Moze li se to zvat problem?

1K 50 0
                                    

Anna P.O.V

Probudile su me zrake sunca koje su tukle u moje umorne oci. Pokrila sam se dekom preko glave i tako ostala par minuta. Tek pet minuta poslije sam saznala da Neymar nije u krevetu. Odmah sam se digla i otisla u kupaonicu da napravim jutarnju higienu. Obukla sam bijelu haljinu i japanke. Kosu sam pocesljala i ostavila raspustenom. Spustila sam se niz stube i vidjela palacinke i poruku pokraj njih.

-Ja sam otisao na trening. Vracam se u 15h. Kad dodem idemo u klub. Nadam se da ti se svida iznanadenje s palacinkama. Pusa...-

Odmah sam navalila na palacinke i pojela ih sve. Stavila sam si naocale na oci i izasla malo da se prosetam Copacabanom. Vidjela sam da se grupa djevojaka skupila oko nekoga ili necega. Progurala sam se i vidjela tablu Trazi se manekenka za marku Victoria's secret i jos Adrianu Lima ispred sebe. Ona mi je pokazala listic koj trebam ispunit . Rekla je da rezultate ceju nam rec u 15h ( nazvat ceju ih ). Ispunila sam i krenula dalje se setat. Sjela sam na klupicu koja je bila u hladu i nazvala Ritu da joj kazem novosti.

#Ej

#Ej kak si?

#Paaa super. Vidjela sam Adrianu Lima.

#Blago ti se..

#Nego jer Erika jos uvijek place

#Ne ali se sad tjesi alkoholom ajde bok moram ic Alex me zove

#Cek cek ti se druzis s Alexom?

#Pa on mi je decko..

#Od kad?

#Ajde bok nemogu sad razgovarat

Poklopila mi je a neki decko je sjeo pokraj mene.

"Ja sam Oscar i moras poc samnom"povuka me je za ruku i odveo u svoj auto

"Oprosti ali di idemo?"

"Idemo mojem prijatelju"

"A ko je on...?"samo se poceo smijat i ignorirao je moje pitanje. Sparkirao se i otvorio mi vrata. Izasla sam i opet me je povukao za ruku i usli smo u stadion. Usli smo a oko nas je bilo puno vrata. Usli smo u svlacionicu i vidjela sam puno deckiju bez majci i Neymara. Sva sam se najezila kad sam ih vidjela. Decki su izasli a Neymar i ja smo ostali. Preblizio mi se i poceo me ljubit.

"I kakve su ti bile palacinke?"

"Preeee fine"

"Nego sad se vratimo doma i idemo u klub"

"OK i da zaboravila sam ti reci nesto. Prijavila sam se za manekenku za VS."

Zagrlio me je cvrsto. I obukao si je majcu i izasli smo iz stadiona. Pozdravio se s deckima i usli smo u auto. Zavibrirao mi je mob. Zvao me je neko s nepoznatog broja.

#Cestitam primljeniste kao madekenka VS

#OMG OMG stvarno?!!"

#Da, proba ce bit sutra  u 12h kod Copacabane

#Uredu dovidenja

#Dovidenja

Primljena sam....!!!! Derala sam se u autu i pjevala. Nemogu vjerovat ja... Ja manekenka VS!!! Dosli smo doma a ja sam odmah pojurila u sobu da se spremim za klub. Usla sam u veliki ormar i odabrala crnu usku haljinu s malo sljokica i crne stikle. Uzela sam pismo-torbu i u nju stavila mob i osobnu. Izasla sam iz sobe a Neymar me je odmjerio od glave do pete. Primio me je za ruku i izasli smo i usli u auto.(...). U klubu je Neymar, Dani Alves, Oscar i ja. Uglavnom vec je ponoc a decki su se napili. Oscar je otisao s taxiem doma jer mu se pocelo vrtit. Prilicna je guzva pa se lako decki mogu izgubit. Oni sjede i pjevaju. Cinise da je ih udario viski malo previse. Nazvala sam taxi Daniu a ja sam Neymara nosila do auta. Stavila sam ga za suvozacko mjesto i zavezala ga. Ja sam vozila a Neymar je nesto poceo mumljat.

"J.. Ja ja t-t-tebe vo-volim ali n..nesto ti n..ni..nisam reko. O-o-onaj da dan ti mi..mi se n..nis-si svidjel..la. I s v..vremenom s-sam te zavolio. D..decki s su me n-nagovorili da te pozovem v..van"

Cinise da je alkohol govorio umjesto njega. Zaspao je s vremenom. Ali sto ako govori istinu. Ma nemoze bit pijan je. Budem ga pitala sutra kad se odtrijezne. (...) Nosila sam ga do sobe i bacila na krevet. Skinula sam mu odjecu i pokrila ga, a ja sam otisla da si skinem sminku i da se presvucem u pidamu. Kad sam bila gotova legla sam pokraj njega i usnula u san.
Jutro

Neymar P.O.V

Ubija me glava. Toliko me boli da sam jedva otvorio oci. Nisam imao trening pa sam mogao lezat u krevetu duze. Kad sam otvorio oci vidio sam da mi Anna nudi tabletu protiv bolova i kavu. Popio sam to a glava me je rasturala.

"Jer je istina ono sto si jucer rekao?"blijedo sam ju pogledao i pokusavao se sjetit sto se jucer dogodilo. Vidjela je da nimam pojma sto govori pa mi je prepricala. Kakav sam ja idiot. Zasto sam bio pijan? Zasto?

"I jer je istina?"morao sam joj reci

"Je.... Nazalost" pocela se plakat i izasla je iz sobe. Kakav sam ja konj. I sto cu sad pametni Neymare? Pitao sam samog sebe. Nazvao sam Dania da dode kod mene da smislimo plan kako cu ju vratit.

Anna P.O.V

Isla sam prema Copacabani na probu. Suze su mi samo klizile niz lice. Zast? Zasto ja? Adriana me je skuzila i preblizila mi se.

"Ej sto je bilo?"

"Neymar.."

"Kaj ste se posvadali?"brisala sam si suze a sad nam se i priblizila Behati Prinsloo.

"Bit ce uredu. I ja se ponekad posvadam s Adamom pa se pomirimo"

"Ne nece bit uredu on mene nevoli"

Prestala sam se plakati i odlucila sam da zaboravim ga. On ako hoce da se pomirimo zna di sam. Jer ja sto posto necu trcat za njim vice ci oprostit cu ti.

Neymar P.O.V

Dani je kod mene i gleda TV. Objasnio sam mu sitvaciju u koju sam se uvalio.

"Vidim da si se bas udomacio samo ti jos faliju grickalice"

"Daj suti gledam film"

Ugasio sam mu TV a on se poceo derat na mene

"Bas si majmun. Sad neznam sto ce se dogodit"

"Ajde se smiro ima repriza nego jesili smislio ideju?"

"Ne prazan mi je mozak"

Super i sto sad. Otisao sam do prozora i vidio Annu na probi. Nadam se da ce mi oprostit.

Slucajan susret  ZAVRSENADonde viven las historias. Descúbrelo ahora