Anna P.O.V
Probudile su me zrake sunca koje su ulazile u sobu. Polagano sam otvarala svoje umorne oci i vidjela Neymara kako spava pokraj mene.
"Neymar ajde se probudi"saptala sam mu na uho dok su se nase usne spajale
"Koliko je sati? pitao me je svojim umornim glasom dok se budio
"Pola devet"
Odmah se dignuo s kreveta i poceo se oblacit.
"Gdje si krenuo ljube?" pitala sam ga dok je on uzeo prvu majcu koja mu je pala pod ruku i oblacio je
"Zaboravio sa da mi je trening danas"
Priblizio mi se i spoio nase usne brzinski. Uzeo je torbu za trening i izasao iz sobe. Malo sam jos lezala u krevetu pa sam se digla i krenula prema kupaonici. Napravila sam jutarnju higienu i obukla traperice i majcu s natpisom I Love You. Kosu sam ostavila raspustenu. Spustila sam se niz stube do kuhinje. Brzinski sam si napravila sendvic i pojela ga. Sjetila sam se da danas imam predavanja u 13 h pa sam si sve potrebne skripte spremila u torbu. Kad sam zavrsila s spremanje skripta sjela sam na kauc i gledala u strop. Jos se uvjek sjecam tog dana kad sam upoznala svog idola a sad decka. Jos uvjek imam taj osjecaj u trbuhu, te leptirice koje sam nakon 3 godine opet osjetila. Kad sam vidjela Neymara, srce mi je stalo na minutu isto kao i dah.
SAD CU VAM PREPRICAT TAJ TRENUTAKIzlazila sam iz kluba s frendicama dok neki super zgodni lik me nije primio za ruku. Sva sam se najezila od njegovog dodira. Ali kad sam bolje pogledala u njegove oci koje su imale neki poseban sjaj sam skuzila da je to Neymar. OMG sva sam se rastopila poput sante leda.
"Ej ja sam Neymar,a ti?"
"Ja.... Ja sam Anna"jedva sam izgovorila svoje ime
"Jesili dobro?"
"Jesam...."
"Nego sto sam te ono htjeo pitat jer bi htjela izac samnom?"reko je sramezljivo svojim andeoskim glasom
"Naravno"dok sam to izgovorila on mi je vec davao svoj broj mobitela
"Onda se vidimo"
"Da,bok"
"Bok"
NATRAG U SADASNJOST
Potpuno sam zaboravila na vrijeme. Odmah sam se ustala i obukla koznu jaknu i uzela si torbu. Izasla sam iz kuce i usla u svoj auto.
Neymar P.O.V
U svlacionici sam i oblacim se. Zavrsio nam je trening.
"I kakva je ona mala s kojom si?"pitao me je znatizeljno Messi
"Ko prvo nije mala i zove se ako si zaboravio Anna i da i stvarno je dobra ako si to htio cut"
"Pa iskreno htio sam nego jesili da odemo u klub poslije jos ce ic Xavi,Rakitic i Pique?"
"Moze onda se vidimo"govorio sam to dok sam uzimao stvari i izlazio iz svlacionice. Kad sam izasao sudario sam se s nekom zenom dok nisam skuzio da je to...
Gotov prvi nastavak. Nadam se da vam se svida. Mozda je malo kraci ali mi nemojte zamjerit. I da SRETAN VAM BOZIC!!! ;)
VOUS LISEZ
Slucajan susret ZAVRSENA
FanfictionOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.