Felix sende var yia, hem seviyon hem dövüyon. Işte aradığım o tutkulu aşk 😎
_________________________________________
Bugün son ev dersini işleyecektik, haftaya da zaten son haftamız. Felix ve arkadaşlarım ile kaçacağım için çok heyecanlıyım, umarım hiç-bir sorun çıkmaz. Heyecanla bej takım elbisemi giyerken çantam ile evden çıktım, bugün araba kullansam mı diye düşündüm. Ama bu heyecanla araba kullanmam doğru olmaz, yürüyerek gitsem çok daha iyi olacak.
...
Felix'den...
Babam mutfakta su alırken bende kendime kahvaltılık gevrek hazırlıyordum, gevrek tabaklarını almak için üst rafa uzanmaya çalışıyordum.
Fergux.
"Bir tabağı alamıyor musun?"
Babamın sorusunu dikkate almayarak, tabağı almaya çalıştım. Tam tabağı tuttum kendime çekiyorum, tabağı yere düşündüm. Tabak parçaları etrafa yayılmıştı, birkaç parça da babamın üstüne çarpıp yere düşmüştü. Babamın anında surat ifadesi değişmiş ve bana bakmaya başlamıştı.
Fergux.
"NE YAPIYORSUN SEN?!?!...BECERİKSİZ! HİÇBİR ŞEYİ DOĞRU YAPAMIYORSUN! ÇABUK ODANA ÇIK!"
Gevreği de boşver etmiştim. Odama çıktım hızlıca, bu adamın her şeye takılıp sert tepki vermesine artık o kadar takılmıyordum. Nasıl olsa az kaldı bu psikolojiden kurtulmama az kaldı derken, yükselen adım sesleri odamda son bulmuştu. Elinde çıkardığı kemeri vardı ve kızgın surat ifadesi çok daha çirkin bit hal almıştı.
Fergux.
"SENİ PİSLİK!"
Diyerek kemeri bedenime savurmuştu, acımıştı. Kimin canı acımaz ki? Bir kez daha kemeri savurdu, üçüncüsünde yatağı boylamıştım. Daha sonra yatağa uzanırken sol eli boğazıma dayanmıştı. "Kıyaferlerimi çıkarmamı istemişti" ama ben "Hayır" deyince kendisi kıyaferlerimi çıkaramaya çalışıyordu.
Ona engel olmaya çalışıyordum, nedensizce annemin gelmesini ve beni kurtarmasını istemiştim.
...
Lexi'den...
Felix ve Fergux'un çıkardığı gürültüler evin her tarafından duyuluyordu. Merdivenlerden yukarı bakıp salona döndüm, bir hahve atıp oturma salonuna geçtim. Bacaklarım üst üste birbiri ile buluşurken ben Minho ile aramıza giren tek kişinin ortadan kalkacağı için heyecanlanıyordum.
Ardından kapı çalmıştı, Kahvemi yudumlarken kapıyı açmak için kalkmıştım. Minho'mun geldiğini tahmin edebiliyordum. Kapı çalınca yukarıdaki gürültü durmuştu, Fergux Minho'nun geldiğini anlamış olmalı.
Lexi.
"Minho, hoşgeldin bebeğim"
Minho.
"..."
Ne soğuk çocuk ama, bayılıyorum karizmatik duruşuna. Nasılda kendinden emin, sevimli şey.
Minho içeri girdiğimde Fergux, yakasını başını düzeltmiş şekilde aşağı indi.
Fergux.
"Hoşgeldiniz bay Minho"
Minho.
"Sağolun"
Fergux.
"Ben çıkıyorum Lexi, işe geç kalmayayım"
Lexi.
"Tamam, iyi çalışmalar"
Fergux evden çıkmıştı, bizde yine Minho ile yankılanmıştık ama. Minho merdivenlere yönelmişti. Bir şey demedim, nasıl olsa eninde sonunda benimle olacak.
...
Minho'dan...
Heyecanla Felix'in odasına çıktım. Kapısı hafif aralıklıydı, anında yüz ifadem değişmişti. Hafif açık kalan kapılarla hiç iyi anılarım olmadı derken, içeri girmiş üst bedeni çıplak Felix'i görmüştüm. Yavaşça pantolonunu düzeliyordu, yanağı kızarmış, ve üst bedeninde çizgi şeklinde kızarıklar ve hafif morluklar vardı. Fergux, bu adamın ölümü benim elimden olacak en sonunda.
Minho.
"Felix ne oldu sana?"
Felix.
"Lütfen şu an hiçbir şey konuşmayalım"
Minho.
"Baban yaptı dimi? Yine niye yaptı? Yok artık ben dayanamıyorum, gidip dalacam bu adama"
Felix.
"Sakin ol, sakin."
Felix beni omzumdan tutup yatağının ucuna oturtmuştu ve bana her şeyi anlatmıştı, kafayı sıyırmak üzereyim şu an. Bir insan böyle küçük bir sebepten ötürü kendi çocuğunu nasıl dövebilir? Bu adamın kesinlikle kontrol takıntısı var. Ayrıca Felix'e tecavüz bile etmeye kalkmış...kurtulmamıza az kaldığı için kendimi tutabiliyorum neyseki.
Minho.
"İyi misin?...ahh benimki de soru, tabikide değilsin"
Felix.
"Minho bugün ders çalışmasak olur mu?"
Minho.
"Tamam olur"
01.11.2020
DEVAM EDECEK...Bir aydır bölüm atmadığımı fark etmemi sağlayan laceineli ye teşekkür ederim, yoksa kim bilir ne zaman gelirdi yb 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅
Fanfiction"Bu benim 14.Kitabım." "Wattpad'deki 4.MİNLİX kitabı" "Kendi ailedi tarafından gördüğü zulümü fark ettiğimde, bu adaletsizliğe boyun eğmem gerektiğini düşündüm. Daha önce kız kardeşlerinin bu zulüm yüzünden ölmüş olması...Felix'in de psikolojisi boz...