10-Dayak

949 86 71
                                    

Medya: Uçakta Minho'nun yanında oturan Felix.

Bua arada size hem fark ettiğim hemde gerçek olan bir şey söylemek istiyorum. Minho ve Felix'in Uçak yolculuklarında ve otellerde kaldıkları zaman aynı odada kaldığını biliyor muydunuz?

__________________________________

Felix'in Ağzından...

Minho ile dışarıdaki haftamızda çok güzel geçirmiştik, aslında pek ders işlemedik ama olsun. Babam duyarsa beni öldürürdü ama neyseki hiçbir aksilik olmadı. Ama daha kötü bir şey oldu, cumartesi günü babam beni...

Aslında tek sebebi babamın işlerinin kötü gitmesi idi, akşam yemeğinde sofraya ondan ve annemden sonra oturmamı bahane ederek beni dövdü. Bu gün ise pazartesi aradan iki gün geçti. Minho ile bu haftayı evde geçireceğiz.

Babam elimi sıktığında elimde morluk oluşmuştu, Minho'dann saklamak için fondöten ile kapattım,  neden Minho için bilmiyorum. Görmesini istemiyorum. Ama bir yandan da aklıma sürekli bor hafta öncesi geliyor,  annem ve Minho'nun yakınlığı üstelik annemin evde kamera olduğunu bile bile böyle bir şey yapması. 

Babam söyledi, gece kameralı kontrole geldiğinde kameraların hafta içi belirli aralılarda. Kameralı gündüz vakit çalışmadığını, akşam üzeri açıldığını söyledi. Aklıma annem geldi. Onun kameralarla oynadığını düşündüm,  ama babam annem ve beni sorguya çektiğinde. Ikimizinde suçunu bulamadı.

Bu evde neler oluyor bilmiyorum ama, tek istediğim artık daha güZel bir hayat yaşamak.

...

Minho"dan...

Yine bir ben yine bir pazartesi sabahı ve yine üzerimde bir gerginlik. Geçen haftadan sonra aslında bu eve gitmeyi pek düşünmüyorum ama, kalbim bana "o eve git ve gör" diyor. Sırf Felix'i merak ettiğim ve onu görmek istediğim için gidiyorum. Onu da neden görmek ıstiyorum onu bilmiyorum. Ama annesinin bana olan yaklaşımı tiksinmeme neden oluyor. Kendimi orospu gibi hissesiyorum.

Felix'in annesinden tiksinip kendisinden hoşlanmak.......................................................................................................................... ................................................................................................................................................................................................................................................dur biraz. Az önce ne dedim ben?

Hehe sakin ol Minho sakin ol, o sadece senin öğrencin onunla aranda ne olabilir ki? Ya da ne olamaz ki? Tanrım kapıya geldim ama içimi yiyecek bir düşünceye kapıldım, bu durumdan kurtulmam lâzım.

İçeri girene kadarki işlemleri halledip, birinin evin kapısını açmasını bekledim. Ve yine Lexi hanım kapıyı açtı. Hayır evde o kadar zengin olmalarına rağmen bir tane bile hizmetçi bulunmaması gerçekten çok saçma. Bu Felix'in babası Fergux gerçekten dayak yemeyi hak ediyor.

Lexi
-Merhaba Minho

Cevap vermeden ayakkabılarımı çıkarıp adım attım içeri. Lexi hanım hızlıca kapıyı kapatarak beni kapı ile arasına aldı.

Lexi
-Ne o küsmüsün bana?

Minho
-Bakın Lexi hanım, anlamıyorum neden böyle davrandığınızı ama bu davranış tarzınız hiç hoş değil

Lexi
-Nedenmiş o?

Minho
-Bakın siz evlisiniz ve bir çocuğunuz var, bende buraya sadece işimi yapmaya geliyorum. Lütfen beni taciz etmeyi bırakın

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin