26-Meyve Değilim

593 75 5
                                    

Açılan kutuya karşı temkinli yaklaşıyordum, babamın ne yapacağı belli olmaz diye. Ben kasanın içinden para falan çıkmasını bekliyordum fakat kasanın içinde sadece kağıt vardı, ilk başlarda önemsemedim ama daha sonra kağıtların imzalandığını fark ettim, neden bilmiyorum imzalanan kağıtlara karşı zaafım var.

_________________________________________
Aslında yazarın imzalanan kağıtlara karşı daha büyük bir zaafı var...
_________________________________________

Elime kağıtları alınca ilk önce kaç tane kağıt olduğunu saymıştım, sonra da kağıtları okumaya başlamıştım. Kağıtları okuduktan sonra öğrendiklerim beni çok şaşırtmıştı, meğer babam kotrol manyağı bir sinir hastasıymış. Annem ise babam ile evlilik sözleşmesi yapmış. Demek bir aşkın meyvesi değilim he.

Her neyse şimdiki konuya gelene kadar biraz daha size orada olanlardan bahsedeyim.

Annem babama Anahtarlığını bulamadığını söyleyince babam hemen telaş yapmış, onlar üst kata gelene kadar neyseki ben oradan çıkmıştım. Anahtarı ise ağzıma emziğimi takıp anahtarı yerde bulma bahanesiyle onlara götürmüştüm, bu yaşta bu zeka. Ama size bir gerçek söyleyeyim, insanlar yalan söylemeye dört yaşında başlar.

...

Felix.

"Babam ile evlilik sözleşmesi yaptığını biliyorum"

İçtiği kahveyi bir yerlere tükürmüş ve yüzünü büzmüştü, sanırım hasass olduğu bir konunun üzerinde durdum.

Lexi.

"Felix'cim acaba bugün saçmalayan tarafından mı uyandın?"

Felix.

"Senin evlilik sözlesmenden ve babamın raporundan haberim var"

Lexi.

"...Kim söyledi sana bunu?"

Felix.

"Çoook küçüktüm...ve kendi başıma öğrendim, şimdiki eğer. Ben sizin aşkınızın meyvesi değilsem, ben neyim öğrenmek istiyorum"

Lexi.

"Sana hiç-bir şey anlatmak zorunda değilim"

Felix.

"Minho'ya karşı olan hislerini babam öğrenir"

Lexi.

"...lexi nefes verir...peki tamam anlatıcam"

Duyuracaklarım için heyecanlanmıştım,  annemin yanında bir yere oturmuş ve ondan duyacaklarımı bekliyordum.

Lexi.

"Bak, babanın bunları konuştuğumuzu duymaması gerek o yüzden olabildiğince yavaş konuşucam"

Felix.

"Duyuracaklarım için sabırsızlanıyorum"

Lexi.

"Daha sen doğmadan önce benim babam tedavisi olmayan bir hastalığa yakalanmıştı, annem ölü  olduğu ve tek çocuğu olduğum için şirket bana kalacaktı. Ama babam evliliğimi göremediği için çok mutsuzdu, onu mutlu etmek için yıldırım nikâhı ile Fergux ile evlenmiştim.

Babam ölmeden önce biz gerçekten aşık olmuştuk Fergux ile ve deden ölmeden önce de birde torun gördü, ama daha sonra babam ölünce Fergux'a bir şey oldu çok değişti. Para sanki gözünü bürümüştü, benim yerine şirktin başına o geçti o günden beri o yönetiyor. Ama bunu hiç gaz etmiyorum, ama merak etme... ona çok güzel bjr sürprizim olacak.

Felix.

"Her şeyi iyi güzel anladım da, bunun babamın sknir hastası olması ile ne alakası var?"

Lexi.

"Baban çok katı bir ailesi varmış. Oda senin yaşlarında sinir hastası olduğunu öğrenmiş, ben bir anda ona mutluluk verince ne yapacağını şaşırmış olmalı. O yüzden onun bir iyi, bjr kötü yüzünü görüyorsun"

Felix.

"Bunu öğrendikten sonra yine bir şey degişmedi, ona olan nefretim asla dinmez. Onun ailesi öyleydi diye, kendisi de bunu yapmak zorunda değildi. Ve ayrıca sen buna hiç-bir şey demiyorsun, NEDEN!?!?"

Lexi.

"Ona karşı hiç-bir duygu beslemiyorum, ama sana karşı davranışı benimde hoşuma gitmiyor"

Felix.

"Bıktım...ikinizden de bıktım!"

Diyerek tekrar odama çıkmıştım, en azından yıllardır içinde olan merakı giderdim. Ama içimdeki o nefreti asla gideremiyorum.

31.01.2021
DEVAM EDECEK...

BlackPink'in "THE SHOW"u inanılmazdı, sabahtan erken kalkmaya değerdi 😍

Bölümü sevdiniz mi?

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin