17-Bilmiyor Muydun?

719 83 24
                                    

Hayatımda gördüğüm en güzel video kapağı 🥰

_________________________________________

Felix'in diğerlerinin kamp yapacağımızı bilmediğinden haberi yoktu, o yüzden diğerlerine mesaj attım ve bildirdim. Onlar eve döndüğünde hep birlikte hazırlanıp kamp yapmayı düşündüğüm alana gittik, burası çok güzeldi küçük bir dere vardı ve yanı yeşil çimenlerle kaplıydı. Changbin "nereden çıktı bu kamp işi?" dediğinde Felix üzerine  yattığı çimenlerden dönerek Changbin'e doğru gözlerini kıstı.

Felix
-Nasıl yani kamp yapacağımızı bilmiyor muydun?

Changbin'e kaba bir bakış attım, aniden halini değiştirmişti ve durumu toparladı.

Changbin
-Yok vardı da, ben sevmem böyle şeyleri, kamp falan nedir yani? Evin altında odanda dursan daha iyi

Felix'in şüpheci tarafını da ilk defa görüyorum, ama Changbin'in yersiz tavırları...şüpheliyim. Chris'in "Woojin neden gelmedi?" Sorusuna karşın herkes birbirine bakarak soru ile şaşırmıştı, kimse cevabını bilmiyordu çünkü. Gerçi ben aramama rağmen ona ulaşamamıştım.

Minho
-Ben aradım ama ulaşamadım, belki çok önemli bir işi vardır o yüzden açmamıştır

Ortama daldığım haber ile herkes çadırını kurmaya devam etti. O sırada bende dere kenarında çimenlerin üzerine uzanan Felix'in yanına gittim, dizlerimin üzerine çöküp yüzümdeki tebessüm ile onu izledim. Garip bir kere bile bana dönüp bakmamıştı, sadece gökyüzüne bakıyordu. Gök yüzünde bulupta bende bulamadığı ne var anlamıyorum.

Minho
-Merhaba

"..."

Minho
-Küs müyüz?

"..."

Minho
-Pekâlâ, neyin var SEnin?

Felix biraz duraksadı ve gözlerini kırpıştırarak bana döndü, bakışlarından nedense korkmuştum.

Felix
-Bilmem, senin neyin var?

Bu da ne şimdi? Trip mi yiyorum bana mı öyle geliyor? yok canım, neden böyle davranıyor bana bilmiyorum ama bu beni üzüyor.

Minho
-Sakin ol Felix sana bir şey  yapmadım ben

Felix
-Hayır yaptın Minho

Minho
-Ne yaptım sana Felix?

Felix
-Sana sorduğum sorunun cevabını vermedin, unuttum sanma. Ve ayrıca arabadaki o an neyi amaçlıyordun?

Uuvvv birilerinin sinirlerine dokundum galiba. Onun kurduğu  cümleyi umursamayarak Felix'in sağ tarafındaki boşluğa uzandım, onun gibi ayaklarım dereye yakındı. Benden biraz uzaklaşmaya çalışırken onu yakalamış, ona sarılmıştım. Bana tip tip bakarken kutulmaya çalışıyordu ama benden kurtulmak kolay değil.

...

Chris
-Şunlara bakın

Hyunjin
-Uvvv tatlı bir çift görüyorum

Jeongin
-ONların çok farklı öğretmen öğrenci ilişkisi var

*Çadırının içinden seslenen bir adet Changbin*

Changbin
-YAtın uyuyun boş konuşmayın yia!

*Okuyuculara moral veren bir adet Jisung*

Jisung
-Boş verin onu ona bizde çözüm bulamadık

Seungmin
-Sizce bunlar ilerde olur mu?

Changbin
-TAnrı bu aşkın belasını versin!

Chris
-Kapat o lanet çeneni Changbin!

Jeongin
-Sen soru sormuştun, ben cevap vereyim

...

Karanlık çöktüğünde gözlerimi açmıştım uyuya kaldığımı da o zaman fark ettim, Felix'e sarılarak uyumuştum ve oda bana sarılıyordu. Onu yavaşça dürterek uyandırmıştım, beni hiç umursamadan göz çevirerek yattığımız dere kenarından kalmış. Ateşin etrafında oturan çocukların yanına gitmişti. Sahi o ateşi ne ara ayarladılar?

Jeongin
-GÜnaydın aşk böcükleri

Felix
-O nasıl bir tabir?

Hyunjin
-Çok güzel uyuyordunuz da

Minho
-Ne ara akşam oldu yia?

Chris
-Siz dere kenarında uyurken

Minho
-(fısıldıyor) uzatma istersen

Jeongin bir müddet muhabbet ilettikten  sonra marşmelov çıkarmıştı, Jisung'da diğerlerine çöpçubuğu dağıttı. Herkes çubuklarına marşmelov geçirerek ateşe tutuyor ve pişiriyordu. Yanan ateşin çatırtısına karışan konuşmalar ortamı güzelleştiriyordu. Ama birileri dalgınlıktan marşmelovunu yakıyor.

Hyunjin
-Felix marşmelovun yanıyor

Felix
-Fark etmemişim...başka varsa alabilir miyim?

Jeongin
-Tabii, buyur

Jeongin, Felix'e başka marşmelov verdiğinde Felix onları pişirip yedi. Uyku vakti gelmişti artık, vee ben herkese yetecek kadar çadır bulamadığım için ikişerli kalmak zorundaydık. Aaa ne tesadüf.

Chris
-Changbin sen benimle yatıyorsun

Jisung
-Bizde yatalım hadi Seungmin

*Hyunjin'e çadırın içinden seslenen bir adet Jeongin*

Jeongin
-Hyung gelmiyor musun?!?!

Hyunjin
-Hyung mı oldum şimdi?

Herkes çadırına gittiğinde biz Felix ile yalnız kalmıştık, benimle konuşmuyor ve beni görmezden geliyordu, böyle yapmasının sebebinin onun aklında bıraktığım merak olduğunu biliyorum.

Minho
-Hadi gel ateşi söndürüp uyuyalım

Felix
-Sen uyu, sen uyuduktan sonra gelirim ben

Ben Lee Minho, peki Lee Felix'i böyle bir konuda dinleyecek miyim? Hayır.

Ateşin üstüne su döktüğümde, suya odaklanan Felix bana dönmüştü. Onu kolundan çekiştirirken biraz "bırak beni, ben yürüyebilirim" demiş olabilir. Ama onu sonunda çadıra soktum, sinirli yüz ifadesini umursamayarak ona sarıldım. Benden kurtulmaya çalışırken ona söylediğim sözler yüzünü güldürğünde, üzerini ben sarılırken örttğünde  kollarımı üzerinden alarak bana "iyi geceler" diyerek arkasını dönmüştü.

21.09.2020
DEVAM EDECEK...

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin