27-Avuç Dolusu

561 72 26
                                    

Allah Clio Professional'dan razı olsun, bu günleri de gördük yia 🤠
_________________________________________

Çalan alarm ile uyanmış gözlerimi yavaşça kaşımıştım, yine o sıkıcı odada uyandım ve doğruldum. Adımlarımı hızlandırıp banyoma ilerlemiş, ağzımı çalkaladıktan sonra yüzüme iki avuç dolusu su serpmiştim kendime gelmek için.

Genelde titreşime aldığım Minho'nun bana hediye ettiği telefon, titremeye başlamıştı. Neyseki banyoda kamera yok.

Felix.

"Alo!"

Minho.

"Alo, Felix nasılsın?"

Felix.

"İyiyim, sen?"

Minho.

"İyi olduğunu duymak güzel, bende iyi sayılırım. Gelmeden önce bir arayayım dedim"

Felix.

"Tch, çok mu özledin?"

Minho.

"Hmmmm, neyse zaten kısık ses konuşuyorsun. Şimdi biri duyunca dikkat çekmesin, ben kapatıyorum"

Felix.

"Hm hmm"

-Felix Kapatır-
-Mİnho Kapatır-

Minho'dan...

Diğerlerini uyandırıp hazırladığım kahvaltı sofrasına gelmeleri için çağırmıştım, gözlerini kaşıya kaşıya sofraya ilerleyen bir adet Hyunjin, Seungmin ve Jeongin'in gözünde fazla sevimli iken. Changbin'in dikkatini bile çekmiyordu.

Changbin.

"Bakmayın şu zürafaya şöyle sonra şımarıyor amk"

Jeongin.

"Ahh~ o bir dünya yıldızı"

Sesini yumuşatarak konuşan Jeongin, Changbin'in mide bulantısına sebep olmuştu fakat. Chris ve Jisung yanına otururken kendini düzeltmeye başladı.

Jisung.

"Günaydın"

Chris.

"Aghhh~ Günaydın"

Changbin.

"Aysın bakalım"

Seungmin.

"Jeongin'cim biraz kayar mısın? Jisung'un yanına oturucam da"

Jeongin.

"O bir dünya yıldızı"

Changbin.

"G*tk yana kay da çocuk oturusun"

Jeongin.

"Tamam yia"

Minho.

"Şimdiden söylüyorum, yarın çok önemli bir gün. Burdan This is the *******"

Chris.

"Bu adam umarım bizi yakalamaz"

Minho.

"Efendim"

Chris.

"Diyorsun yia hani, Felix'in babası şey diye, kötü bir adam diye"

Minho.

"Bu hafta dışarıda ders işliyoruz hiç çaktırmadan kaçma şansımız var amma velakin, gittiğimiz yeri Felix'in babası öğrenmesin diye bir daha konum değişmemiz gerekebilir"

Seungmin.

"Kaçarak mı yaşayacağız?"

Minho.

"Seni bizimle gelmen için zorlandığımı hatırlamıyorum, ama dostluğumuzun kopmaması için bizimle gelmen gerektiğini söylüyorum"

Hyunjin.

"Her şey çok heyacanlı kaçmalı, uçmalı falan. Bakalım daha neler eklenecek"

Jisung.

"Bir eksiğimiz silahlı adamlar"

Changbin.

"Aynen, ne kadar havalı olurdu ama"

Hyunjin.

"Yaşarken öyle söyleyeceğini hiç zannetmiyorum"

Minho.

"Neyse ben doydum, Felix'te bekliyor zaten. Hadi görüşürüz"

22.03.2021
DEVAM EDECEK...

Son bölümler zaten lütfen oylayın 🙏

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin