Bit ce uredu

1.3K 69 0
                                    

Anna P.O.V

Svi vec spavaju, a ja u svojoj sobi jos uvjek placem. Uzela sam mobitel i nazvala Neymara. Zeljela sam da je tu sad pokraj mene, da me tjesi i da cujem njegov glas.

#Falis mi- jedva sam mu rekla zbog suza

#I ti meni-u njegovom sam glasu cula da place

#Mozes li molimte doc tu i da nestanemo?

#Kaj ce rec tvoja mama kad vidi da te nema?

#Neznam i nezanimame samo dodi

#Dobro doci cu sto brze mogu i da kako cu ja uc u kucu a da ne primjete?

#Kroz prozor

#OK i da uzmi si neku torbu s odjecom

#Budem, vidimo se

#Vidimo...

Poklopila sam i uzela ruksak. Spremila sam majce i hlace. Spremila sam i sminku ako ce mi trebat. Sjela sam na krevet i ceklal.

Neymar P.O.V

Vozim se brzim vlakom do Zagreba. Rekli su mi da je to brze od aviona, ali sad to nije vazno. Bitno mi je jedino da je Anni dobro, ali jos uvjek nemam ideju di da odemo. Vozio sam se 45 min i izasao iz vlaka. Iznajmio sam auto i krenuo prema Anni. Vozio sam 100/h. Kad sam dosao polagano sam izasao iz auta da me necuju i suljao se do Anninog prozora. Pokucao sam na Annin prozor i ona je izasla kroz prozor. Zagrlila me je a u njezinim ocima sam vidio da je plakala. Usli smo u auto i krenuli prema aeodromu. Jednom rukom sam drzao volan a drugom drzao Anninu ruku. Kad smo dosli kupili smo karte i krenuli prema nasem avionu. Sjeli smo na nasa mjesta i krenuli. Cijelo vrijeme sam joj drzao ruku cvrsto.

"Neymar,moram ti nesto rec?" rekla je tiho

"Reci"zagrizla je svoju usnicu i nije nista govorila.

"Sto je nesto strasno?"

"Mama mi je nasla novog decka"nisam se uopce iznenadio zasto onda bjezi od nje. Petlja joj se u zivot, zeli razdvojit mene i Annu. Neznam kako uopce moze neka majka to napravit svojem djetetu. Da joj unistava zivot bez imalo srama.

"Bit ce uredu nece tebe niko dirad dok sam ja tu"

"Nadam se"

Naslonila je svoju glavu na moje rame i zaspala. A ja sam jos neko vrijeme gledao kroz prozor i zaspao.
Nekoliko sati kasnije

Neko pistanje nas je probudilo.

#Zavezite se, imamo poteskoce na desnom krilu. Sletjet cemo naglo,upozoravam sletjet cemo naglo. Govori vam to vas pilot.

Ljudi oko nad su se poceli u panici vezat. Anna i ja smo se brzo zavetali. Primio sam joj cvrsto ruku i poljubio ju.

"Bit ce uredu, ljubav nas cuva"saptao sam joj na uho jer se bojala. Stavila je svoju glavu na moja prsa. Avion je sve brze i brze sljetao. I onda sam samo osjetio udarac u glavu i krv kako mi ide iz glave. Kad sam otvorio oci vidio sam Annu kako nije pri svjesti.

"Zovite hitnu!!"derao sam se a ljudi su se samo okruzili oko nas. Neki covjek je nazvao hitnu. Ja sam samo klecao pokraj Anne i plakao. Makivao sam njezinu kozu s lica.

"Bit ce sve u redu, obecajem ti"

Ubrzo je dosla hitna. Stavili su je u kola i ja sam usao s njima. Drzao sam Anninu ruku i brisao svoje suze.

(....)

U cekaonici sam i cekam. Gledam u pod. Molim Boga da bude dobro, da joj nista nije. Jedna mi se medicinska sestra priblizila.

"Gospodine podite samnom"

Posao sam svejedno sto nisam znao o cemu je rijec. Usli smo u sobu i ona je vadila neke zavoje iz ladice.

"Gospodo pogrijesili ste osobu meni nije nista"

"Gospodine nisam ja pogrijesila osobu. Ide vam krv iz glave" pocela mi je stavljat zavoje na glavu. Tek sad sam se sjetio tog udarca. Kad mi je stavila zavoje vratio sam se u cekaonici. Sjedio sam i gledao u ta vrata di je Anna. Jedan doktor je izasao iz sobe i priblizio mi se. Na njegovom se izrazu lica nisu bile bas neke dobre vjesti. Dao Bog da joj nije nista.

-+-+-+-+-+-+-+-
Gotov nastavak.
-Votate-
Nastavak

Slucajan susret  ZAVRSENADonde viven las historias. Descúbrelo ahora