22-Soldaki Konsol

642 69 39
                                    

Hyunjin.

"Şimdi ben anlamıyorum, sen bu Felix'i niye kurtarmak istiyorsun?"

Minho.

"Seni ilgilendirmeyen konulara girmesene"

Hyunjin.

"Ama merak ediyorum hyung, bu çocuğu kurtaramanı isteyecek ne olmuş olabilir?"

Minho.

"Zamanı geldiğinde size söyleyeceğim, ama şimdilik merak etme"

Mutfakta Hyunjin ile çerezleri hazırladıktan sonra, oturma odasına play-station'dan oyun oynayan diğerlerinin yanına gitmiştik. Sırayla oynuyorduk ve konuşuyorduk, bir sonraki sefere Bang Chan ve ben oynayacaktım. O zamana kadar şimdi oynayan Jisung ve Changbin'i izliyordum ve ara sıra konuşmalara katılıyordum. Ama Hyunjin hala meraklı gözlerle bana bakıyordu.

Jisung ve Changbin'in turu bittiğinde Bnag Chan ile konsollara yönelmiştik, ben soldakini almış ve sağdakini Bang Chan'a bıraktım.

Oyuna başladığımızda kendimi öyle bir odaklamıştım ki ağzıma sürekli tıktığım cipslere bile uzanmıyordum, gözlerimi kırpasım dahi gelmiyordu. Tam Bang Chan'a bir gol atıyordum oyunda ama direkten döndü, "ayiş" diyerek suratımı büzmüştüm. O sırada Hyunjin sinsi bakışları ile yanıma yaklaştı.

Hyunjin.

"Minho hyung"

Minho.

"Hı?"

Hyunjin.

"Hani ben sana mutfakta bir soru sormuştum yia?"

Minho.

"Hııı"

Hyunjin.

"Hah işte onu cevaplasana Minho hyung"

Minho.

"Haa o mu? Şey yia, ben artık oldum Felix'e"

O sırada Bang Chan gol attıktan sonra sevinip bana ağzı açık bir şekilde dönmüştü, diğerleri de şaşkınlık içindeydiler.

Jeongin.

"Nasıl yani?"

Eyvah! Öğrendiler, Hyunjin sonun çok kötü olacak.

Minho.

"A aa aaa...çocukla açıklayabilirim"

Seungmin.

"Ben az önce doğru mu duydum? Sen Felix'e aşık mı olduğunu söyledin?"

Minho.

"Ahh!"

Bang Chan.

"Dostum bunu bizden niye sakladın?"

Minho.

"Beni dışlarsınız, Felix'le gittiğimiz yere gelmezsiniz diye korktum...nasıl olsa arkadaşız"

Changbin.

"Yani aslında biraz itici ama, emeğin var bizde o yüzden bir şey diyemiyorum"

Hyunjin.

"Hyung yia"

Minho.

"Sana da yazıklar olsun Hyunjin, ben sana söylemek istemediğimi söylemiştim, resmen boş anımdan faydalandın"

Hyunjin.

"Çok merak etmiştim Hyung ama"

Dur biraz Bang Chan kaç gol atmış öyle, Yiaaa, oyuna daldığıma inanamıyorum. Bir sürü gol yemişim.

Bang Chan.

"Sen devam edebilirisn konuşmaya Minho, ben iyiyim böyle. Boş kaleye gol atmakta ayrı bir zevk"

Minho.

"Yiaa üfhhh!"

Diyerek kalkıp konsolu oturduğum yere sertçe atmıştım.

Minho.

"Sıradaki kimse oynasın"

Tekli koltuğa geçip diğerlerinden uzaklaşmıştım ama, diğerlerinin soruları bir türlü bitmiyordu.

Jeongin.

"Hyung ben şeyi çok merak ettim, hiç öpüştünüz mü?"

Minho.

"Hayır Jeongin"

Seungmin.

"Peki Felix senin hislerinden haberdar mı?"

Minho.

"Evet Seungmin"

Changbin.

"Çıkıyorsunuz yani?"

Minho.

"Hmmm evet"

Hyunjin.

"Hiç seviştiniz mi?"

Minho.

"Hayır Hyunjin!...lütfen biraz yavaş olun ne oluyor ya?"

Han.

"İlk defa bir erkeğin, bir erkeğe aşık olmasına şait oluyor kuş beyinliler"

Bang Chan.

"Heeey bize kuş beyinli deme"

Bang Chan'ın bu durumdaki değişen ani ciddiliğine hepimiz sırıtsakta, ben hala daha onların bu durumu öğrenmesinden ötürü gergindim.

Minho.

"Aıvv çocuklar...bana saygı duyacak mısınız?"

Changbin.

"Neden?"

Minho.

"Felix'e olan duygularımdan ötürü"

Bang Chan.

"Benim diyecek olduğum bir şey yok, konu benle alakalı değil. Ama saygı duyuyorum"

Changbin.

"Hıhı"

Hyunjin

"Çok sevimli, Minho hyung aşık olmuş"

Minho.

"Hyunjiiin!"

Seungmin.

"Hmmm yani biz şu an ne oluyoruz? Felix bizim neyimiz oluyor?"

Minho.

"Felix sizin enişteniz, sizde onun abilerisiniz"

Jeongin.

"Seme Felix mi?"

Minho.

"Hayır benim"

Jeongin.

"Mantıklı"

Changbin.

"Peki biz niye abiyiz?"

Minho.

"Ne bileyim ben de bilmiyorum ne dediğimi, olun abisi ne olacak"

Diyerek yüzümü çevirmiştim onlardan, sonrasında onlar oyunlarına devam ederken. Ben odama uyumaya gitmiştim. Yüz üstü yatarken telefonumu elime almış, kafamı yastığa gömerek Felix'le çekildiğim fotoğraflara bakıyordum. Fotolara bakarken gözüme Felix'in omzumda uyurken onu yanağından öptüğüm foto denk gelince sırıtmıştım, sonrasında yorgun bedenimi telefonu kapattıktan sonra uykuya teslim ettim.

08.11.2020
DEVAM EDECEK...

MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin