İki yıl sonra...
İki yıl önce belkide hayatının en anlamlı kaçışını yapmıştım...ve en aksiyonlu kaçışı. İki yıldır beri Madrid'de çok sakin, istediğim gibi huzurlu ve mutlu bir hayat yaşıyorum. Ahhh Minho olmasaydı ben ne yapardım bilemiyorum. Büyük ihtimalle ablam gibi intihar ederdim. Ama Minho o evden kurtulamamı sağladı.
Şu anda havuzu olan iki katlı bir evde yaşıyoruz, bayağı güzel. Tam bir İspanyol tarzı, ve sanırım İspanya'yı bayağı sevdim. Minho ile evlenmeyi düşünüyoruz...yani evlenmesek de yaşayabiliriz ama, bilmiyorum Minho ile bir şeyler konuşurken araya bjr anda evlilik girdi. Ve o günden beri biraz fazla evlilik konuşuyoruz. Hmmm bende düşünmedim değil, Hollanda'da evlenmek hayatımızdaki göçebe yaşamdan bir tanesi daha olurdu.
Minho.
"Felix! Neden sadece güneşleniyorsun? Havuza girsene"
Felix.
"Bilmiyorum ki, iyi geldi böyle...sakinleştiriyor beni güneş ışığı"
Minho.
"O zaman, hemen kalk ve içeri geç"
Felix.
"Neden?"
Minho.
"Sen bana bu gün lazımsın😏"
Felix.
"E daha dün yapmadık mı?"
Minho.
"Olsun ben bir daha istiyorum"
Felix.
"Minho"
Minho.
"Hm?"
Felix.
"Sen her gün istiyorsun canım, sen doymak bilmiyorsun, sen kafayı sıyırmışsın"
Minho.
"Sayende canım kafayı da oynattım, küçük Minho'yu da"
Felix.
"Eee çocuklar ne yapıyor?"
Minho.
"Çocuklar ne yapsa beğenirsin?"
Felix.
"Ne bileyim ben?"
Minho.
"İşte Hyunjin ile Jeongin...Seungmin ile Jisung...Chris'de Changbin ile...kitap gey kitabıydı zaten, fark etmeyen ne bileyim"
Felix.
"Vay canına, bunu duyduğuma inanmıyorum...aslında hiç belli etmiyordular kendilerini"
Minho.
"Ben fark ediyordum ara sıra, kaş göz hareketleri. Yok işe giderken beni de bekleler falan filan, böyleydi onlar. Güya bana fark ettirmemeye çalıştılar"
Felix.
"Bir ara bende sendeyken, işe böyle bir değişik gitmişlerdi onlar"
Minho.
"Hmmmm evet"
Felix.
"Bak ne diyeceğim?"
Minho.
"Ne?"
Felix.
"Odaya geçelim mi?"
Minho.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅
Fanfiction"Bu benim 14.Kitabım." "Wattpad'deki 4.MİNLİX kitabı" "Kendi ailedi tarafından gördüğü zulümü fark ettiğimde, bu adaletsizliğe boyun eğmem gerektiğini düşündüm. Daha önce kız kardeşlerinin bu zulüm yüzünden ölmüş olması...Felix'in de psikolojisi boz...