köre csak egy törölköző volt csavarva, ezzel meg villantva izmos felső testét, kicsit el is időztem rajta,kicsit lehet sokat mert Noah már ott állt előttem.
Engem is csak egy száll törölköző takart,ezért gyorsan magam elé kaptam a kezemet.
-Csak nem tetszik a látvány hercegnő?-kérdezte Noah.

- Nem ,egyáltalán nem tetszik .-válaszoltam neki unottan, bár hazudtam neki persze hogy tetszett a látvány amit a Noah felső testének látványa nyújtott.

Noah a kijelentésem hallatán csak mosolygott és a fürdőszoba felé vette az irányt.
Végre lesz egy kis időm egyedül gondoltam magamban.
Miközben Noah zuhanyozott,kaptam a lehetőségen és felvettem egy piros egyszerű pólót és egy fekete rövidnadrágot, amit tegnap hoztam magamnak.
Időközben Noah is végzett, mikor hátra néztem,ismét el ragadott a felső testének iszonyatosan jó látványa, ahogy a testen végig folynak a víz cseppek, és az egyik víz cseppet követve lassan a kocka hasára vezettem a tekintetemet.
Noah észre is vette hogy ismét bámulom, erre csak egyre közelebb jött, majd az orrunk  szinte össze ért és éreztem a forró leheletét a nyakam hajlatában.
-Teljesen megőrjítesz.-mondta Noah vággyal teli hangon időm sem volt reagálni mert egyből az ajkamra tapadt és megcsókolt.

El kellet volna tolnom magamtól de nem tudtam, annyira tetszett ahogy a nyelve táncot jár az enyémmel hogy ez idő alatt  apró pillangók keletkeztek a hasamban.
Egymás szemébe néztünk, Noah szeme vággyal és erotikával fűtött volt, az enyém pedig teljesen a sokk és az élmény hatása alatt volt. Lehet nem kellet volna megtörténnie, de egyre jobban azt érzem nem tudok ellen állni Noahnak.

Véletlen találkozásWhere stories live. Discover now