Reggel, mikor felébredtem az álomból Noah nem volt mellettem. Kicsit csalódott voltam, hiszen valószínűleg nem aludt velem az éjszaka folyamán, csupán magvárta míg elalszok és utána elment. Kikeltem az ágyból és csoszogva a konyha fele vettem az irányt. Mikor leértem Noah arcával találtam szembe magam. Meg is lepődtem, nem számított arra hogy lent találom a konyhába.
-Jó reggelt-köszöntem álmosan.
- Jó reggelt hercegnő, csak nem fáradt vagy?-kérdezte Noah mosolyogva.
- De igen nagyon.-válaszoltam neki félig alvó állapotban.
Noah reakciója erre csak egy harsány nevetés volt.
-Ha szabad meg kérdeznem,hol aludtál?-kérdeztem kíváncsian.
- Melletted, csak annyira rám feküdtél hogy nem kaptam levegőt.-mondta Noah és kacsintott.
Alig kaptam levegőt,képes volt mellettem aludni az ágyban?
-Hoztam neked reggelit még te aludtál szólt Noah, ezzel meg zavarva a gondolataimat.
-köszönöm, mit hoztál?- kérdeztem a fiútól.
- McDonal's sajt burgert.-mondta Noah.
- Azt imádom de reggelire Noah, vacsorára még el megy.-mondtam neki mosolyogva.
- Tudod mit gyere el velem randizni.- jelentette ki Noah.
Kijelentés hallatán teljesen kipirosodtam, és meg sem fontolva a válaszomat igent mondtam neki.
Örömömben felszaladtam a lépcsőn, és a szobám fele kezdtem futni. Felvettem egy piros egybe részes feszülős koktél ruhát, és kontyba fogtam a hosszú hajamat.
Reggel mikor lementem ,olyan fáradt voltam hogy észre sem vettem hogy inget és egy fekete farmert visel Noah.
Illedelmesen kikísért az ajtóig, majd el vette a kulcsomat és be zárta vele az ajtót. Majd ki nyitotta nekem az autója ajtaját, én be ültem és már pillanatok alatt Noah is mellettem ült. Nem vettem észre hogy mikor be ültem felcsúszott a ruhám, Noah hamar észre vettem ugyan is lefagyott a látvány miatt,és azt nézte majd így szólt:" hercegnő húzd feljebb mert ha nem kénytelen leszek itt helyben megbaszni téged„
Erre semmit sem szólva csináltam amit kért, feljebb húztam a ruhám és bekötöttem magamat.
Noah az úton egész végig nézett engem egy percre se vettem le rólam a szemét és az útról.-Nem láttam nálad szebb nőt!-mondta Noah hirtelen.
-Oohh, köszönöm Noah.-dadogtam mint egy kis gyerek.
Fél után megálltunk, és Noah bekötötte a szememet egy piros kendővel ami passzolt a ruhám színéhez.
Majd meg csókolta a nyakamat és be ültetett az autóba és újra elindultunk. Egy fel órán belül oda értünk, Noah segített kiszállni az autóból majd levette rólam a piros kendőt és a szemem elétárult a fiú meglepetése.-Noah ez csodálatos!-mondtam neki boldogan.
-Köszönöm Emily, féltem hogy nem fog tetszeni.-mondta Noah.
- Noah ez eszméletlen.-mondtam és megcsókoltam.
YOU ARE READING
Véletlen találkozás
RomanceEgy házibuliban kezdődött minden. Emily nem számított arra, hogy ha igent mond legjobb barátnőjének a meghívásra aznap este teljesen megváltozik majd az élete. Noah pedig csak kapni akart a lehetőségen, amit legjobb barátja bulija kínált neki. Csak...