Anna P.O.V
Kako mi ta Vanessa ide na zivce. Ako je mislila da ce s time razdvojit mene i Neymara grdo se prevarila. Usli smo u kucu i sjeli na kauc. Gledali smo film. Ubrzo smo i zaspali.
JutroNeymar P.O.V
Probudio me je Annin poljubac. Digao sam se i zagrlio ju. Otisao sam u kupaonicu da napravim jutarnju higienu. Obukao sam bijelu kosulju i traperice. Pospricao sam se parfemom i napravio si frizuru. Kako je Anna otisla malo u posjet svojoj obitelji ja sam imao vremena da razmislim di ju sljedece odvest.
Anna P.O.V
Usla sam u Kendallovu sobu koja je bila punomracnija od ostalih soba. Zatekla sam ga kako lezi u krevetu. Odmah se digao s kreveta i priblizio mi se.
"Nisam znao da ces dolazit"
"Ma ja sam kriva sto nisam kucala"
Pokazao mi je da sjednem i sjela sam.
"Oces igrat FIFU?"pitao me je dok je vatio joy-stike
"Pa moze"
"A znas igrat?"
"Ne...."
"E pa onda ce te dragi veliki braco naucit"
Upalio je igricu i poceli smo igrat. Ja sam bila FC Barcelona a on Real Madrid. Vec u prvim minutama igranja sam vodila 2:1.
"Bolja sam od tebe!"skocila sam na krevet i pocela plesat happy dance. Mama je usla u sobu a ja sam se sva zacrvenila.
"Ajde se smirite djeco"i izasla je a mi smo poceli umirat od smjeha.
Malo poslijeNeymar P.O.V
Anna i ja rucamo. Ona mi prica kako je pobjedila Kendalla u FIFI. Iskreno to mi je drago samo da jos saznam jer zna igrat nogomet u stvarnosti bilo bi dobro. Reko sam joj nakon rucka da si spremi stvari jer idemo na putovanje. Spremila je stvari a ja sam ih stavio u gepek. Ona se pozdravila s bracom i mamom. I onda smo napokon krenuli. Stavio sam joj povet oko ociju i slusalice na usi. Nadam se da joj ce se svidjet mjesto na kojem 100% nije bila.
Nekoliko sati kasnijeAnna P.O.V
Neymar mi je polako stisavao glazbu i makivao maramu s ociju. OMG! OMG! Ja sam u Brazilu. Cula sam sum mora a sunce mi je tuklo u oci.
"Znaci svida ti se mackice?"
"I vise nego sto mislis"poljubila sam ga i krenuli smo prema prema plazi. Tocnije lovio me je dok me nije uhtatio i bacio na pjesak. Tako smo se ljubili pa se odlucio da me baci u vodu sto je i napravio. Ja sam ga prskala. Izasli smo mokri iz vodi i osuli se na suncu.
"Ajde da krenemo doma"pomogao mi je da se dignem s pjeska. Usli smo u auto i vozili se prema Copacabani. Tamo mu je valjda kuca.(...) Izasli smo iz auta i usli u kucu. Bila je iz vana ljepa ali unutra je bila jos ljepsa. Samo sam je promatrala i divila joj se. Otisla sam u sobu da ostavim stvari. Kad sam usla vidjela veliki bracni krevet, nocni ormaric i ladicu na kojoj je bila slika njega i Davia. Bili su stvarno slatki zajedno. Neymar je usao u sobu i zagrlio me je iza leda.
"Jer cu ga mozda upoznat?"
"Oces ali ne sad"
Nasmjesila sam mu se a on me je gurnuo na krevet.
"Neymar nemogu umorna sam"
"A jer ces moc sutra?"
Nasmjesila sam mu se i legla na krevet. On je lego pokraj mene i zaspali smo.
Moj sanSpustam se niz stube i vidim da nema Neymara. Pretrazim sve sobe osim jedne. Udem u nju i vidim kako Neymar ljubi Vanessu. Izasla sam iz sobe i nasla se u sobi a na krevetu lezi Alex s uboitim pogledom sto mi je smetalo..
Kraj snaProbudila sam se naglo i skuzila da je sve to bio san. Ustala sam i otisla u kuhinju da si popim vode. Popila sam vode i stala uz veliki prozor koj je bio u dnevnom boravku. Gledala sam more i onda osjetila dve cvrste ruke kako me grle.
"Sto si ruzno sanjala"poljubio me je u glavu
"Da ajde da se vratimo u krevet"
Vratili smo se u sobu i legli na krevet. Sto ako je san bio upozorenje na nesto lose... Miliun mi se pitanja vrtilo u glavi bez odgovora. Nadam se da se ovaj san nece ponovit.
YOU ARE READING
Slucajan susret ZAVRSENA
FanfictionOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.