Nesreca

852 45 2
                                    

Probudila sam se u Neymarovom zagrljaju. Poljubila sam ga i otisla u WC. Skinula sam odjecu sa sebe i usla u tus kabinu. Pustila sam tople kapljice vode da ideju kroz moje tijelo. Odjedno sam osjetila cvrste ruke kako me grle. Okrenula sam se i pogledala u Neymarove oci koje su imale neki poseban sjaj.

"Ajde odi"nasmjesila sam mu se i odgurnula od sebe. Opet mi se priblizio i zagrlio. Ovaj put cvrsce.

"Nezelim te pustit vise nikad. Zelim bit tu sad uz tebe. Moja si i nicija druga"poljubila sam ga i uspjela nagovorit da izade. Izasao je a ja sam se nastavila tusirat. Kad sam bila gotova ogrnula sam se rucnikom i spustila niz stube. Naymar je napravio dorucak i sjeli smo za stol. Napravio je americke palacinke u obliku srca. Kad smo sve smazali otisla sam da se presvucem. Usla sam u sobu i usla u veliki ormar. Nisam se mogla odlucit sto da ubucem pa sam pozvala Neymara. On je odmah izvadio crni sorc i bijelu majcu s tockicama na bretelice. Izasla sam i krenula prema WC da se presvucem.

"Netrebas me se sramit da se obuces u WC"

"Da da da bojim se da nesto jos ne napravis"

"A sto to?"

"Znas ti dobro"

Usla sam u WC i obukla se. Stavila sam malo maskare i izasla. Spustila sam se do dnevne sobe. Upalila sam TV i gledala sam novosti.

-Nazalost Vanessa vise nije s nama. Jutrost je krenula s autobusom na turneju i poginuli su. Naime bila je jutost magla pa se mozda nesreca dogodila zbog manjka vidljivosti. Policija je namjestu dogadaja i ako sazna nesto novo budemo vas obavjestili-

OK ovo nisam ocekivala. Vanessa mrtva. Bilo mi je malo zao. Osjecala sam tugu ali je tako svkom covjeku koj izgubi osobu s kojom se druzila. Kamoli bili neprijatelji osjecas poveznicu. U razmisljanju me je prekinulo zov Neymara koj se cuo od vani. Izasla sam i vidjela Neymara kako se kupa bez odjece. Dignula sam jednu obrvu i pogledala ga.

"Oces mi molimte dodat boxerice"

Uzela sam ih i dala mu. Izasao je iz bazena i obukao ih.

"Ej Anna sto je bilo"cinise da je primjetio da sam potistena

"Pa kako da ti objasnim? Vanessa je mrtva"spustila sam jednu suzu

"Ej niko nije vrijedan tvojih suza. Kamoli tvoj najveci neprijatelj"stavio je svoju ruku na moj obraz i obrisao suzu.

Zagrlio me je.

"Bit ce uredu. Nego zelis samnom do Jamesa. Radi zabavu"

"Pa moze. A od kad se ti druzis s njim?"

"Od uvijek"

"Dobro"okrenula sam ocima i otisla da vidim sto da obucem za zabavu. Odlucjela sam da cu obuc bijelu haljinu i crne stikle. Legla sam na krevet i malo zaklopila oci. Osjetila sam da me Ney grli pa sam i ja njega.

Ljudima je tesko kad izgube nekog koga su nekoc mrzili a prije volili. Misle da ce sve bit bolje bez njih a onda se grdo prevare.

Spremla sam se i usla u auto. Kad smo dosli Ney mi je primio ruku i usli smo zajedno u vilu. Bilo je buno ljudi.  Puno vise od jucer. Bilo je zagusljivo a muzika je bila super. Sjeli smo za sankom i neka nam je zenska dala pice. Popili smo ga. Ney je otisao samo da WC a mene je neko primio za rame. Polako sam se okrenula i vidjela....

Slucajan susret  ZAVRSENAOnde histórias criam vida. Descubra agora