Neymar P.O.V
Znao sam da se nesto lose sprema. Srce mi je pocelo przo kucat. Nadam se da nije nista strasno. Doktor mi je pokazao da sjednem. Sjeo sam a on je sjeo pokraj mene.
"Jer je Anni bolje?"skupio sam hrabrosti to ga pitat
"Nazalost Anna je preminula. Zao mi je nismo ju uspjeli spasit"
Suze su mi krenule niz lice. Nemoguce! Nemoze umrijet. Obecao sam joj da ce bit uredu, a ona sad lezi u krevetu. Samo sam gledao u pod i plakao.
"Ocete ju vidjet?"
"Da" ustao sam se sa stolice i usao u njezinu sobu. Sjeo sam pokraj nje i plakao. Drzao sam njezinu ruku. Bila je bljeda ali u sebi sam imao osjecaj da je jos uvijek tu. Nisam htio ni pomislit da je mrtva. Znao sam da je ziva, mozda to zvuci cudno ali jest. Htio sam joj se ispricat ali nisam znao kako.
"Anna oproati mi. Ja sam kriva za ovo sto se dogodilo. Ja sam kriv sto si ti mrtva...."
Doktor je usao u sobu i rekomi da izadem iz sobe. Izasao sam i krenuo van iz bolnice. Usao sam u auto i krenuo malo se provozat Los Angelesom. Tocnije krenuo sam prema vili koju sam imao tamo. (....)
Usao sam u kucu i usao u sobu. Stavio sam Annin ruksak na krevet i poceo spremat njezine stvari koje je uzela. Kad sam otvorio ruksak vidio sam sliku nje i mene. Izvadio sam sliku i opet poceo plakat. To je bila nasa prva slika. Samo sam legao na krevet i pokusavao zaspat. Ali nikako kad nje sad nema da me zagrli i poljubi. Jednostavno mi je previse falila.
Anna P.O.V
Cula sam Neymarove rijeci. Nisam mogla pomaknut svoje tijelo kao da mi neka sila nije davala. Kad bi otvorila oci vidjela bi samo bijelu boju bez tame i svijetlosti. Jos uvijek sam cula Neymara ali ga nisam mogla razumjet. Odjednom sam vidjela zutu boju. I znala sam da vise nista nije isto. Opet sam otvorila oci i skuzila da sam u bolnici. Pokraj mene je bila medicinska sestra koja je odmah probjedila kad me je vidjela. Pocela se trest i zvat doktora.
"Ej smiri se nisam duh"
Doktor je usao u sobu a medicinska sestra je stala iza njega.
"Vi... Vi ste zivi?!!"
"Da jesam kaj je to problem?"
"Ne nije"
Uzeo je neke papire i poceo nesto trazit po njima. Medicinska mi je sestra stavljala neku crijev u zilu i neke zice po tijelu. Doktor i medicinska sestra su izasli a ja sam ostala sama u sobi.
Neymar P.O.V
Probudila me je zvonjava mobitela. Javio sam se.
#Jesam li dobio Neymara?
#Jeste jer se nesto dogodilo?
#Cinise da je doslo do klinicke smrti, Anna nije mrtva
Samo sam poklopio i krenuo prema bolnici. (...)
Anna P.O.V
Medicinska je sestra usla u sobu sa smjeskom na licu.
"Gospodo Anna neko vas zeli vidjet"
Ona je izasla a iza nje je bio Neymar. Njegov je smjesak namamio i mene da mu se nasmijem. Sjeo je pokraj mene i polako spajao nase usne. Najezila sam se kao da me prvi put poljubi. Nisam se htjela odvajat od njegovih usana. Stavio je svoje suke na moje bokove i zagrlio me je. Opet sam osjecala njegove ruke. Jos se uvjek sjecam kad sam prvi put dodirnula njegove ruke i okusila njegove usne. Primjestio je svoje ruke na moje lice i jos jedanput poljubio. Legao je pokraj mene i zaspao. Ja sam odmah poslije njega zaspala.
Izlazak iz bolniceOblacim se za izlazak iz bolnice. U ovih par tjedana Neymar me je svaki put budio i bio uz mene. Obukla sam traperice i majcu na bretelice. Izasla sam iz WC a Neymar me je samo pogledao. Primila sam ga za ruku i izasli iz bolnice. Usli smo u njegov auto i krenuli prema njegovoj kuci.(...)
Usli smo u kucu a Neymar me je odmah gurnuo do zida i priblizio mi se. Bio je veoma blizu meni.
"Sad si samo moja i nicija druga...."
Poceo me je ljubit po vratu. Neko je pozvonio na vrata i Neymar se odmah maknuo od mene i otvorio vrata.
"Ej stari kad si dosao?"cula sam neki poznat glas ali se nisam mogla sjetit od kud ga cujem
"Dosao sam jucer i da ovaj put nisam sam"
Primio me je za ruku i povukao me k sebi. Sad sam mogla vidjet tko je to. Ispred nas je bio Kendall Schmidt!!! OMG jer ja to sanjam?!! On je moj najdrazi pjevac i glumac. Kao mala sam gledala seriju Big Time Rush i imala njihove postere. Kendall mi je samo pruzio ruku.
"Ja sam..."
"Kendall znam"upala sam mu u rijec
"A ti si?"
"Anna najveck fan BTR i HeffronD."
"Woow od kud ga ti znas?"pitao me je Ney
"Paaa bio mi je najdrazi pjevac i jos uvjek mi je"
"Oces da te upoznam s ostatkom svoje obitelji?"pitao me je Kendall
"Moze zasto ne"
"Samo da ti kazem ja cu tu ostat" Neymar me je primio za ruku i poljubio, a ja sam s Kendallom isla do njegove kuce koja je bila nasuprot nasoj. Odmah i prije nego sto sam usla sam se upoznala s njegovom bracom a kad sam usla vidjela sam njegovu majku.
"Mama daj da te upoznam s Annom ona je cura od Neymara"
Na njezinom licu nije bilo vise onog smjeska koj bi grijao cijelu prostoriju nego zabrinutost. Rekla je Kendallu da izade iz sobe a njegova mi je mama primila ruke.
"Drago djete ima jedna stvar koju neznas o meni?"
"Pa reci te je"nasmjesila sam joj se ali ona je jos uvijek bila zabrinuta.
"Tvoja majka Erika te je zapravo posvojila"
"Pa ko mi je onda mama?"
"Ja....."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Slucajan susret ZAVRSENA
FanficOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.