10' senin yanında olduğum sürece...

1.1K 143 338
                                    

"Bir davet var. Çok özel bir etkilik olacak, içeriği özenle korunuyor ama ben biyoyazılımın tanıtım lansmanı olduğuna eminim." Li Bowen herkesi oturma odasına topladığı zaman bilgisayarın başında konuştu. Toplamda yaklaşık üç ayda katettikleri yol buydu ve Wang Yibo için her şey çok yavaş ilerliyordu. Derin bir nefes alıp yüzünü elleriyle kapattı. Xiao Zhan ilk kez bir olayın bu kadar içindeydi, artık ekibe katıldığını herkes kabul ettiğinden beri ilk kez böyle bir gelişme yaşanıyordu.

"Bu kadar kısa sürede nasıl hazırlayabilirler?" dedi Song Jiyang yaslandığı yerden doğrulup. Huzursuz görünüyordu.

Wang Yibo derin bir nefes aldı. "Üç ay oldu. Çaldığım çip sadece küçük bir kısmıydı. Yapmış olabilirler."

"Sanmıyorum." dedi Bowen. "Projeye devam etmek için yüklü bir fona ihtiyaçları var. Bu sebeple büyük iş insanlarına bir davet veriyorlar. Bitirmemiş bile olabilirler."

Bu ihtimal, Xiao Zhan da dahil odadaki herkese mantıklı görünmüştü. Şirket, yaratıcılarından ikisini kaybettiği projeye devam etmek için yüklü bir fona ihtiyaç duyuyordu ve bunun için projeyi geldiği noktada zengin iş adamlarına sunarak fon elde etmeyi amaçlıyordu.

"Oraya gideceğiz." dedi Jiyang aynı zamanda kendi bilgisayarını açarken açarken. "Gidip ellerinde ne olduğunu ve ne kadar ilerlediklerini öğrenmemiz gerek."

"Ve yazılım yöneticisine sızmamız..." diye ekledi Wang Yibo.

"Kim gidiyor?" dedi Bowen klavyesinde ritim tutarken. Belli ki bu odadaki herkes, şirket tarafından tanınan yüzlere sahipti ve davette fark edilmeden bulunmaları zor olacaktı.

Xiao Zhan sakince "Ben giderim." dedi. Bu ekibe katıldıysa bir şeyler yapmak istiyordu. Ayrıca artık her şeyi biliyordu. Wang Yibo, Song Jiyang ve onlar gibi daha birçok zeki genç tarafından üretilen biyoyazılım insanların fikirlerini manipüle etmeyi amaçlıyordu. Şirket yazılımın amacını da kendisini de hiçbir zaman bu gençlere bütünüyle sunmamıştı. Yazılımın üretilmesinde en büyük rolü üstlenen Wang Yibo bile ne kadar korkunç bir şey yarattığını ancak yıllar sonra fark edebilmişti. Parçalar halinde bir yapboz gibi üretilen yazılım yine parçalar halinde saklanıyordu ve Wang Yibo'nun çaldığı parça Song Jiyang'ın üzerinde çalışmış olduğu kısımdı. Şirkette bu parçanın bir yedeği olmadığını bildiği için özellikle bunu seçmişti. Ancak ellerinde sadece bu parçayla pek bir ilerleme kaydedebildikleri söylenemezdi. Yazılımın ana hattına yani Wang Yibo'nun üzerinde çalıştığı kısma, hatta dahası yönetici olarak bahsettikleri parçaya ihtiyaçları vardı.

Wang Yibo bir süre Xiao Zhan'ın gözlerine baktı. "Olur." dedi onu şaşırtarak. "Yüzünü Hu Junshuang'dan başka bilen yok, üçümüz sana kıyasla fazla tanınıyoruz." Jiyang ve Bowen başlarını sallayarak onu onaylarken devam etti. "Ben de sana eşlik eden koruman olurum, filmlerdeki gibi havalı güneş gözlükleri takarım, böylece yüzümü gizlemiş olurum."

Zhan onun bu haline gülüp başını iki yana salladı. Kendini artık o kadar buraya ait hissediyordu ki, görevi isterken bir an olsun kendi için düşünme ihtiyacı duymamıştı.

"Genç bir iş adamının davetiyesine erişip bir bakıma çalacağım." dedi Li Bowen tuşlara basarken. "Daha sonra onun davetli listesindeki bilgilerine senin fotoğrafını yükleyebiliriz. Hu Junshuang asla bu işlere bakmaz."

Song Jiyang belli belirsiz güldü. "Siz ikiniz davete katıldığınızda Bowen güvenlikle ilgilenir ben de size destek olmak için bilgisayarımın başında olurum."

Yibo ikisini de onaylayarak dinlerken sanki başka bir kimliğe bürünmüş gibiydi ve Xiao Zhan onun bu yönünü ilk kez görüyordu.

"Kısa süreliğine vatandaşlık sistemine sızıp senin fotoğrafını orada da bu adama yüklemem gerekecek." dedi Li Bowen heyecanla. "Sistemde hata varmış gibi gösterebilirim, böylece şüphe çekmez." Şirketin güvenlik politikalarını bildiği için davetli listesinin vatandaşlık bilgi listesinden kontrol edileceğini biliyordu.

You Gotta See Blood⎪yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin