12-İhtiyacı Var

832 81 13
                                    

Herhalde Two Kids Room'un geçen yılkı "Lee Know × Felix" bölümünden sonra en sevdiğim bölümü bu "Two Kids Room+1 Lee Know-Felix-Jisung''  olabilir,  ve bu bölümde Jisung' un gözü önünde Felix ve Minho'nun ellerinin birbirine değmesi kadar mükemmel bir şey olamaz ♥-♥

__________________________________

İnsanın yanında sevdiklerinin olması çok güzel bir duygu, ehe birkaçgün önceki eve girme anım neydi öyle yia. Herkes evde orda burda kargaşa,  ama sevimli gözüküyorlardı.

-Aslında. Keşke Felix'te...

-Offf unut şu çocuğu Minho! Unut artık, unut!

-Olmuyor yapamıyorum.

-Yapmalısın.

-Ama yardıma ihtiyacı var.

-Olabilir ama onun başını daha kötü yakabilirsin.

-Böyle bir şeyi istemem, ama onum o evde bulunması canımı yakıyor. Onun içinde bulunduğu durumu görüpte sessiz mi kalayım.

-Haklısın,  ama Felix'in babası bir manyak, annesi desen seninle birlikte olmaya çalışıyor

-Evet sanırım benden hoşlanıyor

-Sanırım mı Minho,  kız sana bana daha çok dokun dedi

-Iyyy hatırlama tiksiniyorum

-Tamam özür dinlerim, eee Felix konusunda ne düşünüyorsun?

-Onu ordan kurtarıcam, donra ona olan hislerimden bahsedicem, eğer korkarsa ve hislerime karşılık vermezse bile, yinede yanımda kalmasını isteyeceğim.

-SEN AKLINI MI KAÇIRDIN!  BİRAZ MANTIKLI OL!?!?  DUYGULARINA KAPILMA!

-KAPAT ÇENENİ İÇ SES, YAPACAĞIM DEDİĞİMİ!

İnsanın gerçekten iç sesi ile tartışması kadar insanı ikilemde bırakan bir şey yok. Ama olsun ben kararımda kararlıyım.

...

Fergux
-Feliiix! Tanrım nerede bu çocuk FELİİİXX!

Babam aşağıdan oturma odasından beni çağırıyordu,  hiç gitmek istemiyordum. Yine bana kötü bir şey yapmasından korkuyordum,  babamın sadist huyları vardı. Ama sadece bana karşı gösterdiğini gördüm. Korkuyorum.

Tuvaletteydim. Minho derse geliş saatini geciktirmişti. Bana aldığı telefon aklıma geldi ve hemen onu aradım. Telefonu çalıyordu.

●●●●••..●●●●••..

Minho
-Alo

Felix
-Minho kurtar beni

Minho
-Ne?!! Ne oluyor Felix?

Felix
-Babam çok sinirli, aşağıda oturma odasından bana çağırıyor.  Yine bir şey yapmasından korkuyorum

Minho
-Tamam geliyorum,  sen şu an tuvalette misin?

Felix
-Evet

Minho
-Tamam ben geliyorum sen sakın oradan çıkma

Felix beni aradıktan sonra büyük bir  hışımla olduğumu yerden kalkıp haZırlandım, ve hemen arabama bindim. Gaza bastığım gibi doğru Lee'lerin evine sürmeye başladım. Offf hepsi benim hatam daha erken oraya gitseydim böyle olmayacaktı.

Arabayı hızlı sürmeye başladım, daha sonra trafiğe girerek yola devam ettim. Kırmızı ışık yandığında durmak zorunda kalmıştım, ama sarıdan sonra yeşil geldiğinde hemen gaza bastım. Önümdeki arabalar yoldan çıkınca ******** villalarının olduğu yere doğru sürmeye başladım. 

Önüme kocaman bir kamyon çıktı, çok hızlıydım. Ne yapacağımı tam kavrayamamışken, kamyon yanımdan geçti. Hemen arabayı durdurdum. Nefes nefese kalmıştım,  soluma döndüğümde yan tarafda Lee'lerin evini gördüğümde rahatlamıştım. Çantamı aldım ve arabadan çıktım.

Evin dış kapısından sonra ev kapısı da açılınca çok rahatlatmıştım. Felix'in dediği gibi değildi. Babası girişteki oturma odasında değildi. Ve ayrıca yukarıdan kapı tekmeleme sesleri geliyordu, yukarı çıkatım. Felix'in odasının çaprazındaki tuvaletim önünde bay Fergux vardı. Kapıyı tekmeliyordu, ama beni görünce duraksadı.

Fergux
-Felix iyi olduğuna emin misin oğlum, doktora götüreyim mi seni?

Felix'ten...

Babamın kapıyı tekmelemeyi durdurması ve konuşma tarzının değişmesi ile, Minho'nun geldiğini anlamıştım. Göz yaşlarımı silip telefonu cebime koydum, neyseki babam telefonu fark etmedi.

Fergux
-Peki o zaman ben aşağı iniyorum işe gideceğim,  sana da iyi dersler

Babamın cümlesi bittiğinde kapıyı açıp dışarı çıktım, Minho oradaydı. Ona biraz  sarıldım, ben oma sarılınca çantasını yere düşürdü.

Felix
-Nedem erken gelmedin?

Minho
-Kafamı kurcalayan bir düşünce vardı, dalmışım. Özür dilerim hepsi benim hatam affet beni

Minho'dan çekildim ve akan göz yaşlarımı sildim, bana eşlik etti.

Felix
-Tamam kendini çok fazla suçlama sonuçta böyle olacağını ilimizde bilmiyorduk

27.07.2020
DEVAM EDECEK...

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin