Prologi

130 19 3
                                    

KENAPA AKUUU!!!

AKU PENAT DENGAN SEMUA NI.

Jerit Aerina dalam hati. Setitik demi setitik air matanya jatuh ke pipi. Tanpa dia sedar setitik air matanya terus jatuh dipermukaan laut itu.

Laut itu bersinar terang apabila air mata aerina mengenai permukaan air tersebut.

Tanpa berfikir panjang aerina terus melompat dari jambatan terus terjun kedalam lautan yang kelihatan agak dalam itu.

Aerina payah menahan sesak didada tetapi mengingatkan tekadnya membuatkan dia tahan kerana tidak mampu menahan segalanya lagi. Tanpa disedari aerina kelihatan sesuatu yang berenang pantas dihadapannya.

Dia sedar akan hal itu, tetapi dia redo dan bersedia menghadapi semua kemungkinan yang akan berlaku pada dirinya sebaik baiknya.

Kelihatan sesuatu yang panjang membelit kaki aerina dan membawanya ia jauh kesuatu tempat.

*******

Kelihatan sekumpulan gadis yang sedang bergelak ketawa dicafe Pelangi itu.

"Puas hati aku bila tengok keadaan aerina tu. Siapa suruh gatal sangat, kan dah mendapat!" Kata gadis berambut pendek yang bernama maya itu.

"Betul! Siapa yang berani suka dekat jejaka yang aku suka, dia tak akan hidup aman di dunia ni. Hahahahahahahahahahha" kata gadis berambut panjang perang yang tinggi lampai berkulit putih yang bernama Lieona yang ketawa mengilai sambil disambut oleh rakan rakannya itu.

Orang di sekeliling mereka hanya memerhati dengan wajah aneh apabila melihat sekumpulan gadis cantik yang buruk kelakuannya itu.

Continue♥️😍

Waiting for next♥️🤗

This Kind Of Pain /| ChangeWhere stories live. Discover now