Reggel iszonyatos fej fájásra keltem fel, mikor kinyitottam a szememet a fény mi beáradt a szobába teljesen elvakított, de a szívem mélyen tudtam valami akkor sincs rendben. Mikor feleszméltem hogy nem otthon vagyok kiugrottam a fekete franciaágyból,és csak akkor vettem észre hogy teljesen meztelen vagyok. Gyorsan magamhoz kaptam egy fekete pólót ami a combom közepéig ért. És ahogy kezdtem ébredezni rájöttem hogy hol is vagyok,és hogy mekkora hibát követtem el. Gyorsan össze szedtem a cuccaimat és lefelé kezdtem menni gyorsan le szaladtam a modern üveg lépcsőn de sajnos mikor leértem közbe esett a konyha, ahol az a személy állt akivel a világon utolsó ként akartam találkozni. És hogy ott álltam egy száll tangába és csak egy fekete comb közepéig erő póló takart, életem legkellemetlenebb találkozása volt főleg úgy hogy ő a főnököm. Ahogy egymás szemébe néztünk megláttam Noah szemeibe azt a vágyat amit 3 évvel ez előtt láttam mikor el vette a szüzességemet, borzasztóan rossz érzés kerített magába. Ahogy ott álltam eszembe jutott a tegnap hogy újra odaadtam magamat neki, hogy újra azt érzem mint régen és hogy felék attól hogy mit hozz nekünk a jövő. Vagy hogy esetleg nekünk van-e közös jövőnk? Ezek a gondolatok cikáztak a fejembe mikor ugyan is egy hang megzavarta.
-Emily nagyon sajnálom nem kellet volna ilyen hamar újra meg történnie.-mondta és ki simította az össze túrt haját a szeméből.
-Mi az hogy nem most,egyáltalán nem kellet volna meg történnie.-mondtam hisztérikusan.
-Emily ne mond hogy te nem érzed amit én érzek irántad?-kérdezte Noah csalódott arccal.
-Semmit nem érzek, ez egy óriási hiba volt, Noah te a főnököm vagy.-mondtam de tudtam a szívem melyén hogy ez egy hatalmas hazugság.
-Szarok rá hogy a főnököd vagyok,szeretlek és kész!-mondta Noah ingerülten és egyre közelebb jött hozzám.
-Ne Noah kérlek ne gyere közelebb akkor csak mégnehezebb lesz.-mondtam és kiléptem a hatalmas faajtón köszönés nélkül.
Ahogy leszaladtam a hatalmas lépcsőn még utoljára meg csodáltam a gyönyörű kilátást, és beszálltam az autóba ami tegnap ide hozott. Lassan de haza értem és ahogy be értem az ajtón egyből lecsúsztam a márvány padlóra és csak sírtam,teljesen elfelejtve a külvilágot. De hamar észhez térített egy csipogás amit a telefonom adott ki hogy üzenetet kaptam. Kivettem a szememből a telefont,és el kezdtem az üzenetet olvasni.
Noah:
"Sajnálom hogy csak magamra gondoltam és hogy a te érzéseidet nem vettem figyelembe, de nagyon szeretlek soha nem foglak tudni el felejteni téged Emily. Nem bántam meg a múlt éjszakát hogy veled töltöttem életem egyik legcsodásabb estéje volt amit átélhettem veled újra. Remélem megtudsz nekem bocsátani"
Sajnálattal Noah!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Véletlen találkozás
RomanceEgy házibuliban kezdődött minden. Emily nem számított arra, hogy ha igent mond legjobb barátnőjének a meghívásra aznap este teljesen megváltozik majd az élete. Noah pedig csak kapni akart a lehetőségen, amit legjobb barátja bulija kínált neki. Csak...