Anna P.O.V
Neymar i ja izlazimo iz bolnice.
"Jesi smislila sto ces reci ovima iz VS-a?"
"Uff skroz sam zaboravila na to."
Neymar je stao ispred mene i polagano je svojom rukom prelazio po mom licu.
"Nebrini sve ce biti uredu."
"Sad mi zvucis poput Erike kad me uvjerava da ce sve biti uredu ,a uopce nije tako."
(...)
Neymar me je odveo do aeodroma. Sef VS mi je dao godisni dok ne rodim. Trebam ic u Hrvatsku da rijesim zadnji ispit. Usla sam u avion i gledala kroz prozor.
(...)
Neymar P.O.V
Doma sam i Oscar je kod mene. Igramo FIFU.
"I kad ce se vratit tvoja maca doma?"
"Sutra i ta prestani je tako zvat"
"Hahaha smeta ti?"
"Da"
Pobjedio sam u igrici i ugasio ju. Upalio sam TV. Gledao sam film. Oscar je otisao doma. Trebam se nekako rijesit Vanesse. Uzeo sam kljuceve i izasao iz kuce. Usao sam u auto i krenuo prema njoj. Pokucao sam na vrata i vidio sam ju u neocekivanom izdanju. Na sebi je imala musku majcu i to je to. Neki lik je dosao iza nje i poceo ju ljubit po vratu.
"Ajde nas ostavi nasamo"obracala se tom tipu a on je otisao
"Sto trebas?"
"Zelim da se vise nikad ne pojavis u mojem zivotu"
"To je nemoguce jednostavno sam luda za tobom"pocela se smijat
"Da se nisi osudila"reko sam i otisao
Krenuo sam nazad doma.
Anna P.O.V
Rijesila sam ispit. U ucionici sam samo ostala s Alexom. Taj mi lik ide na zivce.
"Samo ti moram nesto rec kloni se Rite jer ne zelim da nastrada zbog tebe"
"O cemu ti pricas?"starkasticno je reko
"Zelim da nije s tobom jer te dobro poznajem. Zelis ju iskoristit i poslije bacit kao krpu"
Izasla sam iz ucionice i pocela se priblizavat stepenicama. Alex je poceo pratit.
"Sto hoces?"
"Zelim da budem s Ritom"gurnula sam ga. Udaljio se od mene pa je i on mene gurnuo. Spotaknula sam se i pala niz stube. Pocela mi je ic krv iz glave.
Alex P.O.V
Sto sam to urado. Nazvao sam hitnu koja je brzo dosla. Usao sam s njom u kola i vozili se prema bolnici.(...) . U cekaonici sam. Nadam se da joj nista nije. Doktor je izasao i priblizio mi se.
"Nazalost gospodica Anna ........
Nakon 100 godina napisala nastavak. Kako sto sam rekla sutra mi pocinje skola pa cu rijede pisat nastavak. Zahvaljujem svima koji citaju moju pricu i votaju je. Puno hvala CUPAVOJ i Ivoni 0112 na svemu.
♥♥♥♥♥
STAI LEGGENDO
Slucajan susret ZAVRSENA
FanfictionOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.